Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 11. 2013

ASTOR Lift me Up 10 in 1 BB Cream - 200 Medium

Když Nik píše o BB krému, napadlo mě pokračovat podle jejího vedení. K recenzi jsem dostala BB krém od Astor, který by měl umět strašně moc věcí. Měl by být skoro chytřejší než moji psi a pravděpodobně chytřejší, než jsem já :) To je výzva!



Zdůrazňuji, že NEJSEM znalcem v BB oblasti. Jinde si myslím, že toho mám vyzkoušeného hodně, abych mohla posuzovat. U BB věciček si to nemyslím, protože jsem vyzkoušela jen 4 vzorky BB krémů. Dva byly od Skin79, jeden od REN (ten minule recenzovala Nik a poplivala ho ještě víc, než bych ho poplivala já, holka moje šikovná), a jeden byl od Misha. Všechny mi byly světlé, ani jeden na mě nevypadal dobře a všechny mi zvýraznily póry, které bez BB krému nemám. Takže tohle jsou moje jediné zkušenosti s bébéčky, pokud tedy nemám napsat, kolik sušenek bebe jsem kdy snědla :D Prosím, berte moji recenzi s rezervou proto, že já osobně pravděpodobně nejsem ten správný typ pro BB krémy. Už proto, že moje pleť je zlatavo-žlutá. BB bublina k nám proběhla z Asie a já jsem prostě barevně úplně jinde než Asiatky. Další věc je ta, že kromě několika maličkých pupínků na spáncích jednou za měsíc, mám nyní pleť úplně krásnou - a moc si to užívám! Proto ani nedokážu posoudit, zda mi BB od Astoru vyhladilo vrásky, vyléčilo bebina nebo cokoliv z jejich výčtu.

Jak vidíte, Astor slibuje naprosto všechno...


I přes tohle všechno jsem se rozhodla recenzi napsat, protože mě tento produkt v jistých směrech překvapil, a to je něco, co stojí za to, abych předala dál. Navíc jsem chtěla recenzi napsat i proto, že si PR vzorků cením a považuji za slušnost produkty, které dostanu, zrecenzovat. 

Astor BB má velmi praktické plastové balení, tubička je obyčejná, ale prostě funkční. Vzhled mě neuráží ani nijak nenadchl, nicméně nevytkla bych mu nic. Z otvoru v tubičce se krém velmi dobře a pohodlně dávkuje, to je skvělé. Mě osobně se i líbí, že krém postavím na víčko. Vedle mých obvyklých balení kosmetiky sice nevypadá oslnivě, ale nijak mě to nepobouřilo.

Textura je lehká, není ani vysloveně pěnová, ale není ani krémová, neteče. Doufám, že na fotce je to dobře vidět. Krém je studeně béžovo-našedle zbarvený a vidím uvnitř pidi zrníčka, která se ihned rozetřou.


Po rozetření je BB krém velice příjemný! Opravdu mě mile překvapil tím, jak pěkně se s ním pracuje. Další úžasnou věcí je vůně. Tohle bébéčko voní jemně, jemňoulince po květinách. Skoro bych řekla, že cítím frézie, díky čemuž tomu krému ihned nadržuju :D Takže si raději na mě dejte bacha... 
Vůně je dokonalá, jen mě mrzí, že po rozetření je ihned pryč. Jindy parfemace kritizuju, zde bych jí klidně brala 100x víc a intenzivněji.



Největší překvapení nastalo po aplikaci na pleť. Mám s ním krásnou pleť. Ten finish je neskutečně lichotivý. Krytí je poměrně slušné, oproti RENu je vyšší, BB krémy od Skin79 kryly zhruba stejně. Na velké problémy nepostačí, ale sjednotit dokáže. Ale hlavně opravdu ten zvláštně krásný povrch pleti, skutečně jsem se pořád detailně koukala do zrcadla, jak moc se mi to líbilo.

Potíž samozřejmě nastala :) Jak jinak, už už to vypadalo moc pěkně, tak se to muselo pokazit. Pleť mi vypadala nádherně v detailu, ale jakmile jsem poodešla něco dělat a viděla se při normálním denním pohybu kolem zrcadel, byla to jasné. Nemůžu ho mít. Barva 200 Medium je šíleně světlá a studená. Na mém barevném podtónu je prostě našedlá. Zkoušela jsem to pořešit konturováním tváře bronzery a tvářenkami, ale stejně to není ono. Prostě podklad musí sedět, to víte samy moc dobře.
Pokud máte minule hodnocený REN, tak ten je barevně lepší a ke mně mnohem přirozenější. S tím jsem normálně fungovala po všechny letní dovolené a výlety, barevně nerazil. Na druhou stranu ale tento Astor udělá mnohem krásnější povrch pleti než mnohem dražší REN.

A druhá věc, která mi nevyhovuje, je to, že jsem se začala velice lesknout už po hodině. V tomto okamžiku musím spravedlivě říct, že se mi pleť leskne s podzimem víc se vším. Moc to nechápu, když v létě bylo vedro a neleskla jsem se, ale je to tak.
Nicméně Astor BB moji pleť burcuje k produkci velkého množství lesku a není to dobré. Musela bych kapesníčkem nebo blot papírkem velmi často kontrolovat, abych vypadala dobře. A na to nemám čas ani chuť.  Dokládám fotky, kde vidíte detaily mého čela s Astor Lift me Up bíbíčkem, asi uznáte, že to není úplně ono...

tohle je už na mě moc lesku, prostě to nevypadá dobře

přepudrované Meteoritkami Guerlain to bylo lepší pouze asi hodinu, pak opět lesk jako blesk

BB od Astoru jsem používala jak samostatně, na hydratační krém (když jsem po zubech zapomněla, že chci dávat BB), s pudry, tak i bez pudrů. Lesk se dostavil vždycky. 
Používala ho i moje maminka, která má pleť již stárnoucí. Byla spokojená s barvou, i když ji musela dokorigovat tvářenkou. Nicméně i ona se po nějakém čase leskla, na což není zvyklá. Jinak ale neměla nic proti a jak se tak dívám kolem sebe, BB krém od Astoru si odvezla :)
Podotknu, že ho vyzkoušely i moje kamarádky - jely jsme na babinec do sauny, bylo nás tam 9 a všechny jsme po akci Astor bíbo nanesly. A prásknu vám na sebe, že jsem v té sauně tu tubu málen zapomněla... Je těžké posoudit, díky čemu jsme se potom v hospodě na večeři a vínku všechny leskly, takže to sem nebudu zatahovat :)

V každém případě doporučím tohle bíbíčko těm z vás, které máte zralejší nebo suchou pleť a trefíte se odstínem. Podle mého názoru žena se suchou pletí bez tak výrazného žlutého podtónu, jaký mám já, bude spokojená a ocení všestrannost produktu. Netuším, zda krém umí skutečně řešit všechno, co na obalu slibuje. Možná je to jenom lepší tónovací krém? Já to nepoznám, ani kdybych ten krém rok i jedla, protože moje pleť nyní vypadá slušně s čímkoliv. Sama se tomu divím, protože nespím, kolik bych měla, a piju dost často víno, které dehydratuje. Ale zatím mi obličej drží a jsem za to vděčná :) V každém případě bych konkrétně tento produkt klidně koupila dámě v letech nebo kamarádce s hodně suchou pletí bez viditelných šupin.

Takže ucelenější souhrn na konec - na drogerku moc dobré texturou a uživatelskou pohodlností. Mě nesedl odstín a na na moji normální pleť se sklonem k lesknutí se prostě nejde. Ačkoliv mě produkt celkově velmi příjemně potěšil, necítím potřebu si jít koupit tmavší odstín.

Napište mi, zda tento produkt znáte a co si o něm myslíte - mě váš názor pomůže, protože jsem v oblasti BB vážně nováčkem.

Za PR vzorek děkuji zastoupení značky. Je úžasné, že se mohu dostat i k věcem, které bych si sama nekoupila a ani se o ně nezajímala. A ještě úžasnější je, když mě potom tyto věci mile překvapí.

9 komentářů:

  1. Ja mám tiež až nehanebne žltý podtón pleti, preto je fajn vedieť, že to tiež nebude produkt pre mňa. :) Ale pravdupovediac, po BB-čkách sa už ani v drogérii nepozerám, teraz používam CC krém a aj ten sa mi zdá nanič, preto žiadne "písmenkové" make-upy nechcem vidieť :D
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, já mám na písmenka úplně stejný názor jako ty. Kdybych BB nedostala jako PR vzorek, nikdy bych ho v drogerii ani nevzala do ruky. Nicméně rozhodně to není špatný výrobek.

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem si ho dnes všimla v drogerii, ale šla jsem dál. Vůči bb krémů z českých drogerek mám holt předsudky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že znalkyně BBček tvrdí, že jediné dobré jsou ty asijské. Proto právě raději zmiňuji, že zkušeností mnoho nemám. A taky že možná jde jen o dobrý tónovák. Nerada bych někoho popletla svojí recenzí. Jen říkám, že se mi to dobře používalo a pleť vypadala hebounce.

      Vymazat
  4. Ahoj Nuf, odepisuju na tvůj dotaz sem, protože u mě se pak špatně zobrazují komentáře nad č.200 :) Od Hakura mám H51 a ten mi na make-up maximálně vyhovuje. Na tvář od nich zatím jiné nemám (plánuji teprve rozšířit do budoucna :) Zatím mi ta H51 vyhovuje maximálně, ale myslím, že vy dvě toho máte vyzkoušeno tolik, že těžko říct, jestli by vám taky tak vyhovovala :) To bych si spíš nechala poradit od tebe samotné, ty máš větší přehled o všem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy, moc a moc díky! Já něco vymyslím a pak to popíšu :) Jsi milá!

      Vymazat
    2. Mimochodem nám taky pěkně blbne zobrazování komentářů. A milé anonymny nás potom napadají, že je mažem. To je asi na bloggeru bežné, že se to ztratí, že?

      Vymazat
    3. Mě se občas některé nezobrazí, i když je schválím, takže je to bloggerem :) A mě se pak nechtějí zobrazovat nad č.200, na mailu je vidím, ale na blogu to rozkliknout nejde, tak proto jsem ti odepisovala sem :)

      Vymazat
    4. Děkuju moc, Rendy. Jsem ráda, že to píšeš, protože milounké anonymy nás osočují, že je mažem. Dole pod oknem na psaní komentářů je "načíst další". Na to jsme klikly a trochu to pomohlo. Ale některé stejně nejsou vidět ani tak.
      Štětec už jsem koupila, tak se uvidí :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)