Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 10. 2013

EMBRYOLISSE Soin Lissant Contour des Yeux - oční krém

Dneska budeme pečovat o oční okolí, to je vždycky oříšek. 

S recenzí na dnešní krém jsem čekala fakt hodně dlouho. Trvalo mi to skoro celou tubičku, což je u mě několik měsíců...



Proč mi to tak trvalo? Protože prostě nevím, co si o tom krému přesně myslím!

Kupovala jsem ho s nadšením. Mléčný Embryolisse zbožňuju, miluju, mám ho prostě stále doma, naučila jsem na něho dokonce i svého kamaráda, do kterého byste to fakt neřekli (fousatý padesátník, velké zvíře... no, legrace). Zkrátka jsem nadšeně koupila oční krém s tím, že bude úžasný. 

A on je..... 


...................zcela průměrný.


Balení je parádní, tyhle tubičky mám ráda, dobře se používají, dávkování je snadné a příjemné.


Krém sám o sobě je velmi příjemný a lehký. Textura je hladká, hydratační a nemastná. Tohle všechno by bylo dokonalé.




Problém mám s tím, že mi ten krém snad nestačí nebo co. Je příjemný, při aplikaci působí jako skvělý, ale pocitově na pleti nějak necítím účinek. Jako bych si nic nenatřela. 

Nemyslím si, že bych měla moc suchou nebo náročnou pleť. A kolem očí už vůbec ne. Ale asi potřebuju malinko mastnější texturu. Nevím jistě, v každém případě tento oční krém ve mně nezanechal žádnou pozitivní stopu. Vypotřebovala jsem ho, poctivě ráno a večer jsem ho aplikovala na oční okolí. Ale znova ho nekoupím, protože zapadne do zapomnění.

Rozhodně ho nehaním, ničím mě nenaštval. Je jemný, lehký, nemastný, balení skvělé, značka milá, necítím z něho žádný parfém... Akorát s ním nemám pocit dostatečné péče. Nemám s ním vůbec žádný pocit. A my už tady dávno víme, že kosmetika je o pocitech :) 

Dnes je to krátké a rychlé, ale vážně nemám, co bych dodala. Mějte krásné dny!


8 komentářů:

  1. Já se zamilovala do REN - anti-age řada, fialová. Je trochu hutnější, chvíli mu trvá, než se úplně vstřebá, ale co je pro mě strašné plus - on naprosto vůbec, ale fakt vůbec nedráždí oči. Já si mažu i horní víčka a mám s tím často problém, musím dávat pozor, aby se mi nedostal krém na řasy. Toto si můžu namazat normálně až do oka )jsem tomu nevěřila, tak jsem to zkusila :-) ). Nějaký extra efekt neposoudím, nemám v téhle oblasti nic, co bych potřebovala řešit, ale ta snášenlivost mě fakt nadchla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za tip! Já taky matlu všechno i na horní víčko :)

      Vymazat
  2. Já mám ten samý, co má Renča, tedy REN Keep young and beautiful, brzy na něj bude recenze a ten je tedy fakt geniální. Asi jsem nikdy lepší oční krém neměla. Takže doporučuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chjo, mě štvete :) Mám nově koupený Lancome!

      Vymazat
    2. Já to nechtěla takhle hrotit, bo mám jen malinký vzoreček, takže zkouším všeho všudy pár dnů, ale podepisuju každé slovo :-) Já mám jeden oční prakticky plný od Ilcsi, proti kterému nemám ani to nejmenší, ale jakmile ho doplácám, chci určitě ten REN. Navíc je ho potřeba strašně maličko, myslím, že těch 15ml musí vydržet minimálně půl roku.

      Vymazat
  3. Tak jsem čekala super recenzi, Embryollise modrý kupuju své mamce a ta ho miluje. No vypadá to opravdu jako vodička, tak děkuju za varování. Jak se znám, tak bych to bez zkoušení a recenzí při prvním online setkání koupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako já :) Neříkám, že je to špatný krém, ale za tu cenu nestojí.

      Vymazat
  4. Super recenze :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)