Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

11. 9. 2013

5 kosmetických věcí, bez kterých si své rituály opravdu nedovedu představit

Zdravím vás po delší odmlce způsobené perfektní dovolenou a o něco méně perfektním návratem do reality spojeným se školkou (poprvé) a pár nemocemi napříč rodinou (mě nevyjímaje). Ale vypadá to, že se snad blýská na o chlup lepší časy, tak se vám pokusím dnes napsat pár řádek.
 
Tohle téma mě napadlo právě na dovolené, kdy jsem zjistila, že jsem pár věci nechala doma. Bohužel to byly právě věci pro mě naprosto nezbytné, bez nichž bych doma byla vyřízená. Na dovče jsem to ale přežila, nicméně se vrátila s myšlenkou, že tohle musím sepsat. Takže vám dnes představím 5 produktů dekorativní a pečující kosmetiky, bez kterých tu o mě nejde.
 
Pudr
 
Nepotřebuju tekutý foundation, bez něho se lehce obejde, ale bez přepudrované tváře to fakt nezvládnu. Byly doby, kdy jsem milovala super matné líce, nyní mi trocha přirozeného lesku nevadí, docela ji s přibývajícími lety vítám, ale přesto denně pudr používám. Našla jsem dokonalost za pár kaček, takže jsem poslední dobou věrná NYC Smooth Skin Pressed Face Powder v odstínu 704A Warm Beige (nejtmavší odstín, ale klidně bych snesla ještě tmavší, tohle je vlastně dost světlé). Jak vidíte, mám dobře nasysleno a na dlouho vystaráno.

 
 
Tvářenka
 
Pro mě naprostý základ. Dodá nejen barvu, ale díky ní hned vypadáte mladší, odpočatí, zdravější, vaše tvář získá jas a další dimenzi. Absolutně nechápu ty, které tvářenku (nebo bronzer) nepoužívají. Poslední rok nahrazuji pravidelně tvářenku bronzerem a jsem celý onen rok věrná Christian Dior Diorskin Nude Tan v odstínu 002 Sunset. Jak vidíte na fotce, neubylo skoro nic, ale já opravdu tento produkt používám při každém líčení. Takže kauf roku, vážení. :)

 
 
Masky na vlasy
 
Na ty moje žíně jsou všechny kondicionéry světa krátké. Potřebuju silnou výživu v podobě masek po každém umytí. Nehrozí mi nářky většiny, kterým masky mastí vlasy a ty jsou potom ještě navíc zplihlé. Chi, to se mi fakt nikdy nestalo a ani nestane. Pro mě je maska nezbytnost, abych mohla mezi lidi a měla svoje hřebíky alespoň trochu pod kontrolou a mohla je rozčesat. Vlasy tedy nijak extra neřeším, dřív jsem řešila hlavně barvu, toužila jsem po platinové blond, což mě už naštěstí přešlo, respektive touha by tu byla, ale je mi jasné, že s mým extra silným pigmentem je to nereálné a nepovede se to nikomu ani za cenu zničených vlasů, takže jsem spokojená se svou medovkou a vlasy beru jen jako vlasy. Nehroutím se při jejich zkrácení, ale samozřejmě je chci mít pěkné a zdravé, tedy hladké a lesklé. No a k tomu masky potřebuju. Momentálně jsem dodělala dokonalou L´Oreal Professionnel Oiliss Aux Huiles Vertes - Softening Masque for Dry, Unruly Hair.
 
 
 
 
Serum
 
Nejdůležitější část péče o pleť, tedy alespoň v mých očích. Miluju sera. Miluju ten pocit při jejich nanášení a miluju tu představu, jak krásně s pletí pracují a co jí dávají. Ach, tohle je fakt láska. Na krémy mě tolik neužije, dle mého většinu práce totiž dělá právě serum. Momentálně je mým favoritem REN Omega 3 Night Repair Serum.
 
 
 
To se klidně může za nějaký čas změnit, protože mám na cestě dvě lahvinky - Antipodes Certified Organic Hosanna Intensive Hydrating Serum  a Trilogy Very Gentle Calming Serum  - a už se jich nemůže dočkat. Honem, honem, děťátka, maminka natěšeně čeká. :)
 
Postřik
 
Možná hned nevíte, o čem mluvím. Tohle je zrovna krok navíc, takový bonus, který pleti asi zrovna nic moc nedá, ale já si n to tak děsně zvykla, že jsem závislá. Mluvím o různých sprškách na pleť v podobě termálních vod či jiných "vod". :) Zásadně je nepoužívám během dne, používám ale vždy po nanesení krému jako takovou mini tečku za péči o pleť. Pak ještě rukou jemně přejedu po obličeji, krém a voda se spojí a já si hned připadám víc hydratovaná, což je určitě jen a jen o pocitu, ale o ten přeci jde, že. neustále mám v lednici nějakou termální vodu, nyní je to zrovna La Roche Posay, ale zde nepreferuji žádnou značku, takže příště možná Vichy či Avene.

 
 
 Zároveň stejnému účelu slouží růžová voda od Purity Vision.
 
 
 
No a na cestě (ano, bohužel jsem věc, která stojí 60kč, musela objednat z netu se stokorunovým poštovným, protože u nás v žádné lékárně prostě není) mám ještě Vincentka hydratační sprej. Jsem na něj děsně moc zvědavá. Po návratu z dovolené jsem si honem běžela ke stánku pro Marianne časopis a v něm se dočetla, jak děsně skvělá je mořská sůl pro pleť. Jako jo, něco na tom fakt bude, protože u moře mám pleť vždy dokonalou. Takže se pokusím přinést trochu moře v podobě Vincentky domů a uvidím.
 
A jak je to u vás? Taky máte produkty, bez nichž nedáte ránu? Mějte se krásně a jsem ráda, že jsem zpět. :)

20 komentářů:

  1. 1. make up - je to klišé, ale bez neho sa nepohnem. Nemusí byť príliš krycí, cez víkend kľudne hocijaký tónovák, ale moja pleť potrebuje zjednotiť.
    2. štetec na nanášanie make-upu. Po nanášaní prstom, hubkou, opäť prstami, kvalitnejšou hubkou, priloženými hubkami... som objavila kúzlo štetcov. Zatiaľ mám len obyčajný z DMky, a oriflame, ale nie je deň, kedy by som ho nepoužila...
    3. Clinique mydlo na odličovanie na mastnú pleť
    4. prírodný regeneračný olej na tvár
    5. parfém a Fenjal deo

    Bez týchto vecí ani neodchádzam z domu, ak idem niekam na víkend...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že deodorant mi tam patří taky. :) nechápu, že jsem mohla zapomenout. A co se štětců týče, chápu tě, i když sama klidně používám prsty či beauty blender. Asi mám ráda všechny způsoby nanášení právě proto, že každý vykouzlí jiný finish a intenzitu.

      Vymazat
  2. Koukám, že toho máme docela dost společného
    1. pro mojí pleť je esenciální postřik - Tvými slovy, ale v podobě Serozincu od LRP, obsahuje zinek a díky tomu se moje pleť umoudřila, je bez jediné vady, hydratovaná a zdravá. Dávám pod olej na večer a ráno po krému. Kdyby mi tenhle krok někdo vzal, budu zase hnusná pupínkatá ježibaba :-)
    2. hutná maska na vlasy, jsou kudrnaté a sušší, taky neznám pojem "zplihnout" a umastit, masku dávám místo kondicionéru a to vždycky na min 5 minut. Jediná podmínka je u mě bez silikonů, protože jí dávám od hlavy k patě
    3. klišé, ale korektor, nějaký krémový, třeba Nars Creamy concealer - na ty moje kruhy kolem očí
    4. tvářenka - musí být matná, ale barva šťavnatá
    5. kokosový olej - aneb využívám všech jeho existujících funkcí a když dojde a den doma není, jsem v nervech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, prosím tě, o Serozincu vím už nějaký pátek, ale nikde ho nemohu sehnat, vypadá to, že se snad přestal vyrábět. Mohla bych tě poprosit o tip, kde ho koupit?

      Jinak máme fakt dost společných bodů. :) Musím asi trochu více prozkoumat kokosák, zatím všechny, které jsem koupila, u mě nenašly využití, neb jsem neměla nervy na jejich rozhřívání.

      Vymazat
    2. Jo je to tak, k nám se nedováží. Snažila jsme se to zjistit přes svou tetu, která má lékárnu a nic. Přitom v okolních zemích se v lékárnách prodává, já si kupuju vždycky zásoby v cizině, u mě je to Francie, kam jezdím na léto (6 balení na zbytek roku), tak mě napadá, pokud neznáš nějakou internetovou Pharmacii, která by zasílala do EU? To musím prohledat časem taky, jelikož mi začal Serozinc používat můj muž a ubývá tak až moc rychle. Kokosák mě osobně sedí jakýkoliv, DM, Auroville, Saloos... jsem totiž hrozně líná se mazat a tak v rychlosti 1x týdně ještě mokrá vezmu kokosák do dlaně a celá se během pár sekund objedu a je to. A dělá mi dobře na pokožku hlavy - je antimykotický a antibakteriální, takže občasné lupy nebo loupající se pokožka zmizí. Akorát mi teda nechutná s ním vařit.

      Vymazat
    3. Jééé, ten Serozinc zní přesně jako něco, co by má pleť potřebovala :) navíc LRP mám moc ráda. Díky za tip!

      Vymazat
    4. An, díky, bohužel jsem žádnou eu lékárnu na netu nenašla, která by toto posílala, takže budu muset počkat na osobní návštěvu Francie.

      Vymazat
  3. Tak teda zásobu púdru máš poriadnu! S lícenkami súhlasím, niekedy som im neprikladala veľkú váhu, ale teraz ich používam každý deň a fakt to s tvárou spraví divy. Tvoj bronzer na fotke vyzerá úžasne! Vodu na tvár v spreji používam Evian, ale len v lete na osvieženie. Ja sa ešte nezaobídem bez balzamu na pery, neznášam ten pocit, keď ich mám suché.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evian je taky jedna z těch, mezi kterými rotuji. Balzám na pusu jsem úplně zapomněla napsat, bez toho také nedám ani ránu. A Dior bronzer je naprosto úžasný, brzy bude recenze, opravdu stojí za nákup.

      Vymazat
    2. Jednou za čas ho má parfums.cz, zrovna ho má objednaný :)

      Vymazat
  4. 1) Bez pudru jsem taky namydlená. Momentálně experimentuju s Bare Minerals, zatím to vypadá slibně.
    2) Stejně to mám i s tvářenkou. Bezní mé líčení nevypadá kompletní, nu a pokud se uchýlím k make-upu, nedat si tvářenku,vypadám jak umělá maska. Mojí nejmilejší je Melba od MACu. Oranžový tvářenky mi vůbec sedí nejlíp, v růžovejch většinou připomínám Marfušku, a to i když si nanesujenmalou vrstvičku.
    3)Mám brutálně suchý vlasy, takže bez masky se taky neobejdu. Používám L'Oréal profesionální řadu, z níž mi produkty vybírá přímo má kadeřnice.
    4) Tady se už rozcházíme. Nevyjdu ven bez rtěnky. Nemám nějakou svoji favoritku,jde spíš o náladu a celkový styl oblečení...ale rtěnku mám vždycky.
    5) Tekuté linky. Jsem zvyklá je dtakřka denně nosit již nekolik leta nehodlám s tím přestat. POužívám Aqua liner od MUFE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MAC Melba je jedna z mých nejoblíébenějších barev u MACu. Trochu mi akorát vadí textura všech MAC tvářenek, jsou hodně zalisované a tvrdé, ale u Melby to zrovna tolik nevadí, protože je dobře pigmentovaná.

      Vymazat
  5. Ten pudr je také mým oblíbeným produktem .Je ten nejlepší a za dobrou cenu :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, za minimum peněz maximum muziky. :)

      Vymazat
  6. kdybych mela vyjmenovat, bez jakych produktu se neobejdu, bylo by jich take pet.. ale aspon tak desetkrat :D ted me napada Catrice Camuflage korektor, collagenova rasenka od L'orealu, jakykoliv olejicek na vlasy, nejlepe ale hedvabi od CHI, tonikum od Vichy aa Hyaluspot tez od Vichy.

    tu Vincentku bych take mohla vyzkouset..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chi a jejich Silk Influsion miluju! Vincentku zkus, pokud najdeš v nějaké lékárně přímo, je za pusu.

      Vymazat
  7. NYC pudr jsem vyzkoušela a je bezvadný. Když se líčím doma, používám T leClerc, ale na přepudrování přes den je moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TleClerc jsem používala leta letoucí, jistě tak 10 let v kuse, ale nyní jsem přesedlala více na kompaktní kousky. TLC ale bezpochyby zůstává v mém srdci, je to báječný pudr v neskutečném obalu (hlavně limitovaný zlatý je krááááásný).

      Vymazat
  8. 1. Makeup nanášený dobrým štětcem (stačí jen několik dobře rozetřených kapek)
    2. BIO Arganový olej (je multifunkční, používám na tvář a vlasy)
    3. můj oblíbený hydratační krém Embryolisse (používám jako krém každý den, je skvělý. A když je nejhůř, dá se použit i k odlíčení nebo jako hydr. maska)
    4. Řasenka
    5. Tvářenka (dělá divy)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Embryolisse, nápodobně. :) Po arganovém oleji také pokukuji, ale zatím zůstává jen u očního kontaktu. Možná jednou...

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)