Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 9. 2013

MY BAG MY LOVE - recenze organizérů do kabelky české výroby

Velmi se omlouvám vám všem za několikadenní nečinnost. Musím říct, že poslední letní chvíle naši domácnost dokonale vyhodily z rovnovány. Nic nesmí být jednoduché, takže jsme hned první školní den strávili v nemocnici s úrazem. Naštěstí je již vše na dobré cestě a můžeme se vrátit k obyčejným činnostem :)

Dnešní recenze je nekosmetická, ale rozhodně velmi ženská, marnivá a v každém případě se nám na blog hodí. Kabelky jsou přece žhavým ženským tématem! Jen málo ženských propriet vzbuzuje takové emoce jako právě dámské kabelky. 

Organizéry My Bag My Love jsem dostala zdarma k recenzování již před hooooooodně dlouhou dobou. Se studem se přiznávám, že jsem si dala skutečně dost načas, poctivě jsem je vyzkoušela způsoby typickými i méně typickými. Doufám, že mi majitelka eshopu My Bag My Love a zároveň tvůrkyně organizérů v jedné osobě promine to prodlení :)

Ono se to o nás s Nik ví, ale stejně ještě jednou zmíním, že MILUJEME KABELKY a jiné doplňky.
Já mám hodně ráda i kvalitní kožené vaky a velké kabelky plážového typu. A v těch mívám nehorázný bordel. 
Svůj první kabelkový organizér jsem si koupila před lety na ebay asi za dolar. Byl k ničemu. Úplně! Byl měkký, hrnul se mi na dno kabelky a i pouhý krém na ruce roztrhal švy kapes. Kdybych vám chtěla dodat ilustrační foto, použila bych manželovy trenky, když je skopne na zem u sprchy. Přesně tak totiž vypadal můj první organizér! 
Od té doby jsem na organizéry zanevřela a považovala jsem je za zbytečnou kravinu. S ne/pořádkem v kabelkách jsem bojovala jinak, ale samozřejmě, že občas to bylo na zlost. Ono to je v malých kabelkách docela v pohodě, problém nastává u těch nejkrásnějších měkkých vaků...
Jako na zavolání jsem dostala organizéry MBML a všechno bylo jinak. MBML jsou totiž kvalitní, pevné, vymazlené a tak trochu přemýšlejí za vás. Já se zde nebudu zabývat klasickým detailním popisem MBML, protože na oficiálních stránkách je velmi pěkné a líbivě zpracované představení produktů. Na stránkách je taky dostatek krásných fotek a videí, které doporučuji zhlédnout jen tak pro potěchu oka. Napíšu hlavně to, co baví mě. 

Dostala jsem organizér MBML Classic a MBML DeLuxe. V čem se liší? Ve velikosti, tvaru a vybavení. DeLuxe je skvělý do kabelek bez zipu, protože sám o sobě zip má. To se na léto vážně hodí.

Classic a DeLuxe, oba prané
černý Classic snadno zvětšíte rozepnutím zipů, u růžového DeLuxe je možné lem přehrnout nahoru a zapnout zip

Classic v akci

Mají milion kapsiček, několik vrstev tkaniny pro pevný tvar, jsou nafukovací a velikostně variabilní. Víte, abych byla upřímná, já osobně jsem ten typ, co by se takovým předmětem takhle do detailu nikdy nezabýval. Jsem "halabala-typ". A i proto dovedu ocenit, že za mne někdo vymyslí pro mě do té doby nemyslitelné detaily, které pak mohu jen používat. Když mám MBML, vždycky najdu mobil a klíče. I u pokladny při placení - taky vám vždycky někdo volá přesně v tu chvíli?

Jak už jsem se zmínila, organizéry používám jen do velkých kabelek a tašek. Co je ale ještě lepší, je jejich využitelnost na cesty. Zjistila jsem, že jsou geniální na kosmetiku a na lékárnu. S malými dětmi pořád vozím balení Nurofenu, lahvičku s termální vodou, minerálku do nosu, Colostrum a dezinfekční sprej. Nechybí náplasti a hojivý krém, k tomu čtverečky gázy a jedno obinadlo. Když máte velkou tašku nebo kufr s oblečením, je organizér lepší než klasická taštička na kosmetiku. Lahvičky v něm sedí a nic neteče. 
Poté, co jsem prodala několik Neverfull kabelek od LV, jsem dlouho hledala koženou alternativu se zipem. Našla jsem na ebay, kabelka je dokonalá - lepší než LV :) 

A ještě vám musím říct, jakého mám doma rozmarného chlapa. První den se mým organizérům smál. Řekl, že je to blbost a že je k ničemu. Tak jsem mu vysypala jednu z jeho tašek a oba jsme málem dostali žloutenku! Měl tam vyteklý krém na ruce, rozmatlanou čokoládku, kapesníky, 5 tužek a 5 tužkových baterek. A dnes? 

Je tedy pravda, že nechápu ty vrtáky, ale tak co, je to chlap a nemá smysl komentovat obsah jeho tašek :) V každém případě má v tašce docela pořádek. To se cení :)


Jak vidíte, moje pocity a zkušenosti s organizéry MBML jsou velmi dobré a skutečně je doma používáme. Oceňuji poutka, kapsy, patentky na rozšíření. Je super, že když spěchám, popadnu jen MBML a šupnu ho celý do jiné tašky. Kdo z nás věčně nespěchá, že?

Organizéry u nás prošly skutečně ostrou prověrkou. Byly několikrát prané, prošly skutečnou zatěžkávací zkouškou v dětském pískovišti a bazéně. Nejen zvlášť, ale i zároveň - to víte, bazém vedle pískoviště = mokrý těžký písek. V jedné kapse mušličky, v další psí kost a ve třetí travička. Po vyprání je organizér stále v pořádku, je plně funkční a barevně se nezměnil.

Co bude asi nejčastějším argumentem proti ve vašich komentářích, to je cena. Je mi jasné, že většině z vás se bude zdát poměrně vysoká. Obzvláště pak těm, co mají organizéry za dolar nebo podobně nízkou cenu. Ano, cena je výš. Je mi jasné, že mnohdy si koupíte kabelku, která stojí méně, než byste daly za organizér MBML. K tomu dodám pouze to, že jsou MBML organizéry šité v České republice ve velmi kvalitním provozu. Jak známo, nákladově je taková práce nesrovnatelně výš než šití v Číně nebo jinde po světě. Také materiály použité pro výrobu MBML jsou ty nejkvalitnější - pocházejí buď z ČR nebo z Německa a Itálie. I zde je jasné, že cenově budou náklady o několik řádů jinde oproti asijským zdrojům. Nepředpokládám, že by levný organizér z Asie vydržel naše pískoviště, ale samozřejmě si uvědomuji, že organizéry nejsou určené jako hračky pro nezbedné děti.
Je na každé z vás, jaký organizér si do kabelky zvolí. Pouze chci upozornit na to, že cena organizérů MBML je v konečném důsledku pochopitelná.

Určitě byste se mě v komentářích ptaly, zda bych si MBML organizér sama od sebe koupila. Odpovídám takto: nekoupila bych si jej, protože jsem s organizéry opravdu měla jen špatnou zkušenost a za prodejní cenu bych o něm ani nepřemýšlela. Poté, co jsem jej ale vyzkoušela, je joceňuji a považuji ho za extrémně povedený. Speciálně mě nadchla varianta DeLuxe - ta je skutečně báječná.

Na závěr bych chtěla ještě zmínit velký výběr citlivě sladěných barevných kombinací, ve kterých můžete vybrat MBML. V každém případě je MBML dobrým tipem na dárek pro nějakou dámu nebo slečnu, které jste už daly parfém, svetr i vázu :)

Za poskytnutí organizérů k recenzi děkuji majitelce MBML.

12 komentářů:

  1. Nejsem ani zastánce ebay (mám ale organizér za 6 dolarů a drží mi 2. rok, takže to pro mě není vůbec žádná hrůza a raději bych si koupila každý rok nový, než takhle drahý), ale ani -snad se nebude nikdo urážet- takhle přemrštěně nadhodnocených organizérů. V rodině máme švadleny, takže "šití v ČR" a kvalitní materiály znám a i tak prostě dvojka neodpovídá ani omylem, to nemůže být dvojnásobek nákladů, tipla bych to na desetinásobek. Určitě je to piplačka, sama trochu šiju, zvládnu třeba batoh, tohle by mě asi ale vzalo nervy, jenže problém je, že u nás není nic "mezi" - co by nebyl asijský výrobek, ale zároveň by odpovídal požadavkům lidí, kteří dají 2000 za tašku a ne vnitřek. protože organizér jako takový je fakt šikovná věc, máme ho doma všichni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že nemám představu o tom, co je u nás na trhu k mání. Sama šít neumím, takže ke zbytku se prostě neumím vyjádřit :)

      Vymazat
  2. Do tašek se toho vejde poměrně hodně, ale na můj vkus jsou až moc velké :D

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ehm...nejsou to spíš šroubováky? :)
    Organizéry jsou pro mne krám v kabelce navíc, zbytečná zátěž, a nedokážu si představit, že na ulici, v jedné ruce kluka, v druhé okousané jabko, ve třetí klíče od auta a čtvrtou vytahuju z/ukládám něco do kapsičky organizéru. Jako cestovní kosmetická taštička dobrý, ale na denní nošení na nic. Na neverfullce oceňuju právě to, že sáhnu, zalovím a mám - a nazpět "co tam hodím, to tam najdu". Teď jsem si koupila tašku tvaru NF, ale má hromadu vnitřních kapes a uprostřed přes celou šířku kapsu jako přepážku se zipem. Ideál.
    Ale zaujala mne ta tvoje kabelka, je moc pěkná, fakt je kožená? Má to nějakou značku, nebo je no-name?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné, asi teda šroubováky :) Co já vím...
      Právěže ta kabelka je zcela no name, je kožená a ta kůže je ještě potažená jako epi od LV. Je perfektně ušitá, drží a je přesná a vymakaná. Prodejce měl tehdy napsané, že i ušije kabelky na zakázku. Strašně mě štve, že už toho prodejce nemůžu najít, asi už nic neprodává...

      Vymazat
  4. Tak musím říct, že mi to přijde jako kravinka. :-) Protože: je to další zátěž v tašce navíc, kapsičky sice fajn, ale nějak mě rozčiluje představa "v jedné tašce mít další tašku", navíc za tu cenu :-/ ta mi přijde vysoká, ač je vidět, že zpracování je precizní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, jsou zkrátka dvě skupiny uživatelů. Jedna takový předmět ocení, druhá nepotřebuje...

      Vymazat
  5. Za sebe musim rict ze se mi organizery opravdu moc libi. Jsem cimprlich na uklizenou kabelku a jsem schopna ji 2x tydne vysypat a uklidit a preskladat :o). Nehlede na to ze kabelky stridam a toto je opravdu idealni reseni. Jedine co me odrazuje od koupi je cena. Chapu ze organizer je kvalitni, hezky zpracovany a dle fotek i libivy ale ty penize bych za to bohuzel nikdy nedala i kdyz si myslim ze nejsem zrovna setrilek. Ale cena je proste prepalena..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S majitelkou MBML plánujeme akci speciálně pro čtenářky našeho blogu. Třeba potom bude cena příznivější :)

      Vymazat
  6. Tak já jsem ostuda, musím se přiznat, že mám podobný organizer, ale ještě dražší od Luxurybags a jsem s ním spokojená, do tohoto bych určitě šla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá recenze :) Mám ráda takový styl kabelek..

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)