Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 9. 2013

BOURJOIS Healthy MIx Blush č. 41 Bonne Mine

O tomto odstínu tvářenky jsem neměla ani ponětí. Vlastně jsem neměla ani ponětí o celé řadě Healthy Mix tvářenek tohoto léta. Značku Bourjois mám ráda, ale preferuji její limitky, které se k nám nedostanou, klasický sortiment spíše míjím. Ale jelikož mi jedna milá duše zde odstín 41 Bonne Mine doporučila, šla jsem na jistotu. Tedy byla jsem si zprvu spíše jistá, že jen kouknu a odejdu. S prázdnou. No a koukla jsem a odešla. S kulatým potem v nádherném odstínu, přesně takovém, po jakém jsem toužila. Takže ještě jednou díky!
 
O historii těchto malinkých koleček psát nehodlám, ani o jejich podobnosti s Chanelem. Všichni o tom vědí, takže by to bylo zbytečné. Jen zmíním, že mi vždy vadila určitá tvrdost těchto tvářenek, nejsem fanda zapečených produktů obecně právě kvůli jejich mizerné pigmentaci (zdravím všechny Mineralize stíny od MAC). No ale tady je to vše úplně jinak.
 
 
 
Když už jsem tvrdost a mizernou pigmentaci nakousla, tak to i dokončím. Tenhle kalíšek není tvrdý ani omylem. Ok, na omak samozřejmě ano, ale to se nepočítá. Když přejedete štětcem, máte okamžitě solidní nános barvy na štětinách. Přesto naštěstí nic nepráší. Je to nezvyklá kombinace, většinou ty dobře či dokonce skvěle pigmentované produkty buď práší, nebo jsou až krémovo máslové konzistence. Tohle není ani jedno. Je to stále pudr s pudrovou texturou (bože, to je děsný spojení), přesto pudrově nepráší. Na štětci ulpí ideální množství na jednu tvář. Většinou přiložené štětečky u tvářenek ignoruji, ale u Bourjois je jejich štěteček většinou skvělým pomocníkem, protože je pichlavý a tím se lépe tvrdé tvářenky nabírají. Zde jsem použila svůj milovaný Cozzette, a nebylo tak potřeba pichlavce ani vytáhnout. Takže za texturu i pigmentaci jednička.
 
Za vůni hned další. Tahle vůni mi, ač jinak preferuji neparfemovaný celý svět okolo sebe, fakt sedí a mám ji moc ráda. A ráda ji cítím, když se před zrcadlem matlám. Fakt si ty chvíle užívám, což jinak také nenastává zrovna moc často.
 
 
(zde vypadá barva růžově, ale věřte mi, není ani trošičku)
 
 
Konečně se dostaneme k barvě. Za ni získává jedničku s milionem hvězdiček. Ta barva je ONO. Je to přesně ten healthy flush, který vůbec není hnusně zarudlý či růžový, je to koncentrované léto. Ne bronzové, ale přirozeně broskvové. Nádherná kombinace všech teplých odstínů v jemných tonech na jednom místě a hned je svět krásnější. Ta barva je přesně vše, co mám ráda. Opravdu nejvýstižnější je výraz "healthy". Podobný odstín by mi stačil. Nemusela bych mít v kosmetické výbavě žádný jiný. Tak jo, dost pochval, je to prostě bomba a daleko lépe než v panu vynikne na tváří, což je z fotek patrné, takže to není ani potřeba nějak zdůrazňovat.
 

 
 
Jako většina Bourjois tvářenek ani tato není matná. Matných kousků u této značky mnoho nenajdete, i když pár se jich najde. Zde je přítomný jemný nazlátlý shimmer. Na obličeji není po aplikaci žádný sheen, jen malé množství pidi třpyteček, spíše jen takový prach. Opět vše přispívá k celkovému dojmu směřujícímu k jedinému cíli - healthy. Čekali jste snad něco jiného? Nebojte, jedná se fakt jen o třpytivý prach, který je naprosto ok pro denní nošení. Některé Bourjois tvářenky mají v sobě fakt kusance glitrů a dle mého to působí vulgárně a směšně, pokud tak jdete přes den na nákup.
 

 
 
Poslední, co bych ráda zmínila, je další kámen úrazu Bourjois tvářenek. Je to jejich výdrž. Ne v panu, díky tomu, že jsou tvrdě zapečené, vám vydrží do smrti. Myslím samozřejmě výdrž na obličeji. U mě žádný problém, tedy u tohoto kousku žádný problém. Dá v klidu celý den, ani se nehne. Prostě pohoda a klídek.
 
Takže tak nějak samé jedničky dneska, že? Světe, div se, i ty já umí rozdávat. Ale musí se s nimi šetřit. Přesto pokud si je něco zaslouží, ráda je udělím. A Bourjois Healthy Mix 41 Bonne Mine má ode mě krásně monotónní vysvědčení. :)
 
 
 

18 komentářů:

  1. Já Bourjois "pečenou" tvářenku miluju, i tu její vůni, nemůžu bez ní být ani den... a jak pořád něco střídám, tak jsem ji věrná, ale už mám takové svrbění zkusit jiný odstín - tento Tvůj je naprosto bezchybný a dokonalý - ach jo :-))píšu si na seznam....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji vyzkoušej, tento odstín je fakt velmi povedený.

      Vymazat
  2. Miluju celou tuhle značku! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to budeš odborník. Super, kdybych potřebovala ještě někdy nějakou zapečenou, ale měkkou, alespoň vím, kam se obrátit pro radu.

      Vymazat
  3. Jůůů, tenhle odstín je krásnej :) já mám Bourjois tvářenky jako favoritky už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odstín je přímo dokonalý, alespoň pro všechny, které rády teplé tony.

      Vymazat
  4. Aha... sakra... já ji potřebuji! Dá se healthy mic tvářenka sehnat v ČR, prosím? :) Nebo kde jsi ji koupila Ty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá a lehce, v každé parfumerii, která vede Bourjois, viděla jsem ji v Sephoře, sama ji mám z Marionnaudu.

      Vymazat
  5. asi pred tyzdnom som si tuto licenku kupila. ked som natrafila na tvoju recenziu, bola som prirodzene zvedava, co na nu vravis ty... a UPLNE sa s Tebou stotznujem v kazdom jednom bode... :) tato licenka je jednoducho uzasna... a opisala si ju dokonale... akurat tie trblietky som si vobec nevsimla... kupovala som ju prave preto, ze je bez trblietok, aspon som si to v dm.. pri tom umelom svetle myslela... : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, co se třpytek týče, já nejsem moc soudná. Ještě nedávno jsem milovala ultra matné líce a nic třpytivého mi nesmělo přes práh domu. Nyní jsem už stará a benevolentní, ale stále prostě vidím třpytky tam, kde ostatní ne. Nicméně si stojím za tím, že tam pidi mini jsou. :)

      Vymazat
  6. Bourjois byla ma prvni tvarenka, milovala jsem tu vuni!! asi bych si mela taky nejakou novou poridit
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vůně je slastná. A tak typická pro B tvářenky.

      Vymazat
  7. Tiez mam doma tento typ tvarenky, bola takou mojou prvou ozajstnou, ktoru som zboznovala, tak nejak mam pocit, ze z nej vlastne vobec neubudlo, asi ju budem musiet po dlhej dobe opat vytiahnut. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, z tohoto typu tvářenek neubývá skoro vůbec. Takže je to vlastně další její plus. :)

      Vymazat
  8. ja mam Bourjois tvarenky moc rada! zatim mam jednu, ale urcite si poridim jeste nejakou dalsi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nyní taky jen jednu, tedy tuto, a po jiné ani netoužím, protože barevně je dokonalá. Ale vždy se se zalíbením na ty kulaté krabičky v krámě dívám.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)