Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 11. 2013

k čemu mě dohnali kámoši z Urban Decay ANEB NUFÍ NAKED 3

Když jsem u zahraničních blogerek spatřila fotky NAKED 3, byla jsem unešena. Oproti jedničce a dvojce, které mě nechaly zcela v klidu, mě růžové, mauve a tělové odstíny vysloveně nadchly. 

Jenže ten šaškec kolem... Já chápu, že Urban Decay potřebují udělat pořádné píjárko, to jim snad ani nemám za zlé. Ale co se mě osobně týče, přepískli to. 
Když jsem ty swatche viděla, měla jsem cukání koupit si paletku hned. Někam kliknout a ihned platit. 

Jenže teď? Koupit se to nedá, bude to věčně vyprodané, drahé je to i tak. Místo, abych byla stále lačnější a nadrženější, můj zájem opadl.

A vlastně jsem pak začala přemýšlet - už byla někdy nějaká paletka, kterou bych opravdu využila? Už mi někde vyhovovaly všechny stíny? Byla vůbec nějaká paletka čehokoliv tak fajn, abych si ji užívala bez nějakého toho rýpání a remcání? 
NE. 
Ještě nikdy jsem neměla paletku, která by mi sedla se vším všudy, kterou bych chtěla používat pravidelně, kterou bych skutečně plně ocenila. A měla jsem jich dost... Čtyřstínové Chanel, šestistínové Guerlain, měla jsem dokonce i paletky Sleek v dobách, kde se o nich u nás skoro nevědělo. Hafo paletek... Z každé paletky mi seděly tak maximálně čtyři stíny. V menších paletkách mě vždycky otravovala přítomnost tmavého stínu a mnohdy jsem nepoužívala ani světlý rozjasňující stín. 

Tak jsem si řekla, že svoji Nufí Naked 3 prostě sama poskládám tak, abych měla jen a právě to, co chci!  Čtete dobře :) Sama poskládám. Jak řekla, tak udělala. Tady je:

zde vidíte "Nufí Naked 3" ve všech fázích
úžasný vzhled! takový rockový...
uááááááuuuuuuu


Kazeta se mi fakt strašně líbí! Vím, že na někoho bude asi přezdobená a moc krutá, ale já se na ni pořád dívám. Je skvělá! Vymakaná, kvalitně udělaná. Venku pomalovaný plech a uvnitř kvalitní plast. MAC se může kompletně zahrabat! Vůbec nechápu, proč jsem mívala tolik paletek a stínů od MAC. Urban Decay je kvalitou a provedením někde úplně jinde! O moc výš.



Stíny jednoduše vytlačíte z kulaté krabičky a posadíte do paletky. Lehce zacvaknete a je to. Žádné depotování, nic nepříjemného, nepoškodíte si stíny ani se nezraníte :)



Krabičky jsou krásné. Kdo nechce paletku, ocení jistě i mono balení. A vůbec je celková prezentace stínů Urban Decay vysoko. Obaly krásné, papírové krabičky mile vymazlené. Hned má člověk pocit, že si kupuje něco pěkného. Ne jak MAC... Jsem dneska na ten MAC jakási zlá, že? :)


Jak vidíte, barevný výběr je rozhodně inspirovaný Naked trojkou. O to mi šlo. Vzala jsem ale pouze to, co jsem chtěla. Nepotřebuju světlé, tělové, ani moc tmavé stíny všech finišů. Vybrala jsem jen to, co připomínalo to nej z Naked 3. 
Matný slézový (Laced) a zastřenou hnědorůžovou (Tease), mauve s leskem (Bordello) a neodpustila jsem si jednu růžovou blýskavku (Glitter Rock).

Stíny Urban Decay máme s Nik docela jednoznačně zařazené v top produktech, obě je známe léta a o jejich kvalitě celkově nelze pochybovat. I proto jsem vybírala celkem rychle. Jediná má pochybnost se týkala právě té blýskavky Glitter Rock. S tou jsem malinko váhala, protože recenze na stíny z řady  MOONDUST nejsou nic moc. 
Nedivím se a vy se taky nedivte, blýskavé a třpytkaté věci jsou logicky s kvalitou na štíru. Je to holt fyzika. No co, jednou za čas si s třpytkami poradím, za ten efekt mi to stojí. Kdo sledujete Lou, víte, že ona miluje hnědou verzi tohoto stínu Diamond Dog. A já tomu dost rozumím...


SWATCHE ODPOVÍDAJÍ SEŘAZENÍ STÍNŮ V PALETCE
laced - tease
glitter rock - bordello

Laced a Tease jsou snad ty nej, nej, nejlepší matné stíny, co znám. Stínů mi prošlo rukama moc, a matných stínů taky. Ale jen zlomek z těch matných stínů byl opravdu fajn. Málokdo umí udělat dobré matné stíny. Blýskavky se jim celkem daří všem, to asi není kumšt, ale matné jsou prostě oříšek. Jde o texturu, pigmentaci, prášivost a intenzitu barvy. (Další skvělé matné stíny jsem měla od MUFE a jedna matná paletka Sleek byla taky báječná - ale ne celá, jen některé stíny.)
Matné Laced a Tease jsou měkkoulinké! Jemné, dokonale namleté, úžasně se nabírají i tím nejjemnějším syntetickým štětcem, mají parádní intenzitu. Skoro nepráší. Pod oko ze štětce nepadají.
Na fotkách vidíte velmi jemné swatche, jen jedno lehounké přejetí prstem. Jsou dokonalé! Na každodenní upravené líčení naprosto stačí.

Glitter Rock je typická blýskavka. Třpytivka. Je ale poměrně jemná, čekala jsem, že bude hrubší. Třpytky jsou krásně vícebarevné, základ stínu je sám o sobě líbezný. Zastřená růžová s průsvitným efektem. Kdo chce silnou barvu, musí vrstvit. Na oku vypadá nádherně, ale je to opadavá potvora. Nebudu vám lhát, ty třpytky mi padají. Musím ho nanášet opatrně, prstem nebo placatým štětcem, ideálně do báze. A i tak mám pod okem potom tratoliště, takže to chce odlíčit, nakrémovat a dát makeup nebo pudr. Jednou za čas to asi zvládnu, ale na denní líčení to nevidím. Ideální stínek na večírky.

EDIT: KDYŽ STÍN NANÁŠÍM VELMI OPATRNĚ, VMAČKÁM JEJ DO BÁZE, NEOPADÁVÁ! NAOPAK V LEHKÉ VRSTVĚ VYDRŽÍ V BÁZI UDPP DOKONALE A JE VHODNÝ KLIDNĚ I NA DEN!

Bordello jsem musela mít. Nejen, že ta barva je geniální a miluju ji na všem na světě. Ale ten název je prostě boží :) Chce se mi vyvolávat "bordellllllllo" s takovým tím trapným rádobyitalským přízvukem :) K nám do baráku muselo přijít aspoň jedno Bordello...
Stín je na dotek malinko hrubý, to mě zklamalo, protože jsem vždycky mívala UD lesklé stíny máslové a jemné. Ale jinak je to s kvalitou zcela v pořádku, stín je kvalitní, kryje a drží skvěle. Barevně nádherná slezová neboli mauve, lichotivá a slušivá barva. Jedna z mála růžových, které nedělají ubrečená očka. Třpyt je v Bordellu jemný a decentní v porovnání s Glitter Rockem. Chápete, že já si to neodpustím? Třpytky v Bordellu :D Prostě super název pro česky píšící blogerku :) V tuto chvíli lituju, že nenamlouvám beauty videa, protože bych strašně ráda podrobně mluvila o Bordellu...
Bordello práší - dělá bordel v té pěkné lesklé krabičce.
Na fotce vypadají Glitter Rock a Bordello podobně, ale na oku dělají velmi rozdílný efekt. Bordello se dá i na den, nezaneřádí vám obličej a leskne se decentněji. Bezvadně ovšem vypadají spolu navrstvené.


Takže pro dnešek asi stačí, už tak mám ten post strašně dlouhý a to už pak nikoho nebaví číst :)
Nufí Naked 3 už znáte. Stojí za to! Já už díky ní nešilhám po skutečné Naked 3, i když pokud mi ji hodláte darovat, sem s ní i tak.

Cenově je to malinko komplikované. Pokud bude Naked 3 stát zhruba 1600,- bez poštovného, vyjde levněji než Nufí Naked 3. Nufí Naked 3 vyjde bez slev dost draho. Každý stín za 14 liber a paletka dalších 8 liber. Naštěstí jsem využila nějakého milého zvýhodnění, které mě taky ke koupi popostrčilo.
Jenže Nuf bude používat všechny ze své Nufí Naked 3, zatímco z pravé Naked 3 by jistě používala tak 5 stínů. Pak by byla docela naštvaná, že má doma něco, co nepoužívá - je to asi nějaká podivná nemoc nebo úchylka, ale co nevyužiju, nesnesu. Nedokážu věci pouze bez užitku vlastnit :) 

Inspirujte se, pokud vás moje dnešní fotky zaujaly. Mám jedinou výhradu - tahle paletka rozhodně není malinká, netahala bych ji v kabelce. Jinak jsem spokojená moc.
Někdy v budoucnu vám rozhodně nafotím nějaké líčení s Urban Decay stíny. Variant se nabízí dost a dost.

Mějte se krásně, děkujeme za další ohlasy a finance na deky pro útulky. Jste báječní!




21 komentářů:

  1. óch, ách, íííííííích :-O Asi tak... :D Jen doplňující otázka... Odkud jsi je objednávala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo! Z Lookfantastic, měli jakousi zajímavou slevu a ještě mi poslali dárek. Ale i tak to bylo drahé :)

      Vymazat
  2. Tak musím povedať, že si si spravila vážne super praktickú náhradu! Tiene si vybrala veľmi dobre, už sa teším na líčenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za uznání! Jen doufám, že nakonec nebudu mít jako naprostá oběť jak Nufí Naked 3, tak i pravou Naked 3 :) To by byl trapas po takovém postu :D
      Bohužel to nevylučuju... Známe se.

      Vymazat
  3. UD stíny jsou podle mě nejlepší, taky bych řekla, že se proti nim vmůže jít MAC zahrabat.Naked Original miluju a 3 se mi taky líbí, ale 2 mě nějak nebere.Tohle sestavování je super, ale vadí mi ty různě barevný plasty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mě naopak spíš pobavilo, protože díky tomu hned vím, že jednám s limitkou :)

      Vymazat
  4. Mna Naked 3 nechava absolutne chladnou, lebo prave na tie naruzovele odtiene uz niekolko rokov vobec nemam naladu a nepouzivam. Inak na paletky v nude a zemitych farbach som zatazena, kedysi to bolo fakt povazlive, kupovala som ich do zasoby. Potom som si presne ako ty uvedomila, ze z paletky aj tak dookola tocim 3, maximalne 4 odtiene, takze pri nakupe sa snazim ostat verna maximalne tomuto poctu, vacsie paletky si radsej odpustim. Okrem jednej, ktoru mam dlhodobo vo vyhlade, ta ma 6 odtienov a myslim ze vyuzijem vsetky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ž je velká trefa, když využiješ 6 stínů ze 6! To musí být super věc.

      Vymazat
  5. Krásnou paletku sis sestavila;-) Akorát já asi budu jediná komu Mac stíny přijdou srovnatelné, možná o chloupek lepší než UD, ale to je věc vkusu, jinak mám ráda a točím doma oboje. Poskládáním mě třeba vyhovuje zcela paletka Chanel Prelude, Mystery a pak nějaká Guerlain čtyřstínová na stejném principu akorát hodně třpytivá, já naopak mám ráda, když tam mám rovnou světlý stín pod obočí a do vnitřního koutku a tmavý na linku.
    Jinak Naked mám dvojku a mám jí ráda, ale je fakt, že točím dokola pár vybraných stínů, štve mě jak je velká do kabelky a ještě mě to její balení už několikrát pokousalo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ješiš! Vidíš, jak je makeup nebezpečný!
      Mě u MAC vadí to, že skoro všechny stíny jsou poměrně tvrdé, hlavně ty matné. Mám raději měkké stíny. To je fakt jen pocit. Rozhodně je pravda, že jsem v MACovském šílenství taky dlouho jela :) Dnes bych tam asi koupila jen tvářenky a finishovací pudry, ty mě u nich bavily a baví. Se stínama by mě museli vysloveně nadchnout a uhranout. Rtěnka od MAC nehrozí :)

      Vymazat
  6. Krása, já koukám hlavně po stínu Tease. Ale stejně mi ta Naked 3 pořád vrtá hlavou... Achjo. :)
    Povídání o Bordellu mě docela pobavilo. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tease je skvost do crease :) Su básník!
      Taky sis neodpustila to napsat: povídání o Bordellu! :D :D :D

      Vymazat
  7. Moc pekny vyber! Ja budu za babu a pockam si na trojcaka :-/ Ale uz jsem taky psala nastvany clanek, ze vseho moc v pripade ud skodi :-/ Jinak ten ruzovy moondust jsem mela v milane v kosiku, ale nakonec zvitezil zdravy rozum a poridila jsem si sve stenatko. A musim rict, ze bych nemenila. Takhle vymakany stin jsem dlouho nezazila... Moc se tesim na looky s tou tvoji ruzovou trpytkatou kraskou. Treba poridim steneti ruzicku na hrani :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím tě, znáš to - já taky stále ještě nevylučuju, že tu trojku koupím. Přísahám, že jestli jo, přiznám se zde světu, co jsem za maniaka...
      Na looky se těším taky, pokud ovšem tu třpytkatou věc neprohodím oknem. Já si totiž z recenzí a tvých videí myslím, že štěně je asi o kousek lepší než růžovka. Ale v ruce jsem ho neměla, tak nevím.

      Vymazat
    2. No se stenetem delam makup az po! Ma tendence opadavat, ale na to jaky trpytky jsou, tak se drzi ;-) a evidentne si zachvilku budem vymenovat nozory i na trojku, jak to tak posloucham :-D ne, ze bych chtela podcenoat tve odolavani nakupum, ale zname se :-D

      Vymazat
  8. Hani nech toho! Mi stačí že sháním po celé Praze Guerlain a ted ještě toto! Nic nepotřebují! Ale aspon omrknu swatche :)

    OdpovědětVymazat
  9. Liduško, tvoje barvy. Spíš studené, narůžovělé, báječně kombinovatelné se šedou, hnědou i taupe... Nejsi typ na monstrózní Naked 3, ale sestavit si vlastní paletku bys uměla :D Mají i na 6 stínů. A mají i jinak zdobenou :) No, jak chceš.... :D Že je Guerlain opět nej! Já ho asi sním!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Šikulka, taky si plánuju jednu UD udělat sama, ale pro mě je naprosto dokonalá Naked Basics, denně využívám všechny stíny (ty dva podobné tělové střídám), jsem na matné a hrozně se mi líbí i tvé dvě matné, ty budou asi i v mé paletce snů. Naked 3 mě osobně naopak neláká, takové barvy nenosím a stačí mi mít doma 1 a 2, které využívá spíš mamka, na mě tam je moc málo matných nude odstínů. Přemýšlela jsme tedy, že si udělám paletku MAC, ale (i díky tobě dneska) půjdu do UD, s jejich stíny jsem 100% spokojená a paletka je taková hravější, než černá klasika od MACu.
    Jinak UD je ted s 10% slevou na hghair a beautyexpertu.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za tip! A opravdu ty matné UD nemají chybu! Používám je denně....

    OdpovědětVymazat
  12. Prvni paletka, kde vyuzivam kazdy stin a na cestach mi nechybi vubec nic, je tato: http://vanitytime.blogspot.cz/2013/09/mac-smokeluxe-veluxe-pearlfusion.html
    A jinak jsem rada za svoji 15ku MAC, semtam v ni neco vymenim, ale celkove bych nemenila. Jen ta touha zkouset, ze ano :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, když já jsem strašně stínově nevěrná :D I když mi něco stínového sedí, tak já to stejně obměním. Je to asi nemoc. Kdybych stále nenakupovala něco nového, asi bych dodneška některé MAC měla. Ale dnes už bych je zpět prostě nenakoupila. Jedině nějaký solitér.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)