Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 11. 2013

Další výsledky BLOGSALE - deky DryBed jsou již na cestě do potřebných tlapek

Dnes jen rychlé info o charitativní náplni tohoto blogu.
Nejsme výdělečný beauty blog, však víte :) 

Zima se blíží celkem neúprosně. My jsme dosud hradily psí a kočičí krmivo, ale cítíme potřebu udělat i další kroky. V útulcích je bohužel plno zvířat, která se nedostanou do nových domovů včas, je jim zima a bohužel nemají, kam se schoulit...

Deky DryBed s protiskuzovou úpravou jsou špičkou. Používají je nejlepší chovatelé a vědí, proč. Tyhle deky jsou prostě skvělé. Deky drží teplo a odvádějí vlhkost do spodních vrstev. Je možné je opakovaně prát, aniž by ztrácely vlastnosti.

deky jsou k dispozici v různých vzorech a barvách, na tom ale nezáleží
Jsem šťastná, že se mi podařilo ukecat našeho dlouhodobého partnera bezobalu.eu, který udělal velkorysé gesto! 

Víte, když jsou lidi fajn, tak je to prostě dobré! Pokud se vám podaří narazit na milé lidi, kteří sdílejí vaše základní filosofie, držte se jich! Zaměstnanci a majitelé firmy jsou naštěstí lidi se srdcem na správném místě. Sami se podílejí např. na výcviku asistenčních psů, takže nebylo nijak těžké je přesvědčit :)

Za každé naše (vaše) 200,- Kč www.bezobalu.eu  250,- Kč, za které zakoupíme DryRed.


Hodnota jedné deky je 450,- Kč (v obchodech bývají deky obvykle dražší).





Báječné vlastnosti dek budou využívat psi, kteří prostě nemají to štěstí, aby se nám rozvalovali v peřinách. Neleží u nás v gauči a nekoušou naše papuče.

S dnešním dnem bylo odkoupeno 15 dek díky výtěžku Blogsale (a něco taky dorovnaly Nuf a Nik). První deky dnes odcházejí do psího azylu, další budou poslány co nejdříve.

V této činnosti máme v plánu pokračovat minimálně v průběhu zimy. Budeme vás samozřejmě opět informovat. Pokud by někdo chtěl přispět bez nákupu, rozhodně ho neodmítneme :)


Prosím, pomyslete na zvířata, která právě nemazlíte na klíně. Kukněte se na net, kde máte nebližší útulek. Kupte piškoty, granule a deku a zajděte tam. Všechno se počítá a všichni mají duši.

Myslete na ně. 

Děkujeme!

Pokud nás čte někdo, kdo by s námi rád spolupracoval, kontaktujte nás. Pokud potřebujete deky do vašeho útulku nebo azylu, ozvěte se nám. Pokud víte o někom, kdo pomáhá na vlastní pěst, ale na beauty blog by se nikdy v životě nedostal, propojte nás s ním. Pokusíme se domluvit tak, abychom mohli pomoct co největšímu počtu zvířat a lidí, kteří o ně pečují.





5 komentářů:

  1. Za tohle tedy palec nahoru :) Jsem ráda, že jsem i já přispěla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Mirko! :) Já mám dnes strašnou radost, protože všechny deky jsou už na cestě do míst, kde je jich třeba. A jen doufám, že jich pořídíme ještě daleko víc!

      Vymazat
  2. Palec nahoru a velká pochvala! Já už jsem jednou posílala výtěžek z mé Blogsale do útulku, teď dělám zrovna to samé, v pondělí odesílám peníze jedné hodné paní, která zachraňuje psy z množíren a snaží se je rozdělovat do rodin. Krom toho mám na mobilu zapnutou roční podporu projektu Pesos (pomoc opuštěným, týraným psům), kde mi odchází každý měsíc 30 Kč na jejich podporu. Tak aspoň něco :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni! Jsi borka. Moc díky! A díky taky za tip ohledně Pesos. Neznala jsem.

      Vymazat
  3. Já jsem taky moc ráda za to, co děláte, Vy víte;-) Já si pořád podporuju svůj oblíbený útulek z Kočičí naděje+ vždycky dvakrát ročně strom kočičích splněných přání. Nejraději bych podporovala a adoptovala všechny pejsky a kočičky co na FB vidím, ale to bohužel není možné, obdivuju všechny depozitáře a lidi co dělají v útulcích, mě by tato práce asi trhala srdce.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)