Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

31. 10. 2013

LANCOME L'ABSOLU ROUGE 154 - vysloveně podzimní rtěnka na každý den

Recenzi této rtěnky jsem slibovala už někdy před pár týdny, proto urychleně napravuji. Její barva je totiž krásně podzimní, takže abychom si ji stihly užít :)



Ohledně rtěnek Lancome jsem se detailně rozepsala už v jiném postu, proto dnes opravdu pouze stručně a rychle. Obal je klasický, elegantní, kvalitní. Přesně ve stylu značky, navazuje na další řady rtěnek. Podle mého názoru neurazí snad žádnou ženu. Velmi příjemné je zavírání. Díky magnetkům víčko zaskočí samo přesně tam, kde má být. A i v kabelce je rtěnka chráněna o něco lépe, než kdyby obal magnetky neměl.


Odstín 154 jsem dostala od manžela. Rtěnku mi koupil už v létě, ale věděla jsem, že pro tuto barvu sáhnu až po odeznění veder. 


A teď k tomu těžkému:


Swatche nejsou přesné. Ať jsem fotila v jakémkoliv světle, ani jednou se rtěnka nepřiznala ke své pravé barvě. Vyznívá jasnější a více červená. Ve skutečnosti je tlumenější a více evokuje podzimní listy na sluníčku. Připomíná mi líný podzimní podvečer v zasklené terase olezlé psím vínem, které se už barví všemi odstíny červené. Dlouhé paprsky podzimního slunce jsou příjemné, nepíchají a dělají krásný efekt v kulaté sklenici s deckou temného těžkého červeného vína. 




Popsala bych ji jako vínový odstín se sheenem v dekadentní zlaté. Nebo jsou možná lesklé částečky spíše teple vínové. Výsledkem je příjemná tmavě červená s temně zlatým pocitem. Myslím, že v určitém světle je finish až metalický - to doslova miluju! 
Uf, tyhle slovní popisy jsou vždycky kumšt. Jenže když fotky lžou, musím se k nim uchylovat :)


Už se mi mnohokrát stalo, že ostré fotky lhaly a rozmazané barvu přesně přenesly. Dnes je to stejné, proto dávám následující swatche, které úplně nejpřesněji popisují barvu.



Na posledních fotkách vidíte pravou povahu "stopadesátčtyřky". Tohle na ní mám ráda, pro tento efekt ji ráda používám v lehké vrstvě klidně i na běžný den.

Ke konzistenci totiž musím říct, že je rtěnka velmi příjemná, lehounká a hodně hydratační. Dá se vrstvit, takže docílíte jak jemného efektu natónovaných lesklých rtů, tak i plnou barvu. Osobně mám raději jen lehký nádech, protože barva lépe drží. Ta rtěnka je totiž natolik hydratační a klouzavá, že ve velké vrstvě ji musím hlídat. Pokud moc žvaním, po rtech mi putuje do koutků. Když toho moc nenamluvím, sedí dobře.
Na podzim a zimu mám letos raději matné a hutné barvy, které neputují. Proto tuhle Lancomku používám v lehčí vrstvě. Pro jistotu.

Výdrž je standardní, ale opět se nedivte - rtěnka je strašně příjemná, hydratuje a vyživuje. Takže je jasné, že nebude dokonale sedět hodiny a hodiny. Na té sklence vína vám zkrátka udělá věrné otisky, s tím počítejte.

K dokonalému výčtu vlastností doplním ještě popis vůně. Nic nového - nádherná a kvalitní vůně růží. Tak, jak to Lancome spolehlivě umí. Nemám ráda převoněné rtěnky a připravuji recenze dvou rtěnek, jejichž vůně je tak silná, že rtěnku znehodnocuje. Tohle ale není ten případ. Když se parfemace umí udělat, není na závadu, ani když je silnější. Já asi tu tradiční růžovou Lancome parfemaci ocením kdykoliv.




Metalický lesk jsem bohužel nezachytila, tak se na rtěnku raději podívejte v parfumerce. Podle mě stojí za to!



15 komentářů:

  1. Barva je krásná, ale ten lesk se mi až tak nezamlouvá... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych právě ten lesk klidně měla i výraznější :)

      Vymazat
  2. Takovou přesně sháním! Je boží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ni kukni :) A pak mi napiš.

      Vymazat
  3. Přesně tohle je pro mě taková ta typicky vánočení červená :D Osobně přeferuji matné, ale tahle je hodně sympatická :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď taky jedu v matných, takže tuhle beru méně.

      Vymazat
  4. Mně osobně přijde, že tyhle rtěnky přidávají věk. Vždy když vidím podobnou rtěnku vzpomenu si na babiččiny rtěnky před 20ti lety, které děsně smrděly a vypadaly už tehdy pro mě nevkusně... :-( Ale každému se líbí něco jiného, to je jasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :) To je asi tím, jak kdo má staré babičky nebo vzpomínky. Já mám babičkovskou rtěnku zažranou v hlavě jinak. To víš, jsem starý kus :D

      Vymazat
  5. nádherný, vskutku jesenný. mala som podobnú vzorku z oriflame a je to jedna z mála červených, ktoré mi idú! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě. Ona není typicky červená a vlastně v obličeji moc nerazí.

      Vymazat
  6. Tá farba je nádherná, ale obávam sa, že by bola len do zbierky... Ale komentár niekde vyššie to vystihol - vianočná červená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zatím Vánoce nenapadly, snažím se tolik nespěchat. Ale něco na tom bude.

      Vymazat
  7. Presne tento typ potrebuji, ale vice burgundy.

    OdpovědětVymazat
  8. Rtěnku jsem si koupila na základě této recenze a nelituji....Barvička je opravdu krásná, aplikuji jen mírnou vrstvičku a není ani tak výrazná...Až dojde, koupím znova :)
    Petra

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)