Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 9. 2013

RIMMEL Scandaleyes eyeshadow paint - Slate grey DÍL 1.

Dostaly jsme k testování novinky od Rimmel z řady Scandaleyes. Jde o novou řasenku (s tou vás seznámíme v budoucích postech) a o zcela nové krémové oční stíny, o kterých povykládáme dnes. 



Předesílám, že krémové stíny nijak moc ráda nemám. Vyzkoušela jsem jich plno, ale nikdy jsem nebyla spokojena déle než týden. Jakmile opadlo prvotní nadšení, něco mi vadilo. Některé se slévaly do vrásky oka ihned po nanesení. Jiné nepřirozeně ztuhly a věděla jsem o nich. A ty nejlepší (Armani, MUFE, Chanel a Bobbi Brown) sice držely a netáhly, ale nešly mi přirozeně nanést a rozblendit. Takže já jsem příznivcem pudrové klasiky, což mi ale nebrání v nadšeném testování čehokoliv - obzvlášť, pokud to dostanu zdarma. Doufám, že vás moje upřímnost neuráží, je to tak... :)


Balení stínů od Rimmelu je celkem nevybočující z řady a já osobně je vítám. Oproti kelímkům je práce s aplikátorem mnohem čistší, příjemnější a jednodušší. Aplikátor je v tubičce hodně pevně zasazen a když jej taháte z tuby, musíte použít v jednom okamžiku dost síly. U mne to znamená, že v tu chvíli, kdy tupa aplikátor pustí, mi ruka s vrškem vyletí a aplikátor parádně zamatle hrdlo tuby. Zkoušeno několikrát a vždy se stejným výsledkem. Takže pokaždé kapesníkem čistím hrdlo - nesnáším umatlanou kosmetiku a tohle bez kapesníku po ruce nelze. Vím, že mnoho uživatelek si takových detailů nevšímá. Já si všímám a považuji je za klasické detaily, které mimo jiné tvoří rozdíl mezi drogerkou a značkami na vyšší úrovni.


Dostala jsem odstín Slate Grey 002. I když bych asi šedé stíny neměla používat, obzvláště teď, když nosím nazrzlé vlasy, mám šedou na oku ráda. Obvykle volím stříbřitou nebo světlejsí šedou, ale šedé se zásadně nebráním. proto jsem při prvním ohledání odstín přivítala. Vypadá docela zajímavě. V šedém základu jsou vícebarevné třpytečky a barvu to dělá velmi krásnou a netuctovou.



Na fotce výš vidíte, o čem mluvím. Odlesky stříbřité, modravé a snad i stopa růžové? No, spíš asi stopička. Pokud se vám zdá můj swatch příliš hrubý, máte plnou pravdu. Bohužel takový brutální nános jsem udělala pouhým dotykem aplikátoru. Krémový stín Rimmel je prostě nekompromisní těžká váha, rovnou navalí pořádnou dávku a neptá se. Navíc barva sama o sobě je natolik výrazná a intenzivní, že se nedá hovořit o jemném stínování nebo nádechu. Pořádná pigmentace a intenzita zvolené barvy je obvykle u stínů spíše plus. Ne v tomto případě. Jak chcete nalíčit víčko, když barvu nelze nanést pozvolna? Aplikátor barvu nakydá, barva je hutná a pořádná. Nejsem úplné nemehlo a líčení snad celkem zvládám, ale ani po opakovaných pokusech jsem nedostala lepší výsledek, než uvidíte na mých dalších fotkách:





Děsné, že? Krémová barva ihned schne. Ihned - tím myslím bleskově. Snad dřív, než leží na pleti. Takže máznete a už neroztáhnete a do hladkého povrchu nezpracujete. Navíc díky masakrovité barvě a pigmentaci je těžké mít víčko nalíčené pěkně. Nikdy nevypadá dobře pecka barvy ve vnitřním koutku. Okraje stínu jsou kostrbaté vždycky a barva se trhá. Navíc po zajímavých odlescích ani památky.
Barva se netrhá a vypadá o něco lépe pouze v případě, že jí hned dáte větší množství. To jste viděli na fotce stínu na ruce.
Jenže jednak mi to nesluší - nelíčím si oči výraznými a tvrdými barvami, nejsem ten typ. Nemohu si to dovolit! A druhak stejně zůstane problém s okraji stínu. 

Myslete si o mně, že jsem nemehlo, ale tyhle krémové stíny jsou otřesné. I když jsem je nanášela přes prst a štětec, efekt byl stejný. A bonusem je kompletně zamatlaná ruka, štětce a samozřejmě tuba stínu.
Je to jako když na voňavou louku plnou květin a měkkého slunečního světla s řevem v plné rychlosti najede skupina buldozérů. Prostě moc barvy, moc tvrdosti, moc nánosu. Moc všeho.
To je ostatně můj častý problém s drogerkou. 

V každém případě se na netu kouknu po jiných odstínech, zda třeba světlejší barva nebude lepší. Protože co musím pochválit a vyzdvihnout, je rozhodně výdrž. Stíny uschnou, sednou a sedí. A sedí pěkně celý den. Což teda u mne bylo spíš na ostudu, když byly vždy hned po aplikaci hnusné a potrhané. 

Takže co na závěr? Nejsem spokojená. Stíny bych si nekoupila a ani je nedoporučím. Využila bych je na karneval, když bych šla za něco temného nebo špinavého. Jistě bych mohla protančit noc a maska by mi netekla. Jenže o to zde asi nešlo, že :)

Napište mi, co si myslíte vy. Třeba máte zkušenost s jiným odstínem. Třeba vlastnosti, co já nesnáším, naopak oceníte. Co myslíte - dostanu ještě někdy nějaký PR vzorek???

Těším se na reakce a těším se také na recenzi Nik. Třeba bude oslavná a novinka od Rimmel si to u nás na blogu vylepší.
Užívejte dne :)





12 komentářů:

  1. Mě tedy tento výrobek kdovíjak neuchvacoval ani předtím, ale tohle je děsné... :)

    OdpovědětVymazat
  2. třeba je to jen špatný odstín, i Color Tattoo nejsou všechny odstíny perfektní, přesto jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je to možné, to bych Rimmelu moc přála, protože mnohdy jsou fakt fajn.

      Vymazat
  3. Schodou okolností jsem dneska psala o tom zlatém odstínu a ten se mi nezdá tak špatný. Nicméně mě na krémové stíny moc neužije a používám je nerada, ale zrovna tyhle mi celkem vyhovují. Hlavně vydrží a neslévají se, což je pro mě hlavní. A když už krémovky, tak je většinou použiju jako základ pod pudrové stíny a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy, já bych asi zlatý odstín taky využila líp. A hlavně když je ta barva jemnější, tak ty díry nebudou patrné.

      Vymazat
  4. Tak přesně takhle dopadají moje pokusy s krémovými stíny :D Prostě ne a ne to nanést rovnoměrně, nedej bože rozblendit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tento odstín od Rimmelu nekupuj určitě.

      Vymazat
  5. Mám tyhle stíny ve zlato-bronzovém odstínu (koupené za své) a jsem z nich docela nadšená. Barva je to krásná podzimní, jako spadené zlaté listí :) Nanášet je aplikátorem rovnou na víčko mě teda ani nenapadlo, používam štětec nebo prsty a myslím, prstem je to snadnější. Nemám problém s cuckováním ani s vrstvením (jemným vklepéváním), voděodolné mi nepřijdou, z ruky jsem je vodou lehce smázla, ale na oku drží jako přibité, to jo. Balení, jak píšeš, je nic moc, no zatím ho úplně opatlané nemám, spíš mi vadí to množství, které mi snad vydrží až do důchodu, ale nejsíš se dřív zkazí.
    Ještě mě napadlo, že možná nebudou do ranního spěchu, aplikace pudrovými stíny je určitě pohodlnější. Chce si to s nimi trochu vyhrát, jsou prostě jiné.
    Za sebe bych je s klidem doporučila.
    trn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozdíl bude v odstínu. Koukala jsem, že ten zlatavý je takový jemnější, ten by se mi asi taky hodil a líbil víc. Tohle je moc tmavé, a proto se s tím dělá o to hůř. Prst, štětec... je to jedno.

      Vymazat
  6. Tak trochu zlomyslně mě potěšilo, že v tom nejsem sama, já dostala fialový a je to totéž, na ruce krásná, na oko to neumím nanést aniž by to dělalo mapy.
    Nanášela jsem to i prsty cuckuje, se štětcem rychle zasychá na štětci..., ještě si s tím zkusím pohrát, ale docela zklamání. Jinak svělá recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Day! Díky tobě se cítím lépe :) Ne snad ani zlomyslně, ale že jsem se nespletla, když jsi na tom podobně i ty :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)