Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 9. 2013

RIMMEL Scandaleyes eyeshadow paint - 014 Manganese Purple DÍL 2.

Minule Nuf celkem pohaněla krémové stíny, které jsme od Rimmelu dostaly k testování, a na mně tedy je, abych jejich reputaci napravila. No... upřímně říkám, že na tohle nejsem ten nejvhodnější kandidát. :)
 
Když jsem otevřela obálku, vykoukly na mě fialové stíny 014 Manganese Purple. Já vím, že paní, která do obálek bloggerkám hází různé odstíny, fakt neví, že Pavlínka fialovou barvu přímo nesnáší, ale já ji nemám tak ráda, že jsem byla předpojatá ještě před samotným otevřením tuby. Přiznám se tady k tomu, i když to o mojí povaze nevypovídá nic dobrého. Nuf jsem docela záviděla, že ona má šedé, protože šedou já na očích miluju (ok, nejraději bych ty zlaté, ale zas člověk nesmí mít přehnané nároky, že), ale nakonec, když jsem ty šedé zde na fotkách viděla, přišly mi tak strašně hnusné, že jsem ráda za ty své fialové. Trochu paradox, že? :)
 
 
 
Ode mě nyní nečekejte sáhodlouhou recenzi, kterou vám přinesla Nuf, protože by to bylo naprosto zbytečné a určitě se vám nechce číst dvojmo totéž. Takže já to vezmu velmi rychle a u každého bodu se zastavím jen chvilinku.
 
 
 
Balení je drogerkový hnus, tubičky nemám ráda, raději kalíšek a prsty, i když je to nehygienické. Přesto jsem u aplikace těchto stínů použila aplikátor. Byla to chyba, prsty jsou prostě v tomto ohledu mnohem lepší.
 
Barva je zářivá, plná, smyslná, krásná (pokud to o fialové dokážu říci já, je to fakt pravda). V tubě je nádherná, na ruce je nádherná. Na oku začíná problém. Barva ztrácí na své intenzitě, je méně výrazná, téměř průhledná, ať vrstvíte, jak vrstvíte. To se mi fakt nelíbí.
 
 
 
Na oku ještě zůstaneme. I já samozřejmě zápasila s děrami, které se na oku při aplikaci objevují. Stejně jako Nuf. Nešlo to blendit, nešlo s  tím nic dělat, pokud jsem zakryla jednu díru, objevila se další. Jenže tady na rozdíl od Nuf moje problémy nekončily. Bohužel mi ty stíny absolutně vůbec neschly. Byly stále vlhké, stále se na oku hýbaly. Předestírám, že moje víčka nejsou extra mastná, 90% stínů používám bez primeru a v pohodě mi drží, takže problém musí být někde jindy. Nechápu to, možná je to barvou, nebo to byl prostě jen vadný kus (i když tomu moc nevěřím, nemyslím si, že by se v jedné tubě objevila jiná textura než v těch dalších se stejnou barvou). Mně na oku tyto stíny neuschly ani za 10 minut. Když si uvědomím, že mnoho holek používá krémovky jako primer a na ně teprve nanáší pudrové stíny, chce se mi za ně brečet. Na tomto podkladě nedrží nic, protože nedrží ani on sám. Zajímavé ale na tom všem je, že když jsem je natřela na ruku, ty samé stíny byly v mžiku suché a dalo mi docela práci je smýt. Samozřejmě jen vodou, micelárkou to pak šlo jedna dvě, ale vodou jsem s nimi chvíli zápasila. Kdyby stejné kvality dosáhly na oku, líbily by se mi asi o něco víc.
 

 
 
Takže si to sečteme - moje absolutně nejméně oblíbená barva, nehezké balení, aplikátor k ničemu, cuckatění na oku s nemožností jakkoli barvu rozetřít a v neposlední řadě nestálost barvy na oku.... A to jsem jim dnes měla zlepšit skore. Já vám hned říkala, že se na to nehodím.
 
Prostě nám tyhle stíny fakt nesedí a za sebe mohu říci, že já si ani jinou barvu nekoupím. Zlatá nezlatá, pro mě by to byly vyhozené peníze.
 

8 komentářů:

  1. Po Tvé recenzi už je tedy definitivně nechci. :) Aspoň ušetřím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem pomohla ušetřit... třeba na něco jiného. :)

      Vymazat
  2. Tak já jsem si jedny chtěla pořídit, protože jsem na ně slyšela chválu, ale teď jsi mi zasadila brouka do hlavy.:-/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, ale nemohu jinak, já je prostě nedoporučím ani zadarmo.

      Vymazat
  3. Velké zklamání ..

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Uz ten obal mi pride odpudzujuci :D Fialovu mam rada, ale tie diery su strasne :/ Skoda peknej farby
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel pěkná barva nedokáže zachránit jinak příšerný zbytek. :(

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)