Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 11. 2013

můj ESSENCE nákup


Už jsem to zde nakousla, takže dnes to rozebereme. Nakoupila jsem u Essence, ačkoliv jinak tuhle značku nevyhledávám. Důvod byl jasný. Barva.

Toužila jsem po stínech v přesně tomto zeleném odstínu a parfumerka neměla, co nabídnout. Třpytkatý lak jsem přihodila do košíku jen tak, zalíbil se mi. Já se na laky v takových efektech chytám pravidelně.

Jak vidíte, barva je moc pěkná. Teda alespoň mě se líbí. K mé barvě pleti se hodí a líbí se mi, jak odlesky doplňují moji duhovku a nažloutlou pleť.


Stím sám o sobě vypadá slušně, tužka vypadá moc dobře. V testeru byl stín měkký a i pigmentace se mi zdála slušná. Takže jsem s nadějí naházela do košíku a koupila :)



Začnu s tužkou 20 Scream Green, která je tím nejlepším z celého nákupu. Není dokonale měkká, ale mile mě překvapila. Není problém dostat ji na oko a daří se mi i linka. Výdrž je dostatečná, přes den sice ztrácí kontury a sheen, ale díky jemné barvě to i tak nevypadá špatně. Spíš jako mírně rozmazaná linka. Ale ošklivý nepořádek kolem oka nedělá. 
Už jsem měla mnohem horší tužky za mnohem vyšší ceny. Tužku si spokojeně nechávám v arzenálu a pro běžné denní líčení po ní občas sahám. 


Jistě tento odstín linky nebude uchvacovat každou z vás, ale mě se opravdu líbí. Zelenou linku nosím jako naprostý solitér pouze se řasenkou a balzámem na rty. V podzimní tmě mi rozsvítí pohled i pleť.


Teď se pobavme o laku. Přesněji o nadlaku Cool Breeze.


Na fotkách mám kvůli fotce 3 vrstvy laku a částečky vylezly zlatavé. Nejsou ani trochu zlaté, to udělal foťák. I na nehtech jsou barevně takové, jako je vidíte v lahvičce.
Lakování bylo bez potíží, lak překvapivě rychle schne. Potud jsem spokojená moc.
Ale nevydrží! Vůbec nic. Už večer se olupoval - a nejen díky částečkám. Takže na houby. Vzhled, pohodlné lakování a rychlé schnutí je na houby, když lak vydrží den. Opakovala jsem pokus jen v jedné vrstvě, ale výsledek byl ještě horší. O něco vyšší výdrž měl lak po přelakování Seche Vite, ale to mi přijde docela navíc, pokud si kupuju nadlak :) Zkrátka nic moc. 



A to nejhorší na konec. Stín Kermit Says Hello.  



Barva krásná, v panu měkký. Ale to je vše, co je na něm fajn. Swatch na ruce se mi zdál ještě ok, ale ten stín nejde normálně dostat na oko. Práší, dělá binec, nepřilne. Ani na bázi se nedá nanést rovnoměrně. A na oku je pigmentace zcela slabá. Když chci na oku dostat barvu, pro kterou jsem si ho koupila, musím vrstvit. Jenže pak to právě udělá ten strašný nepořádek kolem oka, zlatý sheen je všude a oko vypadá zamoučené a špinavé. Já nejsem sice nejšikovnější v líčení, ale zas takové nemehlo nejsem. 
Opakovaně jsem docílila v nejlepším případě něčeho podobného:




Schválně jsem oko nadstandardně neočistila, protože chci, abyste věděly, že prostě s tímto stínem není sranda se nalíčit, ani když to obvykle umíte a máte skvělé štětce.
A když se nepokouším o intenzivní odstín, vypadá jak laciná průsvitná pastelovka.
Jistě vidíte, že ani barva není dokonale věrná, což mě mrzí. Raději jsem ho ani nezkoušela blendit s jiným stínem, protože se s ním tak nehorázně špatně dělá. 

A víte, co je nejhorší? Výdrž. Je nulová. Stín mizí, sype se i z báze pod oko, zaneřádí celou tvář pod okem. Nevydrží ani v té jemné vrstvičce.
Zkrátka a dobře vám to řeknu jednoznačně - tenhle stín je nepoužitelný! Zklamal na celé čáře. Já vím, že je to levné, ale tohle prostě nemá cenu koupit vůbec. Ani zadarmo se to nedá používat, pokud nechcete po líčení vypadat celý den blbě.

Můj závěr - tužka je dobrá, ta mě potěšila. Klidně si ji kupte, pokud vás barva zaujala.
Nic dalšího nedoporučuju a stínu se vysloveně vyhýbejte :D

Absolutně netuším, zda jsou mnou vybrané výrobky aktuální nebo zda šlo nějakou limitku, v sortimentu Essence se nevyznám. A ani nadále se o tuto značku asi nebudu cíleně zajímat, i když nárazově na tužky možná kouknu. 
Poslední dobou totiž mám ráda jednoduché barevné linky, jak vám ukážu zase někdy příště :)

Strašně moc prosím: kdybyste věděly o kvalitním a dobře pigmentovaném stínu právě v tomto odstínu zelené, napište mi to.








20 komentářů:

  1. já mám dojem, že u yves rocher jsem viděla podobnou zelenou, ale chce to omrknout... tužky má essence dobré, mám jich pár a nemám jim co vytknout

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, kouknu na YR. Ta tužka mě opravdu mile překvapila, to je fakt.

      Vymazat
  2. Jo, tak přesně tenhle stín mám a asi na tom něco bude, už dlouho ho chci vyhodit a asi to i udělám.
    Jinak moc hezkou zelenou stále v Rossmannech vyprodávají od L'Oreálu, akorát o fous tmavší a matnou, ale to nebude to, co hledáš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matný jsem koupila sypký Max Factor, ale v té matné verzi to není tak slušivé :(

      Vymazat
  3. BRRRR ten lak na fotkách vypadá pěkně ošklivě, přesně takhle totiž vypadají na Petriho misce kolonie stafylokoka :D. Ale asi ve skutečnosti vypadá líp, když na fotce vylezlo to zlato..a nádodou na fotce se mi stín líbí, ale pokud nevydrží, tak je to fakt akorát na výlet do koše

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to je dokonalé přirovnání. Stejně prášivé jako kultura mikroorganismu v pokročilém stádiu. Díky, už ho nepoužiju ani na prst :D

      Vymazat
    2. Promiň :D..Tak pokud ten lak ve skutečnosti nevypadá jako na fotce tak to se ho nezbavuj a kolonie si negůgluj nebo ho fakt už nepoužiješ :D

      Vymazat
    3. Ne, právě že tak vypadá. A nemusím gůglovat, znám to velmi dobře z první ruky, i když bakterie jsou u mne známkou průseru...

      Vymazat
  4. Ahoj, tak mě napadnul tenhle Bourjois Ombre A Paupieres Eyeshadow 48 VERT PETILLANT anebo jsem na omlazení zahlédla paletku Guerlain tuhle a ten zelený taky nevypadá marně http://www.omlazeni.cz/guerlain-couleurs-85-354790-0.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ten Bourjois jsem asi měla a byl jemný a nenápadný, ale kouknu.

      Vymazat
  5. Ja jsem nedavno prohlizela MAC a co Spider Queen, i kdyz je v paletce? Je ale matny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, MAC jsem v poslední době opomíjela, ale podívám se na swatche. Tam bych snad aspoň nebyla zklamaná pigmentací. Díky za tip :)

      Vymazat
  6. essence jsem tu necekala:) tuzka vypada pekne a co se tyka stinu, driv jsem mela tmave hnedy a prisel mi dobry, vic zkusenosti ale nemam..
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, my nechceme být zasekané pouze a jedině v jednom segmentu nabídky. To potom člověk nemá srovnání a vlastně jeho recenze nemají správnou váhu. Proto občas kupujeme i jinak :) Nicméně většinou nás to opět vrátí ke kvalitě...

      Vymazat
    2. ja to nemyslela nijak spatne. jen me to prekvapilo. ja mam taky vetsinou high end kosmetiku a nedavno jsem si poprve koupila makeup od rimmelu.. a docela dobry:)

      Vymazat
    3. Ani já jsem tě špatně nepochopila :) Jen vysvětluju - koneckonců Nik ve svém postu věc popsala pregnantně :)

      Vymazat
  7. nuf, ten lak bych vůbec nezatracovala, je totiž míněný jako efektový nadlak a nejlépe (ve všech ohledech) se projeví na nějaké jiné barvičce. Vlastně by mě vůbec nenapadlo dát ho na nehet samotný; abych byla zcela upřímná, vůbec se mi takhle nelíbí, jak to vidím u tebe. Zkus to s ním jinak - vem si libovolný jiný lak, který ráda používáš, a tenhle prskni na něj. Jednak víc vydrží, jednak ta hra barev, kterou ti předvede na různých podkladech - to je prostě pecka!
    Pokud jde o tužky essence, mám asi jen jednu - zlatou, občas ji použiju, ale jelikož mizí z oka rychlostí blesku, tak mě to moc neba. Jinak jí taky nemám co vytknout.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, já vím :) Zkoušela jsem samozřejmě i na jiné barvy. A i samotný byl pěkný, fotky lžou, vytáhly zlatou, která v něm jinak není. Mě se vzhledem líbí, problém je ve výdrži. Bohužel i na jiném laku - prostě se loupe moc brzy.

      Vymazat
  8. A přesně kvůli tomu stojany Essence obcházím obloukem. Je sice šance, že když si koupím dejme tomu 3 věci, jedna z nich bude ucházející, ale zbylé mi budou k ničemu. A tak třeba vyhodím tři stovky za ucházející tužku. Takže to ve výsledku tak levné není a ještě mám doma zbytečný bordel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Je to přesně ten obvyklý výsledek u těch úplně levných značek. Seženeš jednu fajn věc a 6 šuntů. Souhlasím :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)