Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

21. 11. 2013

ByTerry Ultra-Correcting Liquid Foundation in Amber Gold 4

Na přání čtenářky přináším recenzi dalšího makeupu od ByTerry, který v létě rozšířil moji sbírku. Už jsem vám referovala o jednom produktu obdobného typu a byla jsem nadšená. Pro ty z vás, kdo nechcete proklikávat - šlo o lehký pěnovo-krémový tónující tint, který je ale podle mě lepší než všechna bíbíčka na světě. Nemá to v popisu, ale dělá to, co mi slibovala právě bíbíčka - kromě krásného vzhledu ještě pečuje o pleť a večer je pleť (nesnáším ten výraz, ale je bohužel přesný...) naducaná. Po pravidelném používání má pleť jednotnější barvu a mizí tmavší místa. Pokud vám stačí slabé krytí, zkuste se po něm podívat!

Dnes jsem zde ale s jiným produktem. Jedná se klasický makeup z jedné starší řady značky ByTerry Lumiére Veloutée.  

Balení již nebudu složitě opisovat, modrá krabička stejně po vyfocení letěla do koše. Flakonek makeupu je bytelný, vyrobený s těžšího silnostěnného skla a kvalitní pumpičkou. Příjemné do ruky a velmi pohodlné na manipulaci. Jsem spokojena a nemám ani jedinou výhradu.


Makeup slibuje rozjasnění, vyhlazení, ochranu před vším možným včetně známek stárnutí. Pleť má vypadat samozřejmě krásně, hlaďounce, má vyhladit jemné linky, skvrnky a drobné nedokonalosti. Navrch bych měla dostat matný povrch pleti s přirozeným glow vzhledem.



Vybrala jsem si odstín 4 Amber Gold, protože je moje pleť tmavší, v létě vysloveně zlatavá, v zimě vlastně skoro taky. Můj bratr mi říká, že se opaluju do barvy křupavě upečeného kuřete, tak si udělejte představu jak o našich vztazích k jídlu i k druhému sourozenci, tak i o mé barvě pleti :)


Chci zdůraznit parádní pumpičku. Obecně mám u makeupů ráda pumpičky, které umí nadávkovat minimum produktu. Já obecně makeupů používám na jednu aplikaci hodně málo a nesnáším, když musím vinou nedokonalého aplikátoru plýtvat drahým a kvalitním produktem, zapatlu si všechno kolem a nic z toho. To se u ByTerry vážně neděje. Vysokou pořizovací cenu máme vykompenzovanou mimo jiné i v komfortu při aplikaci.


Obvykle používám zhruba takové množství makeupu, hyaluronového tónovacího krému dávám o něco víc - asi dvojnásobek. 
Jak vidíte, barva čtyřkového odstínu je skutečně tmavší a možná i malinko naoranžovělá pro většinu z vás. Mě sedí naprosto parádně a v létě jsem i konturovala bronzerem, abych vypadala přirozeně. Odstínově jsem asi poněkud mimo náš obvyklý průměr, ale snad vám i tak fotky pomohou u výběru toho vašeho odstínu. Alespoň reference :)



Doufám, že z fotky odhadnete, jak úžasně se makeup ByTerry roztírá. Je dokonale hladký a už při aplikaci vyhlazuje a malinko pocitově vypíná pleť. A barva nakonec vlastně není vůbec oranžová, že?


Zatímco hyaluronový tint pleť "naducá" (prosím vás, pokud je nějaký méně otřesný a zprofanovaný výraz, který bude mít přesně tento význam, napište mi ho!) a udělá vám vzhled "je jí asi 18 a nikdy nespala méně než 9 hodin", makeup Ultra-Correcting vytvoří elegantní a dospělý vzhled. 
Kryje středně a při vrstvení dosáhnete velmi slušného krytí bez efektu masky. Vytváří úplně tenoulinkou slupičku, která pleť viditelně vyhladí a vypne. Povrch pleti je sametový a skutečně není nutné používat pudr na celou plochu tváře. Přitom ale zanechává pleti jakýsi zdravě vyhlížející odlesk na těch správných místech. V létě jsem nedávala pudr vůbec, nyní se mi pleť začala víc lesknout, takže dávám pudr na T-zónu. Ale jen jemně, protože je mi líto porušit ten krásný přirozený finish.

Ultra-correcting mi dělá vzhled dámy, používám ho, když jdu na jednání, na důležitou schůzku nebo na večer. Nepoužívám ho denně, takže nedokážu posoudit, jaké má benefity pro pleť, zda ji něčím vylepšuje tak, jako to dělá hyaluronový tint. Celkově jsou tyto dva produkty nezaměnitelné ve svém efektu a jsem ráda, že je mám oba. 

Ultra-correcting s klidem doporučím snad komukoliv. Nenašla jsem na něm nic, co by mohlo vysloveně někomu nesednout - krytí je možné si přizpůsobit vrstvením, já dávám hodně málo. Lesk nebo mat - ani jedno zde není extrémní a pomocí pudrů a rozjasňovačů opět doladíte po svém. Nedrolil se mi na žádném krému ani bázi. Výdrž hodnotím také velmi dobře, protože i po celodenním nebo skoro celonočním (ano, i to jsme spolu minulý týden absolvovali...) nošení vypadá pleť skvěle a je co odličovat. 

Moje shrnutí: skvostný makeup pro každý den v pohodlném balení, které nezklame ani na cestách.

Kdybych si musela vybrat jen jeden z produktů, co dnes zmiňuji - tedy kdybych volila mezi Ultra-Correcting a Hyaluronic Face Glow, já osobně bych zvolila Hyaluronic. Je to ale jen proto, že krýt skoro nepotřebuju a velmi ráda mám pocit péče navíc. 
Nicméně docela věřím tomu, že většina z vás to má právě naopak. Aspoň všechny moje kamarádky mají raději trochu víc krytí a kontroly. Jako ve všem ostatním: sto lidí, sto chutí :)



Mějte krásné dny a ignorujte škaredé počasí :)




21 komentářů:

  1. Chjo, tak já pořád nevím, který jejich makeup bude pro mě ten nej. Takže si tady tak v tichosti tápu...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych mohla udělat srovnání pouze ze vzorků - mám dva další makeupy, co mi dali k nákupu a dva korektory. Ale víš, jak nerada dělám závěry ze vzorků... Takže by ti to asi stejně houby pomohlo.

    OdpovědětVymazat
  3. Pavlí pokud furt mas rada Mac face end body tak rozhodne vem bud ten tínt co ma Hanicka a nebo ten Cover expert, ten Lumiere je podle me o dost víc krycí a i o dost hutnejsi. Ale i tak jsi myslím ze ty By Terry make-upy jsem nej nej co jsem zatím mela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liduško, ano, MAC Face and Body je stále mým favoritem. Já se v sobě asi nejvíc přikláním ke Cover Expert, ale stejně potřebuju někoho, aby to za mě rozlousknul. :)

      Vymazat
  4. No vidíš, Liduš! A já jsem právě Pavle řekla, že když má ráda Face and Body, tak jí tint nebude stačit :D A že ta textura ji nebude bavit... No, evidentně kdo nezkusí, neví, co mu sedne...

    OdpovědětVymazat
  5. Ja nemůžu az tak surovina ať ten tínt jelikož ho fizicke nemám a tak soudím dle recenze tady ale kdyz rovnám COver expert a tento make-up tak ten Cover se mi zda víc podobný face and body než ten Lumiere:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fyzicky nauč se česky

      Vymazat
    2. Sharon, na fanatické anonymy nehleď. Na to, že jsi cizinka, mluvíš i píšeš skvěle! Většina těch anonymů se vyjadřuje hůř, ač jsou zde doma :) Holt úroveň se pozná... :D

      Vymazat
    3. Hani dík! :)
      Anonym: poctivě se učím česky :)

      Vymazat
  6. Bože můj zase mi to ten iPad opravil :) NE SUROVINA ale SROVNÁVAT :)

    OdpovědětVymazat
  7. fajn recenzia, skoda,ze uz sa rovnako ako teint delectation nepredava

    OdpovědětVymazat
  8. Ale prodává:) Ještě dost toho maji na Niche-beauty.de

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně tak, plno eshopů ještě má obě tyhle starší řady. Pouze oficiální stránky mají pouze aktální kolekce. Pokud chceš koupit, seženeš. Pokud chceš jen rýpat, jsi mimo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Prosim Te,jak dlouho Ti v prumeru vydrzi takove baleni? Zjistila jsem z fotek,ze ja take pri aplikaci nadavkuji takove pidi mnozstvi make-upu. Ten dle recenze musi byt opravdu moc fajn. Budu se muset dokopat k tomu,taky objednavat,ze zahranicnich eshopu,ale to ja tak nerada delam :-(.A pritom muj chlap,je od hlavy k pate oblekany,ze zahranicnich eshopu,ale to on je sikovny sam o sobe...Prosim te,ktery eshop je na ByTerry asi tak nejsikovnejsi nebo objednavas podle nabidek a akci?Dekuji predem za typ a s pranim pekneho dne Tehulka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těhulko, já nakupuju pokaždé jinde.
      Mě takové balení vydrží tak dva roky. Mám většinou 2 různé makeupy a nepoužívám to denně, já asi nejsem správný typ, co ti poradí ohledně spotřeb. Mě všeho stačí malinko a mám kromě řasenky všechno fakt strašně dlouho.

      Vymazat
    2. Tak to ja mam prave rasenku od Heleny Rubinstein uz 2,5 roku a neni vubec jeste vyschla.Mam tedy od HR 2 rasenky a priblizne stejnou dobu.Tehu

      Vymazat
    3. Mám taky zkušenost, že drahé řasenky mi vydrží strašně dlouho. Vyhazuju je potom proto, že mám strach, aby byly ještě v pořádku hygienicky. Drogerkové a Avon mi vyschnou asi za měsíc až dva, což je dost brzo...

      Vymazat
    4. Tak si mě nalákala :-), že si nejdřív pořídím ten Estée Lauder DayWear Sheer Tint Release SPF 15. Mně ty trochu dražší makeupy taky vydrží strašně dlouho např. Lancome Teint Idole Ultra 24H už mám rok a mám pořád půlku balení a to samé mám s Matis Paris Réponse Teint s rozjasňující tekutým make-up s minerály. A taky si na sebe dávám strašně málo všeho. Nesnáším na pleti pocit, že tam mám make up a ještě, aby o tom všichni věděli nebo viděli. Mám ráda, když má pleť vypadá pěstěně a zdravě, to vlastně jenom od makeupu vyžaduji.
      Těhulka PS:Moc se omlouvám, že se identifikuji jako Těhulka. Někde jsem četla, že to nemáte rády, jenže já ve vymýšlení nicků nejsem moc kreativní, tak mi tu indispozici prosím tolerujte. Holky jinak Váš blog je pro mě inspirující hlavně, co se týče teď kosmetiky ByTerry. Dneska v noci, jak jsem nemohla spát, tak jsem prozkoumala eshopy, no a řekla jsem si, že každý měsíc si něco od ByTerry pořídím :-). Blogy maminek a miminek vůbecnenaštěvuji a na takové tlachání s ostatníma maminkama mě už vůbec neužije...

      Vymazat
  11. Já mám ten Cover expert od jara a od jara ho používám. V lete jsem ho střídala s tonovacím krémem od By Terry( mimochodem výborný) a musím říct že ted tam mám tak ještě minimálně pul balení :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já nedám dopustit na sheer expert, taky jsem s ním spokojená a jsem přesvědčená, že co do makeupu jsou by terry makeupy absolutní špička, jen je prostě problém ve škále odstínů. Taky mám polovinu balení a mám pocit, že jsem jej kupovala také na jaře, možná i dřív.

    btw neláká vás ten by terry terrybly densiliss? Jediné co mě odrazuje je cena a to, že mám otevřené aktuálně dva a nechce se mi kupovat další do zásoby.

    Liduško taky moc děkuji/neděkuji za odkaz

    OdpovědětVymazat
  13. Dajanko není zač :) Ten Densiliss mě strašně ale fakt strašně láká! Ovšem cena je šiléná, zatím :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)