Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 10. 2013

Letní vzpomínky

Když jsem u Verči na blogu včera narazila na post z Djerby, okamžitě jsem se ve vzpomínkách vrátila o dva měsíce zpět a s úsměvem na tváří jsem se opět viděla na naší dovolené v milovaném Sun Clubu. A najednou začala vzpomínka střídat vzpomínku a já jsem s blaženým výrazem na tváří, který byl ještě umocněn současnou aplikací Antipodes Aura Manuka Honey masky (o níž vám brzy napíšu), v mysli procházela celé letošní léto, které bylo prostě dokonalé.  
 
Léto jsme zakončili skvělým týdnem v Sun Clubu, kam jsme se po loňské premiéře znovu nadšeně vrátili.





Nebyli jsme ovšem jen v cizině, léto jsme si užívali i doma.


 


Většinu víkendů jsme trávili na chatě.




A doma jsme si to zvelebovali k obrazu svému.

 
 


 

 
  
Zažila jsem i krásná holčičí odpoledne, z nichž za fotku určitě stojí návštěva Táni.
 
 
 
  
Průběžně jsem nakupovala zásoby kosmetiky snad na celou zimu (s mojí minimální spotřebou čehokoli jsem si docela jistá, že mám do jara opravdu vystaráno).



Tohle léto bylo prostě dokonalé! Ale není mi co závidět, nemyslete si, o to horší mám podzim. :) Rovnováha musí být.

4 komentáře:

  1. Tak tenhle post je super, takový optimistický a hlavně plný sluníčka a kosmetiky, ideál :D! Já jsem toho bohužel letos v létě moc nestihla, prázdniny byly zkrácené povinnou měsíční praxí a pak jsem hodně pracovala.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem nemela odvahu tu vyprsenou fotku vypublikovat :-D, proste chlap se v "drobkovi", ktery nas fotil, nezapre ani omylem :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou hezké a pohodové fotky, až mě zahřály.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne letni fotky! A teda, devcata, vy jste se povedly! Jedine muzske oko urcite nezustalo suche! Hezky je, jak jedna je blondynka a druha tmava.. :-)
    L.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)