Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 9. 2013

Náladový post

Je to tu. Podzim už nám nikdo neodpáře...

Probírám se z depky, která na mě sedla s koncem žhavého léta. A nějak mi to probírání trvá. Moc jím a málo cvičím, dost posedávám a polehávám a trpím silnou prokrastinací. Jím i čokoládu, věci, co nemám ráda, a potom si vyčítám, že prasím. Vůbec nic nestíhám a nesnáším se za to. Zoufám si a zoufám...
K tomu polehávání si samozřejmě umím vytvořit podmínky a mnohdy si náladičku podbarvím natolik, že mě dekorace ještě víc rozhodí.



Věřím, že nás bude takových víc, ale i přesto cítím potřebu si velmi postěžovat na svůj úděl :)

Ještě, že už je burčák.

A taky si dělám drobné radosti. Tak třeba si užívám květin ze záhonku. Zjara jsem megalomansky nakoupila všechna semínka, co mě trkla do nosu. Kamarádky se mi smály. Ale dneska jsem ráda, protože mám pořád plné vázy kytek. Sice nejsou tak elegantní, perfektní a na úrovni jako ty z květinářství, ale v tomto období se mi líbí snad o to víc.







Tyhle karafiátky budu vysévat každý rok. Nejen, že jsou nádherné! Ale ta vůně je neskutečná. Silná, bohatá a vytrvalá. Skoro neuvěřitelná, chvilkami mi připadá nemožné, že je to čistá příroda. 


Po Striplacu mám najednou celkem zničené nehty. Pořád byly krásné a najednou po létě bum. Svrchní vrstvička se loupe a je vysušená. Takže jsem opět dala šanci laku a koupila si tento OPIk. OPI Sprung. Ve dvou vrstvách mi stačí, ale pro dokonalost bych dala spíš vrstvy tři. Schne báječně, zasychá do hladkého povrchu, vydrží velmi dlouho. Bála jsem se odlakování, ale nebylo to nic strašného. 




Vlastně na tom podzimu nakonec najdu i pár pozitiv. Lískáče! Čerstvé, ještě nevysušené. Nasbírané a ihned snězené.


Na stůl tak trochu pro barvu kupuju ovocné mňamky. Nejlepší je podle mě černý rybíz v černé čokoládě. Ten na fotce není, jelikož je opravdu nejlepší. Ale jahody, maliny a černý rybíz v bílé čokoládě a jogurtu jsou taky chutné.


Jednu věc na podzimu miluju - vidíte? Vlastně nacházím i jednu vysloveně úžasnou věc: to přehození myšlení z letního oblékání do podzimu. Miluju podzimní barevnost, trenčkoty, vytáhla jsem všechny svoje milované kožené bundy, parky a kozačky na přechodné období. Letní šátky šly do krabic a na scéně jsou podzimní bavlněné šály v různých barvách. 

Taky mám zase tak trochu chuť se líčit a vytáhla jsem podzimní palety barev. Milovaný i nenáviděný Inglot mě barvami nadchl. Prošla jsem parfumerie i projela net a nenašla jsem takhle krásné a zároveň kvalitní stíny. Nic nebylo dokonalé, ani moje oblíbené a drahé značky. Takže jsem za Inglot na chvilku vděčná :)
foceno večer po celodenním nošení, proto omluvte opad pod okem

Tuhle rtěnku mi koupil manžel sám od sebe. Je úžasně podzimní a barevně je dokonalá. Recenze bude, protože se o ní chci zmínit detailněji :)


Nejlíp ale bojují stejně zvířata. Uznejte, že proti řešení našeho Maxe prostě nelze říct ani hlásku.

ZDŮRAZŇUJI, ŽE KOČKA JE ŽIVÁ, ZDRAVÁ, NAŽRANÁ A SPOKOJENÁ!
Opatrujte se nám a pokuste se jít do podzimu s úsměvem. Co už taky, s přírodou nenaděláme nic. Tak se aspoň bavme :)



14 komentářů:

  1. Podzím milují a každý rok se na něj těším! Sice díky začátku školního roku je to takové hektické ale těším se na podzímní barvy, šály, kabatky a kozačky. Na karafiaty mám těž zálusk a o víkendu mám v plánu sázení tulipanu a krokusu:) A hoooodně mě zajímá ta rtěnka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A prý jsou některé ty hvozdíky i trvalky... Zjistila jsem, že mám malou zahradu!

      Vymazat
  2. Ha! Tak na to jsem čekala!:) Také si furt říkám že těch 1200m2 by bylo tak akorát :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, tvoje vyprávěcí posty vždycky čtu jedním dechem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Teri. Aspoň nějak ty pitomé nálady zúročím :)

      Vymazat
  4. Taky nemám ráda podzim a když na člověka ještě hupsne nějaké to nachlazení, tak to je o ničem. Kdyby aspoň pořád nepršelo, a byl takový ten hezký provoněný barevný, ten se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ani mi nemluv, děcka mi tu začínají pšikat... Chjo!

      Vymazat
  5. Plně souzním s přírodou: po hektickém létě se na podzim ukládám k zimnímu spánku, relaxuju, užívám si ticho, klid a pomalé tempo. Měla jsem hektické léto a tak jsou mi chvilky doma nad knihou se zapálenou svíčkou o to vzácnější.
    Zvířecí spací polohy jsou opravdu vtipná záležitost, taky mám jednoho takového tvorečka doma (králík) a nezasvěcené obvykle zajímá, zda je to ještě živé, když to tak divně leží. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zalomený králík - to musí být taky super pohled :)

      Vymazat
  6. Krásně namalované oči, ty pro to máš cit, to závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš šikovného manžela a nádherný OPI lak!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)