Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 10. 2013

DIZAO NATUR MASK Moisturizing lifting - Natur Shea Butter

Když jsem od eshopu hairbeauty dostala k recenzování dvě masky značky Dizao, vůbec jsem netušila, o co jde. Značka mi neříkala nic, ale líbily se mi barevné obaly, velmi pěkné popisky a taky mě zaujalo složení a filosofie značky. 

Příroda, kvalita, šetrný přístup ke světu. To musí být sympatické každému, takže samozřejmě to potěšilo i mne.

Dneska rozebereme hydratační masku s máslem shea určenou pro věk 30 - 40 let. Použila jsem ji večer na konci náročného víkendu. V pátek i v sobotu večer jsem měla relativně dost vína, jedla jsem slané oříšky a sýry. Přes den jsem byla ve větru venku a popelila se v prachu s dětmi a psy. Takže jsem měla docela dehydratovanou pleť, což nesnáším. Cítím to a hlavně to v zrcadle vidím. Mívám vidět náznak vrásek na čele a kolem očí. To moc nepotřebuju a štve mě to. Takže jsem dala děti do vany a rozhodla jsem se pleti pomoct, než si pohrajou nebo se vzájemně povraždí.
Sáhla jsem tedy právě po hydratační masce.



Jedná se o balíček rozdělený na dvě části. V jedné části je napěchovaný ubrousek napuštěný maskou, který se má přiložit na vyčištěnou pleť. To celkem není nic nového, to určitě znáte a asi občas používáte všechny.


Co je jiné? V případě Dizao masky je ubrousek obrovský! Je to normálně plachta, kterou zakryjete nejen celou tvář, pohodlně překryjete i uši, ale zabalíte do ní i krk skoro až dozadu. 

zde jsem se pokusila vyfotit plachtu, bohužel to vypadá děsně, protože samozřejmě padala - s maskou je vždycky lepší si poležet :)

Další, co mě mile překvapilo, bylo to, že plachta byla ne vlhká, ne mokrá - byla přímo utopená v tekuté masce. Dokonce když jsem vytáhla a aplikovala masku na tvář a krk, z prázdného sáčku jsem ještě vylila spoustu tekutiny. Tu jsem samozřejmě moc ráda využila, natřela jsem si jí dekolt, prsa a celé paže. Přece to nevyhodím, že!

vidíte plnou dlaň tekutiny?

Jak velikost ubrousku, tak i množství masky mě potěšilo. Dizao na nás nešetří, tak to má být! Když už maska, tak s plným komfortem!

Maska je jak vidíte úplně průhledná, tekutá a vodě-podobná. Necítila jsem vůbec žádnou vůni, vůbec nic si nevybavuju. Když pleť uschla, byla mírně lepivá, pocitově mírně mastná nebo olejovitá. Zkrátka to vypadalo jako voda, ale evidentně to napustilo pleť. 
Po uplynutí 10 - 15 minut je doporučené masku odstranit a smýt. 

Následuje druhý krok, jímž je speciální sérum, kterým dokončíme proces. Sérum opět není cítit, na začátku jsem si myslela, že úplně minimálně voní, ale pak už jsem necítila ani stopu. Nic. Sérum je taktéž vodě-podobné, hodně tekuté. Když jsem je vpracovala do pleti, pleť zůstala malinko lepivá. A pak přišel šok. Ihned v tom okamžiku, kdy sérum na pleti uschlo, jsem to viděla. IHNED se mi vypla a vyhladila pleť, náznak vrásek na čele byl pryč a čelo bylo hladké! Hurá! S barvou pleti se nestalo nic, zde jsem si nevšimla žádné změny. 

Opět se zmíním o množství séra - dala jsem hodně, normálně jsem ho vpracovávala dost do pleti vrstvu na vrstvu. Ne, že bych tedy tak moc plácala obvykle, ale fotilo se mi to špatně, takže jsem nanesla víc, než bych asi potřebovala. I přesto mi v sáčku zbyla ještě asi polovina séra. Takže jsem je dala do ledničky, aby se nezkazilo a použila následující večery po vyčištění pleti. Opět s tak dobrým výsledkem! Super věc.


Moje shrnutí hydratační masky Dizao je následující: skvělá záležitost! Já osobně teda musím říct, že ta plachta je mi velká a hůř se mi to tvarovalo na můj drobnější obličej. Ale i tak tu velikost hodnotím velmi pozitivně, protože jsou i dámy v velkým obličejem, že ano :) Taky musím hnidopišsky říct, že není nejpohodlnější sedět 15 minut s plachtou, která po chvilce studí. Nicméně doporučuju si udělat čas pro sebe, dát si na sebe župan, aplikovat plachtu a namazat se zbytkem tekutiny a tu patnáctiminutovku vydržet. Všechny si to zasloužíme! Následný sérový krok mi byl extrémně příjemný a užila jsem si ho naplno. 
Celkově jsem strašně spokojená a moc ráda tu chladnější mírně lepivou masku vydržím! Maska nedráždí a spolehlivě funguje! Koukala jsem, že maska stojí 59 korun, což mi za tak skvělý efekt připadá skoro málo! Vím, že je to cena za jediné ošetření, ale mám pleť jako po hodině na kosmetice za 600,- a sérum zbylo na další večery. V podstatě si za 59 korun můžete udělat třeba týdenní kůru, to už je určitě cenově přijatelné.
Strašně se těším, až vyzkouším druhou masku, kterou jsem dostala k recenzování.

K masce je to všechno, ale ještě chco zmínit jednu věc.
Poslední dobou mám pořád suché a tak trochu bolavé rty. Nic mi na ně nepomáhá! Koupila jsem si i nejobyčejnější jelení lůj, ale nezabral mi ani ten. Dlouho jsem používala Hurray balzámy, ale ani po nich jsem necítila úlevu. Z toho důvodu jsem si koupila i balzámy od Dizao. Recenze budou ještě následovat, ale rovnou vám říkám, že takovou bombu jsem nečekala! Tak báječný, kvalitní a hutný balzám jsem snad ještě neměla. Okamžitě mě přestaly bolet rty, takže jsem nadšená, nadšená a nadšená! Rozhodně doporučuji ke koupi a rozhodně o nich tady ode mne ještě uslyšíte. Balzámy jsem si koupila za svoje, takže se opravdu nebojte, že bych je tak moc chválila ze špatného důvodu. Mě doslova vytrhly trn z paty :)

nahoře balzámy na rty, dole masky
Recenze na ostatní produkty Dizao budou následovat :)

Velmi vřele děkuji eshopu HAIRBEAUTY za poskytnutí masek. O značce Dizao bych se jinak nedozvěděla a byla by to škoda. Již méně jsem nadšená z toho, že zas budu jistě nakupovat další produkty této značky. Hairbeauty budou totiž postupně naskladňovat krémy, kompletní péči a dekorativní kosmetiku Dizao. A já rozhodně musím něco vyzkoušet!

10 komentářů:

  1. MUSÍŠ vyzkoušet makeup! Uživatelsky možná nemá na byTerry a tak (i když bych skoro řekla, že i jo, ale já už dost dlouho používám převážně přírodní makeupy, takže čerstvý srovnání bych měla jen s tónovákem nars a vitalumiere a přijde mi to prakticky nastejno), ale má naprosto luxusní složení, jaký se nevidí často ani u krémů, na pleti je úžasný, opravdu je ta péče znát a poměrně dobře i kryje, i když já teď krytí skoro nepotřebuju, takže neposoudim, jak by vypadal na problematičtější pleti, ale to ty stejně nemáš, ani nikouš. A - což teda taky neoceníš - se dá výborně použít jako podklad pro minerální makeup a vypadá to úžasně, žádná maska, nic a eliminuje všechyn nešvary mmu - vysušování, lesk... No prostě to je bomba, no :-) A parádně se barevně přizpůsobí, já měla 3, která vypadá fakt tmavá, takže putovala kamarádce, ale vypadala pořád přirozeně, jen jsem vypadala opálená a to já nerada, poslední dobou se neopaluju, bo mám pocit, že pak vypadám starší a nějak se mi to přestalo líbit. Takže netrpělivě čekám na lepší odstín.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, super. tak nějak takhle jsem to právě taky začala vidět :) Moc díky. A to jdem chtěla přestat s nákupy a konečně spotřebovat, co mám! Tak až někdy jindy :)

      Vymazat
    2. To já zas kdykoliv ráda pomůžu, stačí říct :-)

      Vymazat
    3. Takže se hlásí ta obdarovaná kamarádka =) Ten makeup je neuvěřitelný. Nechápu, jak něco tak přírodního může mít tak jemnou a dobře roztiratelnou konzistenci. navíc není pak na pleti ani matný, ani moc mastný, takže zlatý střed - ideál - a ve spojení s minerálním MU je dokonalý. Použivám ho tak denně cca už 3 týdny a na pleti nic šíleného nevytvořil, alergii na žádnou složku jsme taky nezaznamenala a naopak mám pocit, že snad i trochu léčí problematickou pleť? Dokoalsot!
      Takže Reni, prosím Tě, kdyby ses k těm světlejším odstínům dostala dřív než já, dej prosím echo, jdu do toho s Tebou. Tento je už na mě na zimu fakt trochu tmavý..

      Jo a rtěnka Dizao je taky parádní - nevysušuje, je hodně pigmentovaná, efekt má takový polomatný a na rtech mi nijak nevadí, což je velice vzácné..

      Vymazat
  2. Tak to vypadá velmi zajímavě :)! Mně je sice teprve 24 let, ale vrásek už mám bohužel hodně, takže njaká takováhle bomba by se mi hodila.

    OdpovědětVymazat
  3. Tavý ty plachtový masky jsem vžycky chtěla vyzkoušet :D

    Můj blog s giveaway:http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé to jsi mi udělala obrovskou radost a inspirovala mě na nákup. O Dizao balzámech jsem psala před týdnem a to jsem ještě nevěděla, že už se u nás dají někde koupit, paní na veletrhu mi říkala, že až seženou distributora, tak se ozve, ale nic, o to větší radost mám z tvého článku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to si tě musím přečíst! Moc díky za reakci, aspoň vím, že balzámy sedí i jiným :)

      Vymazat
  5. Už jsem si věčnost nic nekoupila na základě recenze, ale protože chci doplnit a rozšířit zásoby Natury Sibericy, silně jsi mě nahlodala. Kdo nepotřebuje občasné nakopnutí pleti, že? A ty balzámy zní přesně jako něco ideálního na zimu a do severských krajin, kam se chystám v té zimě nejzimovatější. Takže děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, mě ZATÍM přijde Dizao ještě lepší než Natura :) Ale je možné, že je to jen nadšením. Strašně se těším na Dizao krémy, pak se uvidí.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)