Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 11. 2013

DIZAO balzámy na rty - pečující i tónovací

Moc vám všem děkujeme za to, že s námi chcete vést dialog nejen o našem společném hobby, kterým je kosmetika, ale i o jiných věcech. Je to pro nás velkou vzpruhou, pomáháte nám třídit a tříbit si vlastní názory, a samozřejmě jakákoliv zpětná vazba je pro nás velkou odměnou.
Dnes se opět vracím k původí náplni blogu, věřím, že v podzimu a se zimou za dvěřmi je tohle téma více než aktuální :)

Nedávno jsem naťukla, jak jsem nadšená z nových balzámů značky DIZAO. Že mi zachránily rty a po dlouhé době je zahojily. To vše platí a mám toho ještě mnohem více.


A všechno to bude ve velmi pozitivním duchu a v přetrvávajícím nadšení.


Jsou skvělé!


Balení je velmi klasické. Drobnější tubička z bílého plastu, dno je šroubovací a vysunete jen kousek, který potřebujete k přetření rtů. Moje nejoblíbenější balení balzámů, nelámou se mi, nesahám dovnitř.

Každé balení je popsané, dozvíte se detaily o značce i složení. Polepky se mi líbí, mají pěkné obrázky :) Je to jen balzám na rty, ale Dizao si dalo extra práci i s papírek kolem. Díky tomu je balzám vhodný i jako krásný dáreček. 

strašně se mi líbí to jejich "JE TO PRO MĚ DOBRÉ?" :)

Ale to hlavní: konzistence je geniální. Balzám je hutnější, ale nedusí. Je hutnější než oblíbené Hurraw. Klasický jelení jůl je také hutný, ale zase je tvrdý a nepříjemný před zapracováním do rtu. DIZAO jsou geniální a ihned napumpují pokožku. Ihned dostanete pocit klidného a napapaného rtu. To zní dost divně :) 


Byla jsem rozežraná a koupila jsem si jich hned několik. Dole mám po ruce čokoládový, vedle postele mám jeden proti stárnutí pokožky rtů s koenzymem Q10, v kabelce tahám další, ani nevím, který to je. A fíkový bojující s vráskami jsem ještě neotevřela.

Musím říct, že ty příchutě (i když tohle slovo se sem asi moc nehodí, když to není k jídlu...) jsou mi docela lhostejné. Jsou jemné a nerušivé, rozdíly ve vůni sice samozřejmě jsou, ale nejsou nijak dramatické. Vůně jsou zkrátka decentní a milé, barva všech balzámů je stejná a pocitově mezi nimi necítím významný rozdíl. Chci říct, že si kupte kterýkoliv, budete spokojení :)

Bylo skoro zbytečné nakoupit jich tolik, protože ty balzámy naštěstí neubývají. Jedno natření mi stačí na půlden, i když jím, piju a kecám. Ráno mám při čištění zubů balzám z večera stále na rtech. Prostě paráda! V tuto chvíli si myslím, že jsem nikdy neměla lepší balzám. DIZAO jsou lepší než moje dosavadní stálice, kterými byly mentolový Yes To ze Sephory a lékořicový Hurraw.

Jsem naprosto nadšená a i když jsou balzámky dražší, doporučuju je! Vydrží a jsou neskutečně kvalitní.

A protože jsem byla tak nadšená, vyptala jsem si ještě jeden barevný balzámek. Obvykle na barevné balzámy nejsem zatížená a moc mi nikdy žádný nesedl. Buď lehká rtěnka nebo jen balzám, zatím jsem zkrátka dobrý barevný balzám neměla. Nicméně jsem chtěla zkusit i tento. DIZAO Organics 207 Oleander:

Jak vidíte, DIZAO 207 balzám je extrémně intenzivně pigmentovaný!

Dizao Oleander

Dobře jsem udělala. Je úplně jiný, než co jsem kdy zkusila. 
Balení je stejné jako klasické pečující balzámy, opět bílá tubička. Uvnitř jsem našla velmi zajímavou barevnou tyčinku. Byla jsem zvědavá na konzistenci a překvapila jsem se. Barvící balzám je totiž stejně hutný jako jsou bezbarvé balzámy, přitom plnohodnotně kryje barvou a navíc je ještě příjemný a pečuje. 
Barvu jsem si vybírala sama podle fotky, což bylo dost těžké. Nejsem si jistá, zda jsem si neměla vybrat jinou. Oleander je dost růžovka, vlastně stejně jako květ oleandru - tak bych se neměla divit. Na mém barevném spektru malinko razí, prostě je to něco mezi nude a růžovou, rozhodně o barvě na rtech všichni víme. Od balzámu bych to nečekala, pro mě je tohle DIZAO spíš pečující krémová rtěnka.


Krytí a chování barvy je prostě báječné! Naprosto dokonale pokrývá rty, aniž by se barva trhala. Vypadá dobře celou dobu, co je na rtech, necuckuje a ani se nijak nestěhuje. To mi na podobných produktech vždycky vadilo. Už si zase koušu rty a na těch suchých místech se tohle vždycky brzy ukáže. S tímto balzámem je to bez problémů a i na okousaných místech mám barvu stejnoměrnou. Prostě paráda!
Dizao 207 Oleander

Výdrž mi připadá o kousek slabší oproti bezbarvé variantě. Je to možná jen díky obsahu barvy, ale pocitově je mi bezbarvá klasika zkrátka příjemnější. Mám po ní rty lépe vyživené. Na druhou stranu si bezbarvým balzámem velmi často natírám i okolí rtů, někdy i nos, nanáším ho velmi štědře. Pak mi možná na pleti déle vydrží. S barevnou variantou to opravdu nedělám a nedoporučuju zkoušet, pigmentace je nečekaně intenzivní :) A vlastně bych asi u balzámu výdrž hodnotit ani neměla, protože primárně jsou u něho důležité jiné vlastnosti.

Jako výhodu vidím rozhodně to, že i tónovacím balzámem se natřete po tmě, v autě, kdykoliv a kdekoliv, poslepu i pod vlivem :) Tyčinka je drobná a snadno se trefíte. Jediné, co mi možná vadí, je to, že neudržím tyčinku čistou. Barva mi vždycky malinko omatle tubičku (je to vidět na prvním swatchi) a to mi vadí, takže otírám kapesníčkem.

Okouknu ostatní odstíny, myslím si, že stojí rozhodně za vyzkoušení.

Dnešní jásavý post musím shrnout tím, že DIZAO je boží. Bezbarvé balzámy jsou úplně maximálně nejvíc a absolutně nejlepší. Vyjadřuju se jak puberťák, ale tímto produktem jsem si tak jistá, že se za to nestydím. DIZAO pečující balzám si zkrátka rozhodně kupte!

Barevný balzám nahradí rtěnku, velmi dobře kryje a pečuje, překvapí vás kvalitou a komfortem. Rozhodně je to nejlepší tónovací balzám, co jsem kdy potkala. Kdo máte tyto produkty rádi, zkuste jednu z barev. Oproti bezbarvé péči je nepovažuju za nutnost, ale vadu jsem nenašla. Já budu stále preferovat rtěnky, v tom se zatím asi nezměním :) Ale to je hlavně proto, že je miluju.

Všechny balzámy koupíte na hairbeauty.cz - věřte mi, že za těch 250,- korun stojí. Za tónovací balzám velmi pěkně děkuji zastoupení eshopu, vyzkoušela jsem ho moc ráda. 


14 komentářů:

  1. Ta pigmentace je neskutečná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm :) Po dlouhé době balzám, který mě na bloggeru nalákal, mezi všemi těmi barevnými vazelínami a coca-colovými tyčinkami :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jedno velké wau, takové chvály... Až mě svrbí ruka, abych si hned jeden koupila... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, zní to až jako blbá reklama, ale hlavně ty pečující jsou prostě geniální :) Dám za ně ruku do ohně.

      Vymazat
  4. Ahoj,to jsem ja ta tehotna,ktera ma problem s vunemi.Heh,taky mam ale ted problem s extremne suchymi rty a na tento clanek jsem opravdu cekala:-).No nic, tak jdu do toho a jdu si udelat zasobu balzamu jako sysel i do porodnice :-D. Dekuji Ti moc za typ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně si kup jen jeden nebo dva, vydrží to tak trojnásobek normální doby. Já z těch svých otevřených dvou nemám ještě odmazáno skoro nic a mažu denně dvakrát až třikrát.

      Vymazat
  5. Ty jo! Nemyslela jsem že ten oleandr bude tak světlý! Já mám tulipan a ten má takovou pěknou bordo barvičku. A za sebe musím říct že klasickou rtěnku už jsem dlouho díky tomu balzámu nedala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si zas říkám, že by mi seděla hnědší nebo teplejsí barva. Nesmím dát velkou vrstvu, jinam jsem jak bárbína :D

      Vymazat
  6. Kdyz jsem lina neco objednavat z eshopu :-( Co ted, kdyz jste mi udelaly chute? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, to je celkem jednoduché, půjdeš na vlasy, na masáž nebo na kosmetiku k Lídě a ona ti tak nějak poradí :D

      Vymazat
    2. Nebo počkáš, až půjdu na vlasy já (už jsem tak napůl domluvená) a pak to budeš mít s donáškou do domu :-) Já je chci taky prozkoumat, protože mi dochází Korres máslíčko v mém oblíbeném odstínu Jasmine a pokud najdu něco podobného, tak do toho jdu, protože ta kalíšková forma mi vadí.

      Vymazat
    3. Holky, az takto mi to zaridite? Tak ja jen pripravim penezni obnos :-), ja se mam ze vas mam :-)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)