Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 9. 2013

SCOTT BARNES Chic Palette in Posh


Když jsem nedávno psala potěšenou recenzi na pudr SB, inspirovalo mne to k prohlídce Jahody a okouknutí sortimentu značky. Mé srdečko zaplesalo, když měli v nabídce paletku tvářenek Posh.


Víte, já už jsem ji kdysi měla. Přesně si pamatuju, proč. Od prvního pohledu totiž miluju ty barvy. Jsou šťavnaté i něžné, slušivé a povedené. Takže jsem si ji na léto koupila znova.


Balení pochválím, je jednoduché, krásné, působí draze a je dostatečně robustní, aby se neotevíralo. Někomu by mohla vadit velikost, ale ono když chcete v jednom balení tři tvářenky, nemůže to být o mnoho menší. Já s sebou tvářenku nenosím, takže velikostí nijak limitována nejsem.
Uvnitř balení najdeme opět jednoduchý design a trojici tvářenek růžových odstínů. Nejtmavší jde malinko do korálova a osobně ji považuji za nejpovedenější. Dělá báječně zdravý a mladistvý vzhled. Prostředek je čistokrevně růžový a nejsvětlejší čtvereček nabízí spíše rozjasňovač v hodně světlounké narůžovělé. V nejsvětlejším pudru jsou také minitřpytečky, ostatní tvářenky jsou matné.



Na nerozmazaných swatchích vidíte barvy na sluníčku i ve stínu. Myslím si, že si z těchto dvou fotek můžete udělat velmi reálný názor na barvy tvářenek.



Když jsem si ruku otřela od nánosu prášku, zbylo mi tohle. Nic výrazného, řvavého ani nenositelného, že?

Ke kvalitě mám jednu výhradu - tvářenky jsou poněkud prášivé. Jsou to, čemu se říká "chalky". Ne teda nějak dramaticky, ale jsou. Nejlepší kvalitu má právě ta nejsvětlejší z nich - ono to tak bývá, že matné pudry, stíny a tvářenky jsou vždycky kvalitativně o kousek horší oproti těm třpytivějším. 
Jinak ale výhrady nemám, prášek je neskutečně dobře zalisovaný, ale je dokonale měkký. Je moc příjemné ťuknout štětcem a mít krásně připravený štětec. Žádné dolování barvy z panu, to tedy opravdu nehrozí :)

Dnes nemám příliš bohatý slovník, takže se uchýlím ke konci postu. Paletka je boží, je svěží a šťavnatá, kvalitní a povedená. Potvrdila, že značka Scott Barnes stojí za nákup. Já ji nyní předám do blogsale, protože s podzimem a změnou barvy vlasů budu kupovat jiný odstín líčení. Přesto ji mohu doporučit a pokud na Jahodě zahlédnete, směle kupte! Bývá tam za pusu :)

Užívejte si posledních slunečních dní a nezapomeňte, že burčáku byste měly vypít tolik, kolik máte krve. Včera večer mi dokonce kdosi říkal, že to má být každý den :) Tak nevím...


1 komentář:

  1. Netušila jsem, že mají ve zboží také jeho tvářenky. Líbí se mi, že píšeš o né zcela známých značkách(v ČR). To je inspirativní.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)