Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 10. 2013

FOTD podzimní výlety a barvy

Jen tak se podívejte na několik obrázků z mého života. 

Něco málo z romantického výletu do Budapešti.






Protože je blog už jasnou součástí mého života, nezapomněla jsem pro vás vyfotit své cestovní kosmetické minimum. Jak vidíte, vozím s sebou věci, které jsem zde chválila a které mi sedí. Opakovaně chválím korektor Collection 2000, protože mi strašně pomohl. To víte, měsíce mám pleť krásnou a pak, když chci vypadat pár výjimečných dní luxusně a perfektně, mám pupínek :) A vemte jed na to, že po návratu mám pleť opět pěknou a vyrovnanou...


Věřím, že omluvíte kvalitu fotek, jsou z telefonu.


Pro podzimní líčení zbožňuju podzimní barevnou škálu! Mám pro vás připravenou recenzi jedné poměrně zajímavé paletky Stila.




Jsem strašně ráda, že je často krásné počasí. Podzim v takové podobě je více než snesitelný :)


Myslím si, že každý člověk má niterně blízko k určitému kraji, rázu a podobě krajiny. Já jsem doma na Moravě a jsem na to pyšná. Podobné záběry a výhledy mi dávají naprosto úžasný pocit, že všechno je správně a že jsem doma.



Obvykle si kabelky v kavárnách nefotím, ale tuhle mám už dlouho a patří k mým milovaným stálicím, tak mi to odpusťte. Berte to jako fotku kamarádky :D 
No, a pochopitelně nějaký ten úlovek z parfumerie :)


Ačkoliv pečivo skoro nejím, rodině je peču. Vzhled bývá někdy poněkud nedokonalý - hlavně u rohlíků, ale chuťově je domácí pečivo perfektní.


Užívejte si krásné podzimní dny a dělejte jen to, v co věříte.

11 komentářů:

  1. Pěkné podzimní fotky a domácí chleba bych taky ráda zkusila. Máš nějaký osvědčený recept?

    OdpovědětVymazat
  2. Recepty mám, ale beru je z netu. Obecně - co mi vymíchá pekárna se vždycky povede. Klidně nech v ošatce dokynout i přes noc. Pak se vždycky povede!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké, hlavně ta Budapešť, tu ti fakt trochu závidím, tam bych chtěla moc moc dlouho, mohu se zeptat na nějaký dobrý hotel v Budapešti? Snad mi ta návštěva příští rok konečně vyjde, ale v tom množství hotelů se člověk nějak ztrácí ;) tak kdybys mi nějaký doporučila, byla bych ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Budapešti jezdíme vždy do Sofitelu, odtud jsou i fotky. Doporučuji osmé patro, kde je exkluzivní klub s obsluhou, něco jako ALL INCLUSIVE :) Jednou jsem byla i v jednom Ibisu, před mnoha lety. Byl poblíž dostihového závodiště a taky nebyl špatný.

      Vymazat
  4. nádherné fotky, také by se mi tam líbilo :) a kabelku máš hezkou, takže mi fotka vůbec nevadí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Bála jsem se, abyste mě neodsoudily, že už se fotím bezduchá pipina :)

      Vymazat
  5. Taaaak! Vypadá to že jsem byla v nějaké jiné Budapešti a nebo jsem v době návštěvy tohoto krásného města byla v komatu:) No co, musím tam znova :)
    A Lockitek je fakt super kabela!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liduško, ne, strašně záleží, kde přesně jsi. Budapešť je obrovská, je plná nádherné architektury, ale zároveň je špinavá a neupravená. Kromě centra to není tak krásné. Vlastně mimo centrum uvidíš krásné domy s úžasnou architekturou, sochami prostřídané se zbory, lítají odpadky... Takže jsi určitě byla správně :)

      Vymazat
  6. Ahoj, nejsou ty vinohrady na fotce na Kolbách - Pálavská step?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! :) Je to kousek od Pálavy. Zde je těch nádherných míst mnohem víc, Morava je prostě nejkrásnější :) Děkuju za komentář.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)