Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

19. 11. 2013

Co jsem díky Caroline Hirons změnila a vlastně i nezměnila ve své péči o pleť

Pokud se zajímáte o kvalitní péči o pleť a brouzdáte zahraničními blogy, jistě jste jména Coroline Hirons již slyšeli. ( www.carolinehirons.com ). Já péči o pleť považuji za naprostý základ a v ní jako stavební kámen vidím odličování. Proto mě názory CH tolik zaujaly. V mnoha ohledech se shodneme a vidíme věci stejně. Z toho důvodu je mojí inspirací a já se s vámi ráda podělím o pár bodů z jejího systému péče o pleť. Ale zároveň bych moc ráda na jedno upozornila. Prosím neberte tento článek jako radu pro slepé následování něčích rad. Ani já to nedělám, což záhy brzy uvidíte. Prostě jsem si věci, které mám ráda, nechala, a přestože je CH třeba nedoporučuje, nehodlám v některých směrech měnit. Však i to vám doporučuje sama CH. Každého pleť je jiná a jinak reaguje. Tady jde spíš o to, jakým skupinám produktů a hlavně jakému složení se vyhnout. A také o to, že odličování je základ, i když pro mnoho z nás tomu tak stále není. Pokud bude upřímná, ani u mě tomu tak vždy nebylo. Byly časy, kdy jsem raději než dobrý odličovat koupila další paletku stínů. Bylo to v době pravěku, kdy neexistovaly beauty blogy a nikdo, kdo by dokázal poradit, všichni jsme se mazali Indulonou a Niveou z modré plechovky a myli si obličej jelenem...Nyní máme všechny tak obrovské možnosti a je hřích je nevyužít a nenechat si poradit od někoho, kdo tomu rozumí  milionkrát víc než já.
 
Nechci tady vypisovat všechny body, které CH uvádí se svém odličovacím systému, to si, pokud budete mít zájem, jistě najdete sami či se můžete podívat na YT kanál Pixiwoo a jejich Body talk právě s Caroline. Tohle je jen ukázka mojí změny odličování, pro níž byla právě CH inspirací.
 
 
V čem jsem si nechala poradit a co vidím stejně
 
 
- oblíbené Bioderma ABCDerm ubrousky letěly do koše, na cesty jsou dle mého stále fajn, ale na pravidelné odličování je již nepoužívám
- následovala je i termální voda ve spreji a její místo nastálo zaujal hydratační sprej Vincentka a Trilogy Mist
- moc se mi líbilo, jak CH odmítá micelárky, tvrdí, že by si micelárku na odlíčení nikdy nevzala, já jsem v tomto s ní již dlouho zajedno, i když micelárku Bioderma ABCDerm používám na odlíčení očí a v tom i nadále hodlám pokračovat. Koupila jsem si dokonce novinku od RENu, a to jejich micelárku s růží, ale používám ji až jako 3.! odličovač (ve zkratce řešeno, myji obličej 3x, z toho naposled micelárkou a až potom používám tonikum a vše ostatní), tedy rozhodně si nemyslím, že přejedu nalíčený obličej micelárkou a jsem čistá.
- jsem moc ráda, že mám ve své péči, co se značek týče, našlápnuto dobrým směrem. REN patří mezi její oblíbené, takže základ mám dobrý. :) Ufff
- metodu dvojího čištění praktikuji již mnoho let, a to je prostě to nej, co pro svoji pleť uděláte. Pokud nic jiného, tak nad tímto by se měla každá zamyslet.
- pár pátků mám již také na obličej zvláštní ručníček, který je prostě pouze na ten obličej (kdysi jsem si obličej utírala do ručníku na ruce, fuj, prase jsem byla, nic jiného!)  Měním ho tak za 2-3 dny. Málo. Fajn, nakoupila jsem dalších několik miniručníků a každý večer letí jeden do pračky stejně jako ponožky.
- vyhodila jsem  NIP+FAB Clean Fix gel a na odličování používám jen jemné REN gely, které jsou bez všech pro pleť nepříznivých složek
- CH doporučuje rotovat mezi několika odličovadly i krémy. Tomuhle jsem se já vždy celkem vyhýbala, nesnáším hromadění, proto mám vždy nejraději od každého jen jeden kousek. Ale zas argument CH, že je to stejné jako mít jen jedny fusekle, beru. Takže fajn, jsem ochotná mít 3 odličovadla a tři krémy. Vlastně je již mám - na dne REN a Trilogy, na noc Embryolisse, i když ten by u CH asi díky složení velmi neobstál. Přemýšlím o tom, že až ho dodělám, poohlédnu se po nějaké lepší značce, lepší tedy, co se složení týče.
- SPF. Kapitola sama pro sebe. Opět se tímto řídím již leta, i když jsem žádnou CH ještě nedávno neznala. Již dlouho nepoužívám krémy s SPF. Vždy dám krém bez SPF a teprve na něj samostatný opalovák s SPF. Pokud dáte nějaký antiaging krém s SPF za tisíce, koupili jste si prostě jen drahý SPF. Nic jiného. Je lepší koupit kvalitní krém a pak dobrý, ale nijak předražený opalovák. Já ráda Biodermu Photoderm Kid, ale je to jen a jen na každém, co mu vyhovuje.
- Hydraluron - hydratace v podobě gelíku s kyselinou hyaluronovou. Nemohu ho stále sehnat, přitom souhlasím, že hydratace je základ. Ale poradila jsem si a našla v českých vodách Hyaluronové serum do Nobilis Tilia. Je dokonalé, za pár korun a hlavně dostupné v ČR. Po Hydraluronu již netoužím.

No a nyní to, v čem se neshodneme
 
- CH Clarisonic odmítá, ale mně vyhovuje, takže si ho nechávám i nadále.
- odličovací balzámy: pro mě velmi neoblíbené. Asi jsem ještě neměla v ruce takový, který by mi vyhovoval. Většina mi ucpává pory a stále je na pokožce cítím i poté, co obličej omyji vodou. Někdo tomu říká opečovaná pleť, já tomu říkám mastný film. Bohužel balzámy mi stále přes práh domu nesmějí
- zatím jsem se nedokázala rozloučit s mým milovaným REN Jojaba peelingem. CH nedoporučuje peeling na žádnou pleť, ale já ho opravdu miluju. Takže zatím odolávám a nevzdávám to.
- tonizace a exfoliace - sama používám léta ATOK pleťové vody (samozřejmě bez alkoholu), které ale pleť samozřejmě tak dokonale nepřichystají pro následnou péči ser, olejů a krémů. Popravdě  stále tápu, čím ATOK nahradit. Doporučované přípravky od CH jsou značky velmi těžko dostupné. Pak je tu  Clarins, který nemám bohužel zcela bezdůvodně ráda. Ráda bych něco od RENu, prý i něco takového existuje, ale já fakt nemohu nic najít. Béééé, tápu, tápu, tápu, potřebuju fakt pomoct.
 
Já jsem moc ráda, že jsem na stránky Caroline Hirons narazila. I téměř ve čtyřiceti se mám stále co učit. A to je dobře. Nikdo přece nechce ustrnout a myslet si, že ho již nic nemůže v budoucnu mile překvapit a že už našel všechny svaté grály světa. :) Takže já stále hledám a hledám a ta cesta mě děsně baví.

44 komentářů:

  1. Clarifying Toning Lotion = alternativa BR P50 toneru nebo toho Clarinsu nebo v mém případě Clearegenu od UNT, který mi právě došel... a z důvodů nedostupnosti BR a předraženosti Clarinsu jsem si pořídila právě tento REN.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, už mám nakoupeno. Alespoň jsem využila kupon na 20% slevu, furt jsem tápala, co si koupit, takže tato starost díky tomuto odpadla a já mám hned lehčí hlavu. :)

      Vymazat
    2. Zde srovnání Clarinsu a Renu: http://www.theblackpearlblog.com/2013/06/exfoliating-toners-clarins-gentle.html
      Pavli, a kde nakupuješ? Prošla jsem několik britských e-shopů a skoro nikde nemají komplet nabídku.

      Vymazat
    3. Hani, díky, toto porovnání jsem právě těsně před koupí četla, líbí se mi, že REN je prostě jemný, na to já a moje pleť velmi slyšíme. :)

      Momentálně jsem nakoupila na hqhair, protože jsem měla kupon na 20% slevu a ještě měli slevu 15% na REN celkově, tak mě to z 18 liber vyšlo asi na 12, což je nádhera. Jinak většinou na lookfantastic, ale ono je to vlastně jedno a totéž jako hqhair. Mají i na feelunique a něco malinko na asosu.

      Vymazat
  2. ahoj, tak jsem prolezla stránky Nobilis Tila (s tím, že mamce musím rozhodně vzít to hyaluronové sérum) a vybrala si pleťovou vodu a masku, s tím, že obličej bych odličovala kokosákem, takže v podstatě příroda.. ale jako krém si chci rozhodně koupit biodermu global, a tak by mě zajímalo, jestli se to nebude bít? když budu mít na pleť přírodu a pak na ní plesknu biodermu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo, já nejsem odborník, takže fakt nevím, ale pokud bych mluvila za sebe a zda bych si takovou kombinaci na sebe dala, tak to bych si tedy klidně dala. Já nejsem zastáncem toho, že by vše muselo být třeba jedné značky, nebo že by vše musela být jen příroda, nebo jen chemka. Podle mě nejlepší kombinace je ta, která vyhovuje mé pleti, a pokud to bude jen příroda, či jen chemie, je srdečně jedno a hlavně se to liší člověk do člověka, takže si to stejně musí každý vyzkoušet sám.

      Za mě tedy jo, klidně kombinuj, pokud ti to tak bude vyhovovat,

      Vymazat
    2. super, díky, tak to jsi mi udělala radost :D uvidím jak mi to bude vyhohovat :)

      Vymazat
  3. Tak já se s CH asi neshodnu..respektive tím co doporučuje jsem si prošla už dřív, několik odličovačů, na závěr tonikum, střídat krémy.. a zjistila jsem, že mojí pleti je to šumák, má svá lepší a horší období bez ohledu na to, takže teď jsem minimalisticky na večer micelárka a nic, ani krém na noc a ráno mycí gel nebo pěna a Nuxe olej. Ale třeba ručník na obličej jsem měla zvlášť odjakživa, tak mi na tom nepřijde nic zvláštního.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dejni, já byla asi jednu dobu fakt prase, takže s tím ručníkem to ráda zdůrazním a s tím ho denně měnit ještě víc, protože já fakt měnila tak za 2-3 dny.

      A jinak co se týče těch lepších a horších dnů, tak to mám tady, i když nyní delší dobu už jen ty lepší. Ale budu brojit za to pořádné odličování, já v tom vidím fakt základ a myslím si, že v ČR to ještě všichni tak nemají.

      Vymazat
    2. Tak v tomto prase zůstávám, jaký je důvod ho měnit každý den? Třeba se pletu, ale laickým pohledem, když si do něj utírám obličej jenom já, jenom ráno, kdy je v podstatě čistý, jenom smývám noční prach, maz apod...?

      A jinak s pořádným odličováním souhlasím, ale právě mám pocit, že Bioderma mi prokazuje nejlepší službu, když jsem odlíčila něčím jiným a pak vzala ještě jí, tak jsem na tamponku ještě něco měla, takže teď mám pocit, že když odličuju jenom jí, dokud není tamponek čistý, takže je to dostatečné.

      Vymazat
    3. Já si ráno vezmu čistý ručník, poté si do něj utřu obličej, takže je furt čistý. Večer se odlíčím, po prvním odlíčení si utřu obličej a jsou na ručníku ještě zbytky makeupu. Takže to mi třeba vadí, že bych si do ručníku, který je takto zamazaný, měla ráno znovu utřít čistý obličej.

      Ber to tak, pokud ti odličování micelárkou vyhovuje, byla by blbost to měnit. Za sebe vím, že mně to nestačilo, proto jsem už dávno to dvojí čištění zařadila a micelárku měla jen na řasy. Mně také nevyhovuje vše co říká, zejména ty odličovací balzámy mi prostě ani trochu nejdou pod nos.

      Vymazat
  4. Já si toho u ní mohu vzít za své pouze část. Samozřejmě se mi líbí její pohled na složení péče (i když nejsem tak důsledná, protože ráda zkouším nové věci). A samozřejmě časté měnění ručníku - hlavně s dětmi, které sahají skoro na všechno, je to nutnost.
    Ale nemůžu si od ní vzít ten velký počet kroků ráno i večer. Moje pleť vyžaduje co nejjednodušší péči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to ze začátku přišlo taky jako děsně moc kroků, ale nějak jsem se na to naučila a líbí se mi to. Takový rituálek jen a jen pro sebe. Ale pravda je, že někdy, když prostě nemám fajn období, co se pleti týče, tak obličej jen omyju a dám krém. Nic víc. Naštěstí těch dnů je fakt minumum.

      Vymazat
  5. Já na CH narazila až nedávno a přijde mi celkem zajímavý, že je to najednou takový hit, když tenhle systém pouze s maličkými rozdíly používá (resp.doporučuje) už léta Clinique. Oni pořád inzerují hlavně ty tři kroky, jenže to je vlastně jen prostředek. Ale jinak tam je všechno - dvojí čistění (myslím, že odličovací balzám Clinique byl snad úplně první na trhu, nevím, jestli ho pořád mají), exfoliační tonik, vrstvená péče....Akorát, že prostě doporučují všechno svoje, což je logický. Já v Clinique jela dlouho, ale už hrozně dávno (rozlišuju dobu před a po tekutých mýdlech :-), takže před), takže pak jsme ten systém ve jménu testování kdečeho opustila, ale vyhovovalo mi to. Momentálně jsem si zase oblíbila odličovací balzámy, ale nejvíc mě baví si to namíchat sama podle aktuálních potřeb pleti. A jsem tedy stále velký obhájce micelárky, při jakémkoliv podráždění nebo náznaku ekzému vysazuju všechno a používám jen micelárku, on ten minimalismus má svoje opodstatnění a fakt si myslím, že by občas člověk měl prokázat trochu pokory a nechat to tělo, ať se stará samo, protože to beztak umí nejlíp. A to odlíčení bude záležet hodně i na tom, co člověk používá za dekorativku, je rozdíl, jestli si dám na obličej jednu vrstvu nějakýho veganskýho mmu o třech složkách nebo primer, standardní makeup, fixační sprej a pudr, že jo... Já jsem v tomhle ohledu už trochu postižená a pokud jednou za uherák použiju klasický BB, chytám večer nerva, že to zaručeně nesundám vůbec ničím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doba před a po tekutých mýdlech... tak to mě rozseklo, bohužel si tu dobu taky pamatuju, jo, stejný věk spojují stejné zážitky. :)

      Jako je fakt, že o tom Clinique jsem takhle vůbec neuvažovala, ale je to pravda. S tím, co se odličuje, další velká pravda. Já samo, když se nějaký den nemaluju, což je nyní většina dnů, tak to večer taky nedrhnu vším, co je zde napsáno. :) Kolikrát fakt umyju, dám ATOK vodu a Embryollise a jdu, kašlu na svět. Ale jinak musím přiznat, že mě zase to odličování a patlání i díky ní začalo bavit, dříve jsem to dělala dost i proto, že jsem věděla, že se to tak dělat má, ale nyní tím tamponkem jezdím nějak veseleji. :))))))))))))

      Vymazat
    2. Reno prosim te, jak si sama michas ty odlicovaci balzamy?
      dekuji

      Vymazat
    3. Celkem jednoduše, prostě vezmu něco jako základ, třeba bambucké máslo (pro někoho, kdo nemá předsudky, tak může být vazelína, to mám teď, protože to měl být původně balzám na rty, akorát jsem to přehnala s rakytníkem a dost to barví :-) ), říznu to kokosákem, který v teple taje a dobře odličuje a přidávám oleje dle libosti, buď čistě rostlinné (mandlový, rakytníkový, amarantový...podle požadovaného účinku) a/nebo éterické. Já to plácám od oka, jak mě napadne, podle nálady. A pak se to používá klasicky jako odličovací balzám - na suchou pleť a stáhnout horkým vlhkým ručníčkem. A sice jsme měla z té vazelíny trochu strach, ale třeba theBalm má v tom odličováku taky jako základ vazelínu a vyhovuje mi to možná ještě víc, než některé čistě přírodní základy, dobře se s ní pracuje a jde dobře dolů. Jo a míchám za tepla, ale většinou stačí v teplé vodní lázni.

      Vymazat
    4. dekuji moc za odpoved, takhle jsem si to nejak ve svych bujnych predstavach vizualizovala:-)
      muzu se jeste pozeptat, kolik toho cca delas na jednu varku?
      zkusim si asi taky neco umichat, jak dopotrebuju, co mam nakoupeno:-)

      Vymazat
    5. Tak cca 50ml, mě to pak nebaví, když mám jednu věc dlouho. Ale ono se to nekazí, asi by se to nemělo válet rok v koupelně, ale při běžným užívání by to mělo být ok, pokud to není v létě a nejsou vedra.

      Vymazat
  6. Velmi zajímavý článek. Já mám Caroline Hirons docela načtenou, ale bohužel se s ní názorově dosti rozcházím
    Odličovací balzámy přímo nesnáším, stejně jako mušelínové (či jak by to bylo česky) hadříky. Totéž x produkté na ráno a večer. Mám extrémně citlivou pleť a nejvíce mi vyhovuje minimální péče, co nejméně střídat produkty a hlavně nic nenapařovat. Ale určitě s ní souhlasím s tím vícerým číštěním a sundaváním makeupu ihned po příchodu domů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, díky. Je fakt, že těch produktů za sebou je podle CH strašně moc, ale ještě, než jsem ji znala, jsem jich již poměrně dost používala, tak to nebyl takový šok.

      Také nejsem zastánce střídání mnoha věcí jednoho druhu, většinou jsem používala jeden krém hodně dlouho, aby si na něj pleť zvykla a nebláznila jsem ji jednou novinkou za druhou. Nyní tedy spíše dělám to, že když je den, kdy se moje pleť cítí jinak, použiji jiný odličovač a krém a jsem zase v pohodě, takže určitě ne tak, že v pondělí 1 krém, v úterý B a středu C a pak celé dokola, to v žádném případě.

      A ano, makeup také sundávám okamžitě po příchodu domů, vždy jsem to tak dělala.

      Vymazat
  7. Dost mě to vše zaujalo. Moje oblíbená Esteé Lauder přestala vyrábět hřejivou čisticí masku, a protože mám ráda pokud možno vše od jedné značky, hledám novou péči. Láká mě Clinique, měla jsem od nich nárazově pár výrobků, po dnešním článku zase zkoumám REN, ale ten mě tak nebere (no jo, to jsou ty pubertální nostalgie a vzpomínky na celostránkové reklamy na tři kroky v Cosmomolitanu - ovšem to složení...).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Clinique nostalgií z dob uhrovitého mládí trpím také. :) Vždy jsem po 3 krokách toužila a přišlo mi, že je nikdy nebudu mít. To byly doby.... v mnoha směrech vlastně krásné, to toužení mělo něco do sebe. Pak jsem je vyzkoušela, ale neměla jsem nikdy ty 3 kroky najednou, vody byly na mě moc silné naprosto všechny, mýdlo jsem mohla jen to ultra mild (nebo jak se jmenuje) a DDML také jen pro velmi suchou pleť. A jelikož jsem to zkoušela v době někdy po dvacítce, tak tehdy moje pleť byla ještě poměrně mastná, a i tak bych věci pro mastnou pleť mít nemohla. Musím říci, že tohle mě nakonec od těch kroků i dost odradilo, i když jsem je dohromady jistě 2 roky používala. REN je oproti Clinique (soudím ale jen díky této dávné zkušenosti) strašně jemný, a to je jeho deviza v mých očích. Proto ho miluju, ok, nejen proto, ale hlavní důvod to bude. :)

      Vymazat
    2. Nostalgii nad Clinique cítím taky. A ještě nad obyčejnou řasenkou Maybelline, monogramovou speedy od LV, 8hodinovkami od Ardenky a červenou rtěnkou Lancome. To tehdy v prvních číslech ELLE byly omílané trháky :)

      Vymazat
    3. Já okolo Clinique těž furt chodím ale vzhledem k tomu že dřív jsem z těch 3 kroku měla stejné pocity jako Nik, všechno bylo na mě moc silné, a ted jsem už o XX let starší tak se i trochu bojim že zkazím to co jsem tak dlouho pěstovala :)
      Jinač tech kroku je na mě strašně moc, nemám na to vůbec čas. Ale možná ted o těch dlouhých vánočních prazdninach to zkusím :)

      Vymazat
    4. Holky, já teď měla po x letech vzorečky tří kroků a teda děkuji, nechci, hlavně DDML. Jako já to nemůžu dokázat, protože detailněji jsem se začala zabývat složením až v posledních letech, ale já mám prostě podezření, že následkem té "krize" (o které si nejsem tak úplně jistá, jestli byla i jinde než v novinách, ale budiž), šla obecně kvalita luxusnějších věcí dolů. Jak říkám, nemůžu to dokázat u kosmetiky, ale u parfémů a oblečení to prostě vím, to oblečení speciálně, pokud porovnám nějaké věci, co mám staršího data, se současnou produkcí, tak nebýt na tom značka, řekla bych, že to je od čongů. Mluvim o kalhotech za pět tisíc a tak, žádná zara nebo háemko, je to děs. Nevím, proč by kosmetika měla být výjimkou :-(

      Vymazat
    5. S tou špatnou kvalitou souhlasím! Vidím to jak na kosmetice tak i na obliečení a doplnkach a i na elektronice. Kvalita šla dolu a to o dost. Poslední sklamání je nová verze klasické Dior rtěnky-katastrofa!

      Vymazat
    6. Tak to jsem ráda, že nejsem paranoidní :-)

      Vymazat
  8. Já tady pořád chodím okolo toho REN stojanu a nevím co vzít...až nakonec asi nevezmu nic a bude :D Já zas odličovací balzámy miluju. Od té doby, co je používám "správně" - na suchý obličej a stáhnout mušelínem, má such pleť si obzvlášť v zimě dost chrochtá! Ale teda 2. krok mám micelárku, což by u CH neprošlo, někde jsem u ní mám pocit četla, že kdo používá micelárku, má to být 1. krok?

    Akorát teda na mojí pleť má dost vliv změna prostředí. Po týdnu v letadlech/vlacích/autobusech/překlimatizovaných hotelech mám mezi očima takovej pupen, že budu muset jít na mikulášský večírek za Indku nebo břišní tanečnici.... a to se odličuju pořád stejně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, já mám právě pleť smíšenou a ty balzámy mi nevyhovují, ale tak je jasné, že všem typům pleti nemůže vyhovovat jeden druh odličovadla. Ale RENu podlehni :) , určitě se vyplatí a vyzkoušet jednu nějakou vychytávku bych se vůbec neobávala. Já ho miluju a kopu za jeho tým, kudy chodím. :) Ale bez emocí si fakt myslím, že za to stojí, filozofie jeho složení se mi líbí a třeba jejich masky a krémy jsou výborné.

      Vymazat
    2. Káji, já jsem u tebe někde ve videu viděla ten citronový balzám a dost mě láká. Jen si právě nejsem jistá, že bych ho stahovala nasucho.
      Já teda nyní používám na mytí růžový krém na odličování od Estée Lauder, je asi složením naprosto mimo, ale mě sedí. Miluju jeho vůni a krásně rozpouští makeup. Takže asi do tématu fakt nezapadám :)

      Vymazat
    3. Co, co , co? Citronový balzám? Co to je, kde to najdu, to asi počebuju! Info, info, info, prosím.

      Vymazat
    4. Plum, jestli máš balzámy ráda, tak právě ten REN je skvělý.

      Vymazat
  9. Ahojky, tak vidím, že CH zažívá tady v CR svůj boom… Začala s ní Ann z Hello Beauty (velice hezky to prezentovala) a teď se bojím aby tady nebyla úplně všude :-) taková "CH podzimní viróza "
    Nic ve zlým ...
    Je se čím u ní inspirovat – propagace dvojího čištění je určitě přínos, i když ne až tak novinka.Hrůza hrůz - já se za mládi , když jsem měla nějaký ten pupínek, byla schopná potírat slivovicí nebo Alpou abych „ vypálila červa“  a pak na každý pupínek naplácla zinkovou mast nebo později v UK sudokrem …  Přítel mi něžně říkával „Muchomůrka“ ( Hm, hm to „mládí trvalo dost dlouho, když si představím, že ještě před pár léty jsem nějaký ten alkohol na tampon nalila pro dezinfekci …. a nebylo mi 20 let ani 25… “ a že to hezký léta jsou ..lá lá lá …“ ) – tož trochu odbočka…
    Já mám například CH oslavované balzámy moc ráda ( mám ale dost suchou pleť) a hlavně nemám ráda tampony, takže mytí i na vícekrát a pak ručník mi vyhovuje. Svůj ručník na "ksichtík" mám od malička- tak nějak nás to učila maminka ... I když pravdou je, že jsme si ho měnili 1x za týden. Jinak CH má právě ráda klasický ručník , protože vice masíruje ( já také) a nemá ráda muslim cloth ( teda gázu, nebo něco jako plenka- pro ni moc hladké). Vrstvení ve stylu CH se mi zdá někdy až moc přehnané - já bych si už ani nepamatovala co už jsem tam naplácla, hlavně když by mě někdo vyruší (děti, manžel :-) Ale mám ráda pleťové rozprašovací vody. V tom se s CH shodnu - moje oblíbené již roky ( 7 let :-) Beauty Elixir od Caudalie prostřídáno s vodami od Saloos, např. meduňková. A ještě na závěr její výběr značek je natolik specifický, že i v UK nebo US s tím mají někdy problém. Dále jak samotná přiznává oslovuje ji spousta značek- které se jejím prostřednictvím prezentují, nemluvě, že většina je "quite posh and expensive" a mám dojem, že spolupracuje s Space NK nějak intenzivněji :-) Tááak jsem se nějak rozjela :-) Ještě závěrečná pochvala Vašemu blogu- Díky- díky za příjemné počtení ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žaneto, já taky doufám, že se z CH nestane mánie. :) Ale asi to nehrozí, těch blogů zaměřených tímto směrem je v ČR stále ještě málo.

      Beauty Elixir jsem měla a bohužel tedy pro mě nic extra, smrděl mi, ale to je jen můj problém, a přišlo mi, že jsem měla po něm lepkavou pleť, ale jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela, protože bych si myslela, že o hodně přicházím. :) Nicméně obecně postřik miluju, bez něj bych byla nahraná. A co se jejího výběru značek týče, tak je tedy opravdu specifický, přiznám se, že jsem jich několik ani do té doby neznala a sehnat je od nás je věc nadlidská, takže hledám prostě varianty, které jsou dostupné. Ale nakonec mě i to hledání baví, takže za mě spokojenost.

      A moc děkujeme za pochvalu, budeme se snažit udržet nastavenou laťkou nejméně v dané výši. :)

      Vymazat
  10. Ja rucnik na oblicej uz beru jako samozrejmost x-let a nebo papirove kapesniky z krabicek.Kremu sem taky pouzivala x najednou behem meho 5-ti leteho hledani te spravne pletove pece. No,ale jeste co delam,kdyz pouzivam penove pripravky nebo gelove na oblicej a nebo oblicej oplachuji rano vodou,tak pouzivam prevarenou teplou a studenou vodu na oplach obliceje.Ma kosmeticka mi riks,ze uz je to ptehnane,ale ja se k ni dostanu,tak jednou za rok.S pozdravem a pranim pekneho dne Tehulka PS:Jinak pani CH neznam,kvuli tomu chodim na vas blog,protoze me uz po praci nebavi cist cizo jazycne blogy,kdyz v praci musim cely den cizojazycne komunikovat a reportovat :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou převařenou vodou je to velmi zajímavé, už jsem o tom kdysi něco četla, ale zatím jsem se k tomu nedokopala. Já si hlavně bez vody pořádné umytí obličeje nedokážu představit a jsem ráda, že mě kohoutková voda nevysušuje a že ji tedy na sebe mohu dle libosti plácat. :)

      Vymazat
    2. Já to zkoušela a nemám na to trpělivost, ale rozdíl jsem viděla. A když mi došel tonik a já si nemohla vybrat nový ( s tonikem a maskami mám subjektivní problém, tak nějak nevím, co od toho chci, resp.chci všechno a to jaksi nemohu najít :-) ), tak jsem právě po tom horkým ručníku začala oplachovat obličej ledovou vodou a je to skvělý. A pak už jen stříkám květový vody. Exfoliační tonikum bych ráda, ale nechci ho kvůli ekzému brát na slepo, takže budu muset počkat, až se nějak ve vodách přírodních značek rozšíří.

      Vymazat
  11. Muzu se optat, proc nemas rada Clarins:-)?

    Jinak CH miluji, strasne rada ji ctu, mam rada i jeji styl psani, kdy se "s nicim nese.e" :D.

    dvojite cisteni jsem praktikovala vždy, ale vynechala jsem pěnivé gely a strašně mi to prospělo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala v článku, já ho nějak nemusím zcela bez důvodu. :) Měla jsem několik produktů, většina jich byla dobrá, sice nenadchly, ale ani neurazily, takže vlastně spokojenost, ale stále si k té značce nemohu "srdcem" najít cestu. To je na palici, viď. :)

      Já jsem také přemýšlela, že pěnivé gely vynechám, ale pak by mi toho zas na to odličování moc nezbylo. :) REN gely, co mám, jsou sice gely, ale nepění a jsou velmi jemné, takže jsem volila je a zatím dobrý.

      Vymazat
    2. A ano, její styl psaní také miluju, nebere si servítky, to zkusit zde v českém rybničku, tak si každý druhý každou třetí větu vztáhne na sebe a za chvíli by nás tu zlynčovaly. :)

      Vymazat
    3. me clarins taky az tak extremne neoslovil mela jsem par veci, ale laska se nekonala. jsou ale uricte znacky, ktere mi tak nejak vadi vic.

      tu exfoliacni vodu jejich jsem nemela, pouzivam od clinique na stridacku s pixi glow tonic.

      @nik - kdyz vezmu, jakou bouri ted dokazala udelat jen drobna deklinace jednoho pojmu;-), tak ano, tady by se z toho urcite par lidicek slusne sesypalo, a dal by to pokracovalo exponencialni radou, odvijeno od poctu a fanatismu stoupenkyn:D

      Vymazat
  12. ahoj nik, mna zaujala bioderma kid, to je ten, co tak jemne zafarbi najprv do modra?a pouzivas ho aj v zime?
    inak ale na ren som namlsana aj ja, hlavne ma laka hydratacny krem , pockam si na tvoju samostatnu recenziu
    PS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Bioderma Photoderm Kid je tento

      http://www.lekarna.cz/bioderma-photoderm-kid-sprej-spf50-200ml/

      Bohužel jsem si žádného modrého zabarvení nevšimla. Poprvé jsem ho koupila přes 5 lety, kdy se narodil malej, a potřebovala jsem ho také něčím namazat a od té doby se jím mažeme celá rodina, jiný opalovák už vůbec nepoužíváme. Je hodně jemný a na obličeji mi nedělá žádnou paseku. Za sebe ho moc a moc doporučuji.

      Na REN krémík recenze bude, snad to stihnu i do Vánoc. Jako předsevzetí by bylo, tak uvidíme, jak to zvládnu. :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)