Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

30. 11. 2013

Advent

Tak zítra nám to začíná. Adventní čas, čas pohody, rozjímání a těšení se na Vánoce. Pro někoho čas shonu a stíhání všeho možného i nemožného. Já osobně se tohoto šílenství odmítám účastnit a následující týdny hodlám prožít v klidu a beze stresu. Čistá okna a vyrovnaná spíž mi stejně nejspíš štěstí nepřinesou, takže proč se honit. Před Vánoci zásadně neblázním, loni jsem dekorovala byt a čančala jak divá, letos to beru vše zlehka. Náš byt je přesto dle mého celkem vánočně vyladěn. Klasický adventní věnec sice vystřídal naprosto minimalistický adventní svícen, a tudíž 4 svíčky budou zapálené i letos, ale jinak je výzdoba téměř nulová. Zato světýlek nám tu svítí požehnaně. Od velkých hvězd v okně, přes happy lights až po jednoduché průhledné světlené řetězy. Elektrárna z nás letos bude mít určitě radost.
 
Všechny dárky už mám dávno nakoupené, takže žádný stres z vybírání a honění se po obchodech nehrozí. Uklízím nějak celý rok, takže nyní rozhodně nebudu bláznivě běhat s hadrou po bytě a vymetat každý kout. Naopak. Sednu si s nohama nahoru, zapnu ty tisíce světýlek a budu jen tak koukat. A užívat si. A o tom snad i Advent tak nějak má být. Ne o čistém bytě a padesáti druzích napečeného cukroví, ale o klidu a pohodě. Nakonec snad i na to rozjímání dojde... :)
 
Takže vám všem přeju, aby i váš Advent byl pohodový, plný světýlek a abychom to všichni ve zdraví přežili.


 
 

6 komentářů:

  1. Taky máme adventní svícen, dole ho sama zdobím dokoupenou skořicí, červenými bobulky, natrhaným jehličím a šištičkama,no co všechno najdu a líbí se mi pospolu.
    Letos to mám stejně, odmítám se stresovat a ječet na všechny, že slíbili, že si uklidí své haraburdí, protože je čas na zdobení a ty krámi překáží.Klídek, pohoda jsou přeci vánoční. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak, tak, hlavně jsou to svátky klidu a míru, takže proč se stresovat:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, tak ja zatim darky nemam, porad mam pocit ze casu dost a zatim nemame ani venec. Jsme ted tak nejak na cestach a zaridim ho az se vratime. Jsem presny opak tebe :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné. My máme naprosto klasickou výzdobu. Do našeho bydlení by jiná ani nešla.
    A dárky už mám taky! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký článek :-) Já už tohle praktikuju několik let, taky nechápu, co lidi na tom shonu mají, když si pak na něj stěžují. Ještě všechny dárky nemám, protože čekám na zásilku z jednoho e-shopu, ale jinak kromě pár blbůstek už mám taky nakoupeno. Jediné co, že mě pečení cukroví baví, já tím relaxuju, tak péct plánuju a zdobit taky, vyblbnu se :-)

    Heli

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)