Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

3. 10. 2013

Na co se u nás v brzké době můžete těšit

V příchodem nového školního roku se nám nějak změnil život. Syn začal poprvé chodit do školky, přestože je mu již 5 let. K tomu se přidaly tréninky tenisu, bruslení a intenzivní výuka angličtiny. Včera jsme ho zapsali do dalšího lyžařského kurzu, tak popravdě ani nevím, zda budeme mít čas jen se tak obyčejně nadechnout... Prakticky nejsme doma a jen poletujeme od mezi jednotlivými akcemi. To vše na mně nějak zanechalo následky. Jsem nemocná. Ležím doma a celý den koukám na jeden přiblblý seriál za druhým. Nechce se mi prakticky nic. Dělám jen věci, které opravdu musím. Funguji jako taxík a snad i jako máma.
 
Dnes vám tedy nic nenapíšu. Daleko více za mě bude mluvit fotka. Na toto vše a samozřejmě mnohem víc se u nás můžete těšit. Já se těším s vámi. Všechny věci z fotky mám vyzkoušené a všechno to budou jen pozitivní recenze. Myslím, že něco pěkného se hodí prostě vždy. Obzvlášť, když je vám mizerně. :)

14 komentářů:

  1. Jéé, Antipodí masku i gel od Renu miluju, asi předevčírem mi přišlo druhé balení.Jen nemůžu přečíst, co že je ta lahvička od Trilogy?A jsem moc zvědavá na Clarisonic, je to z jedna z věcí, která mě moc láká, ale stále si nejsem jistá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé a ty bys poradit mohla z fleku - zimní čistící gel, co hydratuje. tenhle REN / Trilogy Gentle nebo nějaký jiný?

      Vymazat
    2. Ten REN je super, snesla jsem ho i ve dnech extra přecitlivělé pleti, vůbec mě nevysušuje, nejlepší gel, co jsem zkusila...S gelem od trilogy zkušenost nemám, jen s jejich krémovými čistidly a ty jsou moc fajn...Ještě mě pak napadá face wash od Balance me, ale na zimu-za mě ten REN

      Vymazat
    3. Už ke mně putuje, děkuju za radu! Už mám od REN polovinu péče, tak zkusím, co udělá mít vše od jedné značky ( s pár výjimkami). Balance Me mě moc nenedchnul, měla jsem z ebay vzorek, na dovolené super, na zimu nevím nevím

      Vymazat
    4. Helen, od Trilogy je to Very Gentle Calming fluid pro citlivou pleť.

      An, za sebe jedině REN, u nich mě zklamal pouze BB cream, jinak vše dokonalé, u Trilogy mi nesedí více věcí.

      Vymazat
  2. Jop a přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  3. Brzy se uzdrav! A už se těším na Clarisonic. Zahraniční blogerky si ho docela pochavlují, tak by mě zajímalo, jestli je to opravdu takový zázrak ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na zázraky nevěřím, ale dobrý pomocník to je bezesporu.

      Vymazat
  4. jeee, tak ja sa tesim na ten Clarisonic.

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně se těším na REN, mám v plánu nějaký hydratační mycí gel na zimu a rozhoduju se mezi ním a Trilogy GEntle Cleansing Gel, tak snad to za mě rozsekneš. A jsem zvědavá i na Antipodes masku, kterou mám moc ráda a Clarisonic (ten ráda nemám). Brzy se vykurýruj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala výše, určitě REN. :)

      Vymazat
  6. Mamko, dej se brzy dokupy a těším se na REALNOU recenzi Clarisonicu, protoze vašemu blogu mužů věřit a nenapíšete jen maximálně povrchni info v rámci propagace..

    Veroniky módní deníček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, díky, budu se snažit co nejdříve a co nejvýstižněji.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)