Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

5. 10. 2013

LIPSTICK QUEEN by POPPY - srovnání

Už jsem vám představila dvě rtěnky se slibným názvem Lipstick Queen. Jednu na běžné nošení a druhou pořádně rudou. Moje recenze byly pochvalné a jmenované rtěnky stále patří k mým nejoblíbenějším, i když bohužel nemám moc příležitostí k nošení té krásné červené :) 

Dnes vám chci představit další dva odstíny hříšné rtěnky, možná moje fotky a povídání pomůže některým z vás v nákupech.



Pro ty z vás, co minulé recenze nečetly, stručné info: rtěnky z řady SINNER jsou v podstatě složené hlavně z pigmentů. Samá barva, pigmentace, krytí. Nula péče a balzámu.

Na následující fotce si prohlédněte LIPSTICK QUEEN by POPPY v odstínech Pink Sinner, Nude Sinner, Natural Sinner a Red Sinner.

Pink Sinner, Nude Sinner, Natural Sinner, Red Sinner

Na swatchi na ruce vypadají Nude a Natural strašně podobně, ale na rtech jsou hodně rozdílné. Nude dělá rty ve stylu Angeliny Jolie, Natural je podzimní nahnědlá červená.



Pink Sinner, Nude Sinner, Natural Sinner, Red Sinner

K barvám asi mnoho dodávat nemusím, celkem slušně hovoří fotky. Chci ale cosi dodat ke konzistenci rtěnek a dalším důležitým vlastnostem.
Natural rtěnku jsem strašně vychválila a na všem si stále trvám. Je příjemná, i když nevyživí rty, drží a nevysušuje. I Red Sinner je výborná a snesitelná pro někoho, kdo ví, co to je, mít na rtech skutečnou barvu. Tím myslím to, že když milujete lesky a balzámy, hříšné rtěnky vás překvapí. Přinášejí jiný komfort a jiný pocit. Nicméně za mě dobré.
ALE!
Zklamala mě barva Pink. Trhá se na rtech. Hůř se aplikuje. Když jsem ji na rty dostala, byla moc krásná a rty působily něžně. Říkejte si, co jen chcete, ale matná rtěnka je zkrátka skvělá věc. Obzvlášť na podzim a zimu! I Pink Sinner mi vydržela celý den s jemnou opravou po obědě, ale v místě styku horního a dolního rtu se mi trhala a vytvářela shluky. A to já nemám ráda. U mě to bylo vidět, protože jsou moje rty o něco tmavší. Takže u mě propadla. Přesto věřím, že u světlých dam a světlých rtů by mohla zlobit méně.


Pink Sinner

Ohledně rtěnky v odstínu Nude Sinner musím být opět nadšená. I Nude varianta je výborná, krásně sedí na rtěch a vytváří krásný vzhled. Hodí se úplně ke všemu a je prostě báječná. Díky tomu, že je opravdu echt-nude, ji dávám klidně i na balzám a nevytváří mi cucky. Rtěnka nezklamala a k černé lince a velkým řasám je úplně dokonalá! Poslední dny ji mám stále někde při ruce.




Nude Sinner


Pro pořádek fotky Natrural Sinner a Red Sinner.


Natural Sinner


Red Sinner


Tak co myslíte? Zhřešíte?
Krásný víkend, dámy! 

8 komentářů:

  1. Ta barva Red Sinner mě zaujala nejvíce :)

    Navštiv můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Až na tu červenou jsou to barvičky mého vkusu, moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď nosím jen Nude a Natural, vlastně jiné rtěnky ani nevytahuju.

      Vymazat
  3. nude sinner ma nieco do seba - odkedy citam blogy tak mi nude farby vela nehovoria :-) ale tato je zaujimava... len skoda tych cien - stale sa mi zda dat za ruz viac ako 10€ prilis...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ohledně cen - za ta léta, co zkoumám dekorativku, opravdu platí, že to levné není moc dobré. Bohužel :( Netvrdím, že musím mít to nejdražší, ale ty nejlevnější věci fakt bývají děsné. Ne vždy, ale většinou ano.

      Vymazat
  4. Nádherné! Nejvíc se mi líbí obě hnědé, rudých mám už moc. Určitě se po LQ poohlídnu, už dlouho tuhle značku tak nějak otukávám a zkoumám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A koukni i na ostatní řady, oblíbené jsou i ty lehčí verze.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)