Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 10. 2013

Nemusí pršet, stačí, když kape

Dnes to bude úplně mimo beauty a fashion svět.
 
Nedávno se někteří z nás konečně dočkali. U příležitosti 10. výročí vstoupení řetězce H&M na náš trh byla 19.9. v Myslbeku otevřena sekce H&M Home. Já tuto sekci miluju. Doteď jsem byla nucena nakupovat z Rakouska, ale i tak to stálo za to. Stejně jako klasická produkce je i H&M Home levné, celkem nápadité a drží se trendů. Možná si někdo z vás klepe na hlavu, proč by jako v bydlení měl sledovat trendy, ale proč ne? Je to stejná zábava jako pro jiné sledovat to, co se nosí. Osobně mě nechávají chladnou právě zmíněné fashion trendy a nikdy jsem nebyla jejich slepá následovatelka ani snad ta poloslepá, trendy v oblékání mě fakt nezajímají. Můj klasický look je již mnoho let stejný - baleríny, úzké džíny, co nejjednodušší triko s kuatým výstřihem, cardigan a nějaký kabát, sako. Nudné, nudné, nudné, přesto tak pohodlné, casual elegantní a nadčasové, tedy přesně to vše, co trendům většinou chybí. Takže oblékání já mám již dávno vyřešené, ale to, čím vylepšit své bydlení, naopak neustále sleduji a ráda měním.
 
Nicméně zpět k H&M Home. Jak jsem řekla, že je to levné, vkusné a světe, div se, dokonce kvalitní. Za těch pár korun se tomu opravdu divím, ale téměř nic mě nezklamalo. Naopak většina věcí mě zaujala natolik, že jiné v dané kategorii třeba již nekupuji. Trochu nemilé je překvapení v podobě kurzu 30kč za euro, ale myslím si, že na podobná překvapení jsme zde již zvyklí. :) Stojí to za to i tak. Docela ale lituji, že v Myslbeku nemají dětskou kolekci, ta je fakt úžasná, ale prý se v listopadu dočkáme v OC Smíchov. Tak už se moc těším.
 
Takže já chci už jen Zara Home a budu spokojená. I když Zaře chybí to, co je na H&M úžasné - ceny jsou přemrštěné, trendy absolutně nereflektuje a její styl je tak elegantní, že sice perfektně bude vypadat ve vilce na Ibize, ale bohužel do českého paneláku to není to pravé ořechové. Ani do českých baráčků. Takže mi vlastně až tolik nechybí a bohatě mi vždy stačí jedna návštěva během dovolené na Mallorce.
 
A co bych vám sama za sebe doporučila z H&M Home pořídit? 
 
1. povlečení - dětské i klasické, my již doma nemáme jiné
 
 

2. polštáře - vybere si dle mého naprosto každý, ať je jeho vkus jakýkoli (toto je moje příprava na příští léto :)
 


Dnes to bylo tedy spíše informativní a jásavé, že konečně, i když to fakt trvalo. :) A co vy? Už jste zavítali do této prodejny? Nebo je vám bytový design naprosto ukradený a tohle jste přečetli jen proto, že název postu byl tak obecný, že jste vlastně netušili, o co půjde? :) Ať tak, či tak, díky, že jste dočetli a mějte krásný den.

7 komentářů:

  1. Za pár dní se otevře prodejna v Olomouci, tak tam mrknu :-) Díky za tip

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslela, že se článek spíš bude týkat nábytku. U doplňků, které být musejí vyznávám praktičnost a co mít nemusím, to doma nemám (polštářky, svíčky, dekorace), neboť to pokládám za zbytečné lapače prachu. (K své smůle pracholapače bohužel občas dostávám. I když svíčky vlastním, miluju, ale vypaluju - cítím se trochu jak pyroman - a voním si s nimi :-))

    Mou ideou je jednou mít takovou tu katalogovou domácnost v bílé, lesku, s užitím skla a kovu, bez závěsů, polštářů, kytek (které pěstovat stejně neumím :-)... Což na druhou stranu vím, že se mi nesplní, protože tak lesklé a bílé by to bylo jen do prvního ataku domácího mazlíka (neb do budoucna velmi toužím ještě po mainské mývalí kočce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ja frcim na otrepanej ikei - absolutne mi vyhovuje... akurat nechapem preco sa sudruhovia zo svedska rozhodli, ze na slovensku bude iba jedna - v bratislave ako inak.... my z druheho konca si mozme ist piskat... a design mi nieje ukradnuty ani nahodou, vcera som si dizajnovo nakupila na thehut.com - je tam teraz zlava 25% na home and garden - mam krasnu retro konvicu a retro vahu - mrkni ak chces ale varujem - ja som minula dost...

    OdpovědětVymazat
  4. O Hm home už jsem něco málo slyšela a jsem ráda že konečně objeví i u nás ! :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to dobře! :) Mám ráda tyhle obchody, člověk nakoupí sem tam pár drobností a doma to hned vypadá víc jako doma. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zavítala už jsem v Vídni, měla jsem to dlouho naplánované:) A mám radost, že je teď na Příkopech. V Zaře Home jsem byla asi před pěti lety v Liverpoolu, ale interiérové doplňky mě moc tehdy nezajímaly, o pár let později jsem tam směrovala mamku, když byla v Barceloně a pořídila mi tam krásný dárek. Také bych ji Zaru Home uvítala, ale jak píšeš neumím si představit ty ceny.

    OdpovědětVymazat
  7. Nuda, nuda, nuda. Máš to doma hrozný Nik. Jsi nekonečně nudná a nevkusná.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)