Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 9. 2013

L´Oreal Professionnel Nature Oiliss Masque Aux Huiles Vertes - maska pro "koňské žíně"

Na našem blogu je naprosté minimum článků týkajících se vlasové kosmetiky. Je to dáno hned několika důvody. Nuf si na hlavu může dát téměř cokoli a její vlasy budou vždy vypadat zdravě a krásně a já mám své milované produkty, které nestřídám a pokud už, tak prostě vím, co kupovat a nikdy nešlápnu vedle. Nikdy je ošemetné slovo, já vím, ale zde si ho použít dovolím. Přesně vím, co mi sedí, na experimenty mě moc neužije, proto také nedělám chyby. Nebojte, to platí fakt jen v oblasti vlasové kosmetiky, jinde chybuju jako každá jiná.
 
Jak jsem již psala v minulém postu, nepoužívám kondicionéry. Jsou pro mě žalostně málo, s mými hřebíky, žíněmi, chapadly, rozumějte vlasy neudělají naprosto nic, jako bych je ani nepoužila. Po každém mytí dávám masku. A dokonce i mezi maskami jsou takové, které s mými pačesy nehnou a jejich použití není vůbec znát. Přestože mám vlasy spíše mastné, hlavně u kořínků, volím zásadně masky pro suché, poškozené, nepoddajné, hrubé, krepaté vlasy. Moje vlasy takové jsou i ne. Suché je nemám, přestože konce jsou vždy sušší než kořínky. Poškozené také ne, i když si osobně myslím, že vlasy v mojí délce, ustavičně se povalující po zádech sem a tam, musejí být chca nechca trochu poničené. No a zbývají adjektiva jako nepoddajné, hrubé a krepaté. Jo, to jsem já. Vlasy mám velmi silné, husté, rovné, přesto pokud bych je nevyfoukala či nenatočila, byly by krepaté. Taková afroblondýna. Kdysi mi jedna kadeřnice řekla, že mám vlasy afrického typu. No stále se tomu bráním, ale možná na tom něco bude...
 
Když jsem zde naposledy asi před rokem a půl psala o nějakém produktu na vlasy, byl to článek o značce Macadamia Natural Oil, která tu tehdy nebyla tak zaběhnutá a mánie kolem ní na vás teprve čekala. Já tuhle značku miluju a nedám na ni dopustit. Jejich maska a bezoplachová péče je to nejlepší, co svým vlasům dopřávám. Ale i já sem tam po pár letech potřebuju změnu. Změna přišla v podobě masky od L´oreal Professionnel z jejich řady Nature.
 
 
 
Maska L´Oreal Professionnel Nature Oiliss Masque Aux Huiles Vertes je určena pro suché a nepoddajné vlasy. Jak jinak, předpokládám, že jste to čekali. Má zelenou barvu, která zrovna vábně v kelímku nevypadá, ale mě rozhodně barva neodradí. Voní božsky. "Zeleně" a přitom moc příjemně. Nejsou v ní však cítit žádné speciální bylinky, kytičky a nic podobného. Voní spíše čistě, jako svěží den v lese či někde na louce. Neurčitě, ale vše se točí okolo přírody. Ok, složení tak úplně ne, nějaká chemka se zde najde, o bio kvalitě nemůže být ani řeč, však si na to maska ani nehraje. To jen aby zde nevznikla nějaká mýlka. Příroda je jen čistě v názvu řady, nějakém výtažku, vůni a barvě.
 
 
 
Konzistence masky je krémová. Není úplně hutná, aby se nedala rozetřít, naopak se roztírá velmi lehce, ale přitom je stále pečující a výživná. Já totiž nemám ráda gelové masky (ahoj, L´Oreal Professionnel Vitamino Color) či řídká mléka. Pro mě naprosto k ničemu. Tohle je přesně tak, jak má být. Ne moc, ale už dostatečně. Krém se krásně rozetře do vlasů, nikam nestéká, drží.
 
Nanáším na vlasy od úrovně uší dolů, masku nikdy neaplikuju ke kořínkům. Nanesu vždy poměrně velké množství, promnu, vlasy zabalím do ručníku a nechávám působit. Většinou 20 minut. Ale z vlastní zkušenosti vím, že stačí i 5 a neublíží mi ani hodina. Je zajímavé, že jakkoli dlouho ji nechám působit, vlasy jsou vždy po umytí stejné. Stejně krásné, hladké, jemné, uchlazené a dokonalé. Perfektně je rozčešu, což by bez ní byl nemožný úkol. Vlasy bez masky totiž bohužel po umytí rozčesat nedokážu.
 
 
 
Vůně ve vlasech zůstane a kdybych ji pokaždé nepřebila smradem Chi Silk Infusion, tak by se mnou byla až do dalšího mytí. Jelikož je to vůně příjemná, rozhodně by mi to nevadilo.
 
Jediné mínus vidím v tom, že se hůře smývá z rukou, když si je chci po aplikaci umýt, a také od ní někdy zůstane ručník zabarven ještě po vyprání. I po několika. Mně to nevadí, na hlavu mám speciální velké osušky, které jindy nepoužívám, ale upozorňuji na to.
 
Vždy si kupuju 500ml balení (platí to pro jakoukoli masku), takže mi vydrží poměrně dlouho, ale přesné číslo vám neřeknu. Nicméně je to určitě přes půl roku.
 
Popravdě nevím, jak moc užitečný pro vás tento post bude. Moje vlasy jsou odlišné od vlasů všech mých kamarádek, od masek očekávám něco jiného než moje kolegyně a aplikuji je v množství a četnosti pro ně smrtelné. Přesto doufám, že se v ní někdo najdete a třeba ji i znáte a používáte. Budu ráda za vaše názory i doporučení pro něco podobně skvělého.

9 komentářů:

  1. A já jsem velmi ráda za tuto recenzi =)...bála jsem se, že masky z této řady budou patřit mezi slabé, ale přesvědčila jsi mě k vyzkoušení. Mám teď od Lorealu na doporučení kadeřníka sadu Pro-Keratin Refill a teda fakt mi nepřijde NIJAK přínosná. Takže děkuji moc, poohlédnu se po této...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem opravdu velmi ráda, že byla recenze užitečná. Neboj, je dostatečně silná a doufám, že ti bude vyhovovat jako mně.

      Vymazat
  2. Musím souhlasit, měla jsem ji jen jednou 250ml, ale je výborná. na silné vlasy, které chcete uhladit a "změkčit" je perfektní:-) Co mi zdražily Macadamiu, tak asi přesedlám na tuhle úplně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já budu určitě mezi těmito dvěma rotovat, protože jsou obě skvělé a téměř srovnatelné, co se účinků týče.

      Vymazat
  3. Ahoj,
    zavedl mne na tvůj blog článek o striplacu :-) Postupně jsem se nemohla odtrhnout a hltala další a další články. Chci jen říct, že smekám! Tvé články mají smysl a krásně se čtou. Ps: Jak docílit tak nádherně bílých zubů, jako máš ty? (Crest pasky?)
    http://monbella.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Striplacu jsem psala já (my jsme zde na našem blogu dvě...). Děkujeme moc za milá slova a ohledně zubů - já osobně (tedy Nuf) nebělím. Měla bych asi, ae moje zubařka není příznivcem bělení. Tak nebělím, ale vybírám si dobře rtěnky a řeším k tomu i barvu vlasů.

      Vymazat
  4. Já si dovolím sem vstoupit a upravit Nikouškovo info - ono to není tak, že moje vlasy jsou nádherné furt. Já je mám aktuálně tak krátké, že kdybych se myla Jarem, asi by to bylo stejné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za odpověď. Co bych dala za tak bílé zuby, ach. Už nevzpomínám v jakém článku jsem foto s rtěnkou viděla :// Mějte se hezky!

    http://monbella.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)