Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 10. 2013

What´s in the box?

Ne, nebojte, nezačneme zde psát anglicky, ani dávat anglické tituly k našim postům, přestože se to již párkrát stalo. Ale tahle věta mi zní neustále v uších. Důvod je více než prostý. Náš malý má ve školce intenzivní výuku angličtiny a nedávno přišel právě s touto větou ze školky. Samozřejmě následoval výčet všech nezbytných věcí, které v krabici jsou - tužka, lepidlo, kniha, pastelka, no ale to se mi sem zas tak nehodí. :) Přesto "what´s in the box" je jeho nejčatější věta jen tak pro legraci. Dnes zazněla asi jen 5x, tak se mi  nemůžete divit, že i já jsem již trochu postižená. Navíc mi jedna taková krabice dnes přišla domů. Nic zvláštního, řekněme si narovinu, protože mně nějaká ta krabice chodí skoro denně. Ale tuhle jsem nečekala, tedy nečekala jsem ji tak brzy, dle mých odhadů tu měla být až tak ve čtvrtek.
 
Cesta k této krabici byla klikatá a plná tužeb. Tužeb po určitých produktech a značkách.
 
1. Již delší dobu jsem chtěla vyzkoušet nějaké Nivea máslo na rty. Jenže jsem stále nevěděla, kterou příchuť vzít. Bála jsem se navoněných potů, takže jsem nikdy nekoupila nic.
 
2. Diego Dalla Palma. Tuhle značku jsem poprvé zaregistrovala před lety, když jsem ještě sledovala blog Salátové blondýny. Ale tehdy to bylo celkem bez šance, nicméně tužba zůstala a jméno značky se mi zarylo do paměti. Pak přišel film Sněhurka a lovec. Film dost děsný, navíc v době Mirror Mirror a začátků Once Upon a Time bylo všude přesněhurkováno a už mi to lezlo na nervy. Přesto jsem ho prolítla a popravdě Kristen děsná, vše tak urputné, přehnané, umělé, Chris Hemsworth tak děsně nesexy, jak jen to u chlapa může být, a Charlize to bohužel nezachránila. I tak si však tento snímek může připsat jeden pozitivní bodík. Díky němu vznikla paletka DDP Snow White and the Huntsman. Moc jsem ji chtěla, ale byla jsem racionální. Studené rudé rtěnky nenosím, černou tužku taky ne a tak teplé hnědé odstíny mi nesluší. Takže za něco, co vím, že nebudu vlastně vůbec nosit, jen to prostě chci, dávat 800kč se mi nějak moc nechtělo.
 
3. Kiko. Dlouho jsem tuhle značku ignorovala, ale nedávno jsem přestala a začala shánět.
 
4. Čtyřka je už jen tak do party, prostě se mi to nějak zalíbilo.
 
1+2+3+4 - Vše jsem našla na stránkách www.galaxieprani.cz . Nivea máslo v neutrální vůni, paletku Sněhurky za neuvěřitelných 239kč, Kiko tvářenku v nádherném obalu a ještě hezčí barvě, to vše doplněné roztomilou krabičkou Hard Candy nemálo podobnou Benefitu Sugarbomb. To vše za pár korun a přestože jsem zvolila nejlevnější způsob dodání, balík tu byl hned druhý den. Zatím tedy mega nadšení a veliká spokojenost s eshopem a už se těším, jak vše vyzkouším a dám vám vědět.
 
 
 


Koukám, že dnes je to samé "ale, avšak, nicméně, přesto." Ale tak to prostě je. Někdy je něco děsné, ale, avšak, nicméně, přesto to vede k pozitivním koncům. Tak mějte krásný den navzdory všemu a všem. :)

22 komentářů:

  1. Pěkná krabička, asi bych brala všechny produkty, které v ní máš. Stránka je pro mě nová, mrkám na ni, některé ceny jsou podezřele nízké, třeba za UD stíny, ale nelze hned každého podezírat, no dobrý výběr mají, jdu to proklikat podrobně... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. UD stíny jsou ty staré Vintage, které nejdou vycvaknout, za tuto cenu se dají sehnat i jinde. Já je nepodezírám vůbec z ničeho. A zrovna přemýšlím, co vše hodím do dalšího balíčku. :)

      Vymazat
    2. díky za vysvětlení, já se v nich nevyznám :) sakra, jenže teď mi nic nezabrání taky objednat :D

      Vymazat
    3. Já myslím, že jeden malinkatý balíček se promine. :)

      Vymazat
  2. krásné věci, ty bych si nechala taky líbit:) nicméně máslíčku od Nivei jsem neodolala už dávno.. vanilkové muselo být moje a už se nemůžu dočkat, až dodělám to svoje stávající a budu ho moci konečně taky načnout:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já asi nyní ještě dokoupím to karamelové, karamel miluju, tak snad budu milovat i to máslo. :)

      Vymazat
  3. Já už myslela, že tím nadpisem narážíš na film Sedm. :D
    Krásné věci, dala bych si říct. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám mezery ve vzdělání, film Sedm jsem neviděla. :)

      Vymazat
    2. Já si to taky myslela, je to tam dost zásadní hláška :D Každopádně tenhle film doporučuju! No abych nebyla off topic, tak úlovky jsou pěkné a tento e-shop omrknu!

      Vymazat
    3. Veřejně přísahám, že si tuto mezeru ve vzdělání brzy doplním. :)

      Vymazat
  4. Pěkně pokoupilas... DDP paletku jsem chtěla kdysi vyzkoušet, dokonce jsem ji objevila na nějakém uk shopu také za 8 liber, ale odolala! Teď jsi mi ovšem zase nasadila brouka do hlavy. Asi si počkám na tvoji recenzi :)
    Jinak eshop jsem objevila před pár měsíci, prolezla a docela otráveně zavřela. Vzhled stránek je otázkou vkusu,fajn. Co ale neodpustím, jsou popisky jako z google překladače a hrubky, které by strejda gůgl nevymyslel. Pokud chce někdo podnikat, měl by to dělat profesionálně. Když neumí česky, tak si zaplatit za korektury, nestojí to tolik. Mě osobně teda celý e-shop odpuzuje. Bude to znít drsně, ale podnikání na úrovni páté třídy nehodlám podporovat.
    Měj se, trn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí popisky nečetla, takže mě to neotrávilo, možná by se také tak stalo, kdybych tam nějaké hrubky našla. A jelikož chci ještě jednu objednávku udělat, popisky číst raději ani tentokrát nebudu. :)

      Vymazat
  5. Já už mám za sebou několikátý nákup na e-shopu a vždy spokojenost...Pravda je,že popisky nečtu...stejně vše vygůglím,kvůli odstínům,recenzím a tak,takže to nějak neřeším...komunikace e-mailem výborná,takže já nemám,co vytknout...teď mám zrovna jeden balíček na odchodu:-D A Kiko je super,mám k němu ještě obr bronzer ve stejně nádherném balení a voní jako kakao,aaach...minule jsem tam pořizovala rtěnku od Clarins a je nádherná..odstín redwood a vydrží mi fakt dlouho a báječně hydratuje.Za sebe musím obchod pochválit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Clarins rtěnku chci taky koupit, dnes asi udělám další objednávku. :)

      Vymazat
  6. Já doma Sněhurku mám, miluju Kristen, takže volba byla jasná, navíc se mi tedy líbila ta tématika, sama mám obličej jako Sněhurka :). A jsem s paletou moc spokojená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Kristen jinak také moc ráda, ale tady mi to přišlo, že trochu přehrávala, hlavně ve své motivační řeči. :) Ale na paletku to vliv nemá, ta je na první pohled krásná a povedená.

      Vymazat
  7. No, to mi jdeš jako na zavolanou, já odtud zvažuju stíny W7 a váhám... Z té paletky od sněhurky chci jen rtěnku, bude někdo dávát pryč? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Na galaxii mají Kiko? Jůů, to musím jít omrknout :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, mají. 5 kousků, takže nulový výběr, ale zrovna to, co se mi hodí, takže já jsem spokojená. :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)