Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 10. 2013

DUEL Rimmel Scandaleyes Retro Glam

K recenzování jsme dostaly řasenku Rimmel. Opět pro skandální řasy nebo co, víte, já už ty názvy ani nečtu. Určitě jste už na spoustě blogů recenze na tuto řasenku četly, protože zastoupení Rimmel obesílá blogerky poměrně pravidelně. 


A proto to pojmu jinak. Stručně a jednoznačně.




Samy si udělejte názor na masivní obal i na buclatý kartáček ve tvaru přesýpacích hodin. Já vám k tomu řeknu jediné:

TOHLE JE NEJLEPŠÍ ŘASENKA V DROGERKOVÉ KATEGORII, CO JSEM KDY MĚLA! 
A je lepší než mnohem dražší řasenky! Já ji miluju, jsem jí nadšená, dělá mi skvostné řasy a dokonce s ní můžu celkem dělat psí kusy a drží. Vůbec si při líčení neumažu oko, manipulace je v pohodě, barvy je tak akorát. Mám ji asi 3 týdny a zatím nevysychá, což bývá u drogerkových řasenek problém. Prostě je to super řasenka! 
Mé řasy jsou opravdu krátké a nevýrazné, jak vidíte.

A najednou je mám!

Já mám řasy!

Snad poprvé v životě mám řasy!



Ano, jsem vážně nadšená :)

DOPORUČUJI JI, PROTOŽE POMĚR CENA A VÝKON JE IDEÁLNÍ! Stojí dvě stovky a je lepší snad i než proslulá YSL řasenky pro efekt umělých řas za šest až osm stovek. Ne asi, mně dělá fakt lepší řasy, takže je určitě lepší.

Nyní bych asi měla napsat, že si ji určitě koupím znova, ale nejsem si jistá ze dvou důvodů. Jedním je věčné zkoušení novinek :) To samy znáte. 
Druhým důvodem je můj strach, že řasenky jsou v drogeriích pootvírané, načaté a kontaminované. 
Nejlepší by bylo, kdybych ji znovu dostala od zastoupení Rimmel, ale v to spíše nedoufám :) :) :) Snad začnou firmy řasenky zatavovat.

Takže tolik za Nuf a nyní jsem velmi zvědavá, co napíše a nafotí Nik :)




I já samozřejmě dodržím nastavený styl a moje povídání bude bez zbytečných kudrlinek, tedy také krátké a snad i výstižné. Tohle JE dobrá řasenka. Bezpochyby. Přesto ne pro každého. Za chvíli uvidíte proč.



Retro Glam je o několik tříd výše než předešlá zelená Scandaleyes. Barva je sytá, na oku krásně drží, nikde neopadává, řasy neslepuje, skutečně velmi krásně je prodlouží a zahustí. Toto vše jsou její veliké výhody a jasná pluska. Negativum vidím v kartáčku. Je opět obrovský, takže nic pro majitelky malých oček, a hlavně je tak děsně žensky tvarovaný, má prsa, pas i boky. Jako super, já ráda ženské křivky, ale stále si myslím, že patří skutečným ženám a ne všemu, co se v ženské rodě skloňuje. Tohle děsně škodí kráse řasenky. Na oko nedolehne tak, jak by měla, musíte různě kroutit a sunout kartáček po oku, abyste všude nanesli stejné množství. Mně to šíleně vadí a fakt mě to štve. Sice jsem si s ní tentokrát nenamalovala žádnou čáru navíc pod oko, ale zato jsem to dokázala na horním víčku. Nebyla jsem schopna si ho  při aplikaci nezamazat (jak uvidíte na fotkách, dokázala jsem zamatlat obě oči, jsem fakt kopyto). Je to asi jen můj problém, jsem nešikovná, vím to o sobě, a proto všem, kteří to o sobě také vědí, doporučuji nekoupit.




Pokud nepatříte ani do jedné mnou zmíněné kategorie, kupte. Řasenka je na drogerku opravdu dobrá. Já si ji ale nakoupím. Nejen pro výše zmíněné, ale hlavně proto, že tohle není konkurence mojí milované Elizabeth Arden Double Density. Bohužel v porovnání s ní má stále co dohánět....

 
 


 
 

1 komentář:

  1. Hani, ja myslim, ze to tady nekdo z Rimmelu cte :-) a rasenku ti treba posle...

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)