Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

26. 11. 2013

L´Oreal Paris Rouge Caresse in 503 Seductive Beige

Dnes to bude asi poměrně krátké, přestože psaní je v tuto chvíli můj jediný možný způsob komunikace - mám laryngitidu, takže nemluvím. Jaká pohoda, pokud ale nemáte doma dítě, které už má zdárně pár dnů laryngitidu za sebou, do školky to stále ještě ale nejde, takže řádí doma a potřebuje k tomu sekundanta. V tomhle nejsem nikdy úplně ten nejlepší partner, natož nevyspalá a němá. Nějak kazím každou srandu, takže ani zde se mnou mnoho zábavy asi nebude.

 
 
Na tuhle rtěnku jsem narazila čirou náhodou, když jsem šla do Rosmanna pro pár drobností. Zaujal mě stojan L´Oreal, kde v tu dobu měli 25% slevu na všechny výrobky na rty a oči. Poslední dobou na to magické slovo SLEVA stále lépe a lépe slyším... Nikdy jsem taková nebyla, bohužel nastala změna a slevičky já tuze ráda. Nicméně zpět ke stojanu. Trochu jsem to tam prohrabala, vzala tuto rtěnku a ještě něco a šla. U pokladny jsem k tomu všemu ještě dostala řasenku L´oreal zadarmo! Normálně bych nadšená nebyla, ale o té krásce vám ještě do Vánoc určitě napíšu, protože je skvělá, úžasná a má milovaná Ardenka má dost slušnou konkurenci. Bonus navíc - řasenka byla zatavená, takže ji přede mnou fakt nikdo neotevřel. Jupííí.
 
Přiznám se, že jsem rtěnku vzala opravdu jen díky té slevě. Barevně se mi tedy velmi líbila, ale po swatchnutí na ruku jsem došla k závěru, že to bude jen takový hopla hejsa balzám a nic jiného. Mýlila jsem se na. Na ruce je to úplně něco jiného než později na rtech, o čemž vás za chvíli z fotek přesvědčím. Naštěstí v tomto směru byl můj závěr pozitivně chybný, ale o tom za chviličku.

 
 
Balení je krásné - sice plastové, ale tak hezky hladké, lesklé a zvláštně luxusní, že se mi to vše dohromady líbí a na drogerku je to veliké plus. Odstín barvy je naznačen jak na horním, tak spodním víčku, takže z obou stran máte představu, jak asi výsledná barva bude vypadat. Samozřejmě reálné barvě se to jen blíží, ale zase to není trefa úplně mimo.


 
 
Vůně je typická pro L´Oreal, takto, alespoň co si pamatuji, voní všechny jejich rtěnky. Je to takové ovocné, sladko kyselé, trochu mě to štípe v nose, při nanášení vůni cítím, po aplikaci během několika minut naštěstí zmizí a ani při olíznutí rtů na jazyku nezůstane žádná pachuť. Tedy pro mě pachuť, pro jiné asi třeba mňamka, to nevím. :)
 
Tvar je to první, čím tahle potvora mate. Není klasicky rtěnkový, žádná špička, zkosená hrana, prostě jen tyčinka tak typická pro většinu balzámolesků. Osobně tyhle tvary vůbec nevyhledávám, daleko lépe rty vykroužím právě špičkou a zkosenou hranou, prostě typickým rtěnkovým tvarem, ne tímto paskvilem, který se poslední léta rozšířil i mezi skutečné rtěnky. V tom vidím největší negativum, ale není natolik silné, aby mě zastavilo v používání a v zařazení této rtěnky do toho nej, co jsem tento rok nakoupila (ano, chystám pro vás Top 13 produktů za rok 2013 a tato rtěnka to do finálové sestavy hraje dotáhla).
 
Barva je tělová. Doslova. Trochu hnědá, béžová, nude a růžová. Nic teplého v ní není, žádná broskev ani meruňka. Není to úplně MLBB, protože moje rty jsou více růžové, ale je to dokonalý nude odstín, který je tak akorát na hraně mezi už mrtvolným vzhledem a ještě dokonale nahou pusou. Zdatně balancuje a vždy to přehoupne na tu dobrou stranu. :)


 
 
Tak a nyní se dostáváme k intenzitě odstínu a k textuře. Na ruce je to balzám. Krásně lesklý, vlhký a poloprůhledný balzám. Opakuji, očekávala jsem, že tomu bude tak i na rtech. Není. Na rtech je to plnokrevná rtěnka. Krycí, krémová, sytá. Ale! Ale má stále v sobě tu úžasnou výhodu balzámu, takže nevysušuje, hydratuje, pečuje. Necuckuje, krásně klouže, přilne. A drží. Slušně drží, daleko více než leskobalzámy, i když o něco méně než pravá rtěnka.
 
 
 



(v reálu není rtěnka natolik růžová, bohužel můj foťák vždy vytáhne i ty nejmenší růžové detaily)

 
 
Pro mě je dokonalým spojením lesků i rtěnek. Dokázala v sobě skloubit vše krásné a podstatné z obou skupin, a to vše za pouhých 140kč. A ti z vás, kteří tipují, že po takovémto chvalozpěvu jsem nezůstala u jedné, mají samozřejmě pravdu. Ale o dalším odstínu zas někdy jindy.

12 komentářů:

  1. Ta barva je vážně pěkná. Takové se mi líbí, bohužel mi nesluší. Jinak i já jsem pěla na rtěnky i lesky chválu :) Jsou opravdu povedené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje recenze jsem si hned dnes přečetla. Lesky ze stejné řady se mi taky moc líbily, ale nejsem vůbec lesková, takže bych koupila jen pro nákup. :)

      Vymazat
  2. L'Oreal je fajn, na tu rtěnku se asi musím podívat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni, jsou tam pro tebe i daleko lepší odstíny.

      Vymazat
  3. Na tyhle rtěnky už jsem koukala, ale cena mě nechala chladnou, možná v nějaké další slevě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony myslím stojí běžně 200kč, mě vyšla se všemi slevami asi na 135kč, což už je běžná cena Rimmel či Maybelline. Jinak L´oreal je určitě nejdražší, co se drogerky týče, ale z mých zkušeností asi i nejlepší, nicméně někdy fakt koukám, do jakých výšin se drogerková cena může vyšplhat.

      Vymazat
  4. Já je tam nechala...no vrátím se!!! Až bude zase sleva, já je tuze ráda, hehe:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, slevička, magické slovíčko. :) Určitě na ně mrkni, podle mě jsou velmi povedené.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Tobě by dle mého také velmi slušela, jemná a decentní.

      Vymazat
  6. Dík za tip, rtěnky to já ráda a hlavně které hezky kloužou a drží barvu no a důležité je aby se nerozpíjeli…
    Teď jsem objevila na cult beaaty péčí nadupanou rtěnku a totálně se do ní zbláznila – http://www.cultbeauty.co.uk/make-up/lips/kaplanmd-lip-20-moisture-therapy-spf-sheer-tint.html
    Zlákal mě ten popis co všechno v ní je a co všechno dokáže a pak i design – tak jsem ji zkusila…
    Mám i konturku a je také úžasná ! Prostě mi nedalo se nepodělit :-) (mám odstín berry) Juknete na to a dejte případné vědět co vy na to…

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žanet. díky moc za odkaz, hned jsem ho prostudovala. Musím přiznat, že o těchto rtěnkách slyším prvně, ale líbí se mi kyselina hyaluronová v nich. Já nikdy zvětšovací rtěnky nepoužívala, jednak jsem dost spokojená s velikostí mojí pusy, ale hlavně mi příšerně vadí brnění a natékání pusy po jejich použití. Pokud by to tady odpadlo, tak bych o ní i uvažovala.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)