Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 8. 2013

Update: Moje péče o pleť a tělo

Mezi mé nejoblíbenější činnosti spojené s kanálem YouTube bezesporu patří sledování videí rozličných bloggerek se společným jmenovatelem: My Skincare Routine. Tato videa jsou pro mě přínosná i v době, kdy jsem se svojí pletí spokojená a mám oblíbence a jsem jim věrná. Je mi celkem fuk, jak se kdo líčí a jak na kouřové oči, romantický look, party look a jiné. Důležitá je pro mě opravdu hlavně péče o pleť. Opakuji to tu stále prostě proto, že tomu tak je. :) Jelikož jsem již dlouho nic o své péči o pleť všeobecně nepsala a jelikož se v této oblasti poslední dobou dost změnilo, rozhodla jsem se pro malý update. Berte tento post spíše jako informativní, na některé produkty zde již recenze byly, na valnou většinu teprve v blízké budoucnosti budou. Nicméně pro všechny věci zde platí, že za ně mohu dát ruku do ohně. Každou jednotlivou si ráda koupím znovu (u mnohých jsem to již několikrát udělala). Není tomu tedy tak, že by zde byly zařazené kousky, které jsem koupila, nejsem z nich nadšená, ale když už je teda doma mám, tak je vypotřebuju, že jo, ale už bych si je nikdy nekoupila. Takhle já ve svém životě nehraju, takovou věc bych raději hned prodala, věnovala kamarádce či vyhodila, snad nikdy jsem nic nepoužívala jen proto, že to doma mám. Takže ne, dnes to bude jen o tom, co je skvělé a úžasné, a proto to u mě zůstalo a používám to.

Odličování očí

Zde se nic nezměnilo, neustále jsem věrná Bioderma ABCDerm H2O micelární voda.

 

Odličování pleti

Zde se naopak změnilo dost, přesněji se sbírka nehorázně rozrostla. Již jsem se o tom nedávno zmínila, mám celkem 5 odličovadel (ale ano, i když na fotu jsou jen 3, dva chudáky jsem zapomněla vyfotit, nicméně i tak je zmíním) a miluju je všechny. Stále ale uvažuji, že se některého zbavím, protože je jich na mě jednoduše děsně moc.

Ráno většinou střídám L´Occitane Immortelle Brightening Cleansing Foam a
REN Rosa Centifolia Cleansing Gel  s Ren Hydra-Calm Cleansing Gel, večer odličuji pomocí Burt´s Bees Radiance Facial Cleanser a NIP+FAB Clean Fix Gel.

 
 
Tonizace

Opět žádná změna, stále milovaný ATOK a jeho pleťová voda levandulová a tea tree.

 

Exfoliace, masky

Zde došlo k celkem dramatickému posunu a pokroku v jednom. Donedávna jsem této oblasti nevěnovala moc pozornosti a peelingy či masky moc neprožívala. Vždy jsem si něco koupila, 2x to použila a poslala dál. Nyní je díky RENu vše jinak. Několikrát týdně používám úžasný peeling REN Jojoba Microbead Purifying Facial Polish , z masek pravidelně střídám REN F10 Smooth & Renew Peel Mask a REN Pore Minimising Detox Mask. Toužím přidat ještě nějakou hydratační, ale nejsem zcela rozhodnutá pro konkrétní značku či přímo masku, takže stále hledám.

 

Krémy, séra

Tuhle kategorii miluju. Krémíčky, séra, to je moje. Já se tak ráda patlám a opečovávám. :) Přesto není kategorie nijak extra početně zastoupená, protože mám opět pár svých oblíbenců a nehodlám rotovat co den či týden k jinému krému, dle mého to pleti nesvědčí a má dost co dělat, aby si vždy na přípravek zvykla a mohla si z něj vzít všechny benefity.

Den:

V létě používám samostatně (bez krému navrch) Aromathepary Associates Mattifying Skin Serum, v chladnějších dnech přes nějak ještě šoupnu krém REN Hydra-Calm Global Protection Day Cream.

Noc:

Na noc zásadně používám REN Omega 3 Night Repair Serum  a na něj buď již zmíněný REN Hydra-Calm Global Protection Day Cream, nebo Embryolisse Lait Creme Concentré.  Pokud je noc vyloženě tropická, po toniku již nedávám vůbec nic.

 

Oční krém

Cesta od Kiehl´s Avocada vedla nakonec opět k RENu a jejich Keep Young And Beautiful Anti-Ageing Eye Cream. Používám ho ráno i večer, i když koketuji s myšlenkou, že na den pořídím REN Active 7 Radiant Eye Gel. Nevede mě k tomu nic jiného než touha po dalším nákupu. :)

 

Tělo


Chi, tak to je kapitola sama pro sebe. Na tělo jsem vždy kašlala, tělové mléko a peeling byla slova, kterým jsem pořádně nerozuměla a ve slovníku je hledat nechtěla. :) Vše mi to přišlo zbytečné, protože moje kůže na těle je fajn. Nikdy není přesušená, mdlá, zanesená. Mám ji pěknou asi od přírody takže jsem na ni vždy kašlala. Poslední dobou se fakt lepším, i když stav mojí pokožky je stále fajn a nepotřebuji to. Ale snažím se dívat do budoucnosti a pracovat na prevenci. Čehokoli.
 
Vždy se jen sprchuji, koupele nemám vůbec ráda, nevidím v tom pražádný relax, mám ráda rychlé osvěžení. Ve sprchových gelech u mě vede již dlouhou dobu Manufaktura, momentálně jejich limitka s meruňkou . Na intimní hygienu používám již mnoho let jedině Lactacyd Femina mycí emulzi.

 
 
Nově jsem do péče o tělo zařadila tedy peeling a tělové mléko. Peeling je opět REN, a to jejich Guerande Salt Exfoliating Body Balm  a tělové mléko Compagnie de Provence  Lait Corporel Extra Pur Olive Lavande jsem dostala jako vzorek k nákupu bytových doplňků na NordicDay a zamilovala si ho natolik, že si rozhodně koupím plné balení.

 
 
Docela trpím na rozpraskané paty. Je to dáno geneticky, prostě někdo je má, někdo ne a popravdě žádné extra mazání vám od nich nepomůže. V tomto směru jsem docela znalá, protože mě tento problém fakt chvíli nedal spát, ale jelikož jsem zjistila, že vše je dáno nedostatečnou výživou svrchní vrstvy pokožky, tedy geneticky, smířila jsem se s tím. Přesto se snažím trochu pomoci, i když moc nenadělám. Moje mamka a táta mají stejný problém, naopak manžel má nohy jak mimino. Nedá se nic dělat, genetickou výbavu nezměníme. Každý měsíc chodím na pedikúru a mezitím si paty mažu tímto duem od Neutrogeny, tedy Cracked Heel Foot Cream a Nourishing Foot Cream a zdá se, že je vše na dobré cestě. Jakmile ale jednou či dvakrát nenamažu, je to vše v pr.... zase zpět. :)

 
 
No a nakonec moje milované tekuté mýdlo. Sice mýdlo asi nepatří do péče o pleť, nicméně ruce k tělu patří, takže sem patří i mýdlo. Značku Compagnie de Provence jsem objevila na zahraničních blogách s bytovým designem, nejdříve jsem ji objednávala ze zahraničí, ale jak jsem již psala výše, několik českých eshopů včetně zmíněného NordicDay či Coclea ho má v nabídce, takže už mohu nakupovat i u nás. Momentálně mi koupelnu zdobí (a ruce myje) kousek z jejich řady Original - Savon Liquid A´Huile D´Olive Black Jasmine.



Tak to je ode mě vše. Není toho málo, není toho ani moc. Svoji "sbírku" považuji za dostatečnou a normální pro ženu mého věku (pro bloggerku je toho asi málo, ale já jsem tak nějak víc ta obyčejná ženská než bloggerka a beuaty guru, že :) A jak jste na to vy?

23 komentářů:

  1. To je pěkná sbírka. Ren mám momentálně na seznamu, respektive tu jejich čistící masku na póry. Při odličování jsem nedávno přešla na ubrousky, zjistila jsem, že mi tento způsob vyhovuje asi nejvíce. Nu, asi budu muset brzy udělat článek nebo video :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. REN masky považuji za velmi povedené, takže určitě mrkni. Jinak odličovací ubrousky miluju také, používám od Biodermy ABCDerm, jen je momentálně nemám doma.

      Vymazat
  2. Koukám, že máme velmi podobný vkus. Některé přípravky neznám, takže děkuji za tip, mrknu se po nich. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem mohla posloužit jako inspirace. :)

      Vymazat
  3. Od kud prosím kupuješ kosmetiku REN?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupuji na lookfantastic nebo hqhair podle toho, odkud mi zrovna přijde slevový kupin. :)

      Vymazat
  4. Compagnie de Provence se dá koupit v pasáži Rokoko v Praze, mají celkem velký výběr a dobré ceny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, ale pro mě je zatím výhodnější si objednávat z netu, když nejsem z Prahy, nicméně zavítám tam při své nejbližší návštěvě, to ne že ne. :)

      Vymazat
  5. Skvělý článek! Slušná Ren sbírka, oba gely i masky mám a taky jsem s nima spokojená, masky a čističe dle mého vážně umí.Pro příští Ren nákup rozhodně doporučuju vyzkoušet jejich jílový čistič, výborná věc. Moc mě lákají i jejich krémy, ale momentálně mám od Pai a Trilogy, které jsou fantastické, tak ještě vyčkám... Stejnak mám články podobného typu nejradši :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helen, díky za tip, už sjíždím recenze na jílový čistič. :) Za Trilogy mohu také dát ruku do ohně, opět se k jejich oleji vrátím.

      Vymazat
  6. vsetko je velmi lakave, tiez uprednostnujem starostlivost o plet pred dekorativkou - rozhodne sa to vyplati. ren ma zaujal nedavno na niektorom z blogov, len sa stale nedokazem preniest cez tie ceny, tak ako u podobnych znaciek. pre mna je to skratka moc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On REN je dražší a je mi jasné, že ne každý si to může dovolit. Tady si myslím, že se víc než za značku platí za výborné složení bez fujtajbl zbytečností. Takže cena nakonec odpovídá kvalitě. Tak třeba se jím můžeš odměnit za něco, čeho jsi v životě dosáhla nebo si ho přát k Vánocům. Stačí jeden kousek, ne hned armádu pomocníku. :) Věřím, že si k tobě cestu časem najde.

      Vymazat
    2. jasne to mas pradvdu, mna len strasi to, ze si to za tie prachy kupim a bude to uplne obycajne a budem sa na seba hnevat, ze som vyhodila tolko penazi... Ale to zas moze byt so vsetkym. Este otazka: s cim by si odporucala zacat? pozerala som tu masku na pory alebo toner tej istej farby, myslim...

      Vymazat
    3. Já osobně bych si drahý toner nebo čistič nekupovala, pokud by to měla být jediná věc. Spíše bych vzala masku, peeling nebo krém, prostě něco, co mi buď dlouho vydrží (maska, peeling), nebo bude mít hodně viditelný efekt na pleti (krém, serum). Já nevím, jakou máš pleť, tak přesné produkty bohužel nedokážu poradit, ale brala bych z těch oblastí, které jsem zmínila

      Vymazat
    4. Vdaka za radu, ja som prave premyslala tak, ze kremov, masiek aj peelingov mam dost a nejaky toner by sa hodil. Ale to co pises ma logiku. Inak plet mam zmiesanu az mastnu (v lete) a rozsirene pory, inak nijak zvlast problematicku.

      Vymazat
    5. Na mastnou pleť by byla ideální ta Detox maska, není ani tak drahá (asi 18 liber) v porovnání s tou určenou přímo na mastnou/akné pleť, která stojí 30 liber. Jinak osobně bych redukovala množství na jednu super masku a ne mnoho dobrých. Prodala bych vše a nakoupila jen to dokonalé v množství jednoho kusu od každého. :) Ale to jsem já, chápu, že to každý tak nemá.

      Vymazat
    6. Ano, chapem, v idealnom svete by to tak bolo. Ale v idealnom svete by som tiez nemala mraky tvareniek a nekupovala novy krem, kym nemam spotrebovany 4 dalsie a tak podobne... Ale verim, ze si rozumieme, mozno ten ideal pride casom, vekom, dozrievanim a dopracujem sa na tvoj level - myslim to dobre, obdivujem takyto styl nakupovania.

      Vymazat
    7. Já myslím, že je to v pohodě, ženská musí vyzkoušet mnoho, než najde to pravé a ten pravý počet. Takže úplně normální vývoj, takže směle nakupuj a zkoušej, co to jde.

      Vymazat
  7. mna skor vzdy zaujimaju tie liciace veci, lebo mam rada svoju rutinu a nemenila by som ju :) Inak vidim u teba kopec veci znacky REN -vobec nic mi to nehovori, tak idem pogooglit :)

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky miluju svoji rutinu a vida, změnila jsem ji na REN a nelituju ani trochu. Čas od času to asi změnu chce, i když nejsem zastánce tohoto přístupu. Čemu ale věřím, je fakt, že krásná líčidla pleť hezkou neudělají, takže kvalitní pleťová kosmetika je základ, na kterém mohou líčidla pouze stavět.

      Vymazat
  8. Nechala jsem se někdy před dvěma měsící zlákat k šípkovému oleji Trilogy, na noc od té doby používám denně a rozhodně nelituju :-). Jojoba peeling objednán + detox maska, a protože se Trilogy osvědčila, denní krém zkusím od nich, poněvadž REN je má zcela SPF prosté, a to se trošku bojím. Jinak díky - takovéhle typy příspěvků mám nejraději, By Terry odolávám těžce, ale zatím odolávám - především pro tu nemožnost si makeup nebo pudr někde vyzkoušet, ale tohle, to je jiná! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsem tě inspirovala k nákupu. O absenci SPF u REN vím, ale tak nějak mi to zas tolik nevadí, já stejně přes den na něj hodím Biodermu SPF 50, takže se to krásně vyrovná. Nicméně nějaký Trilogy krém mám v plánu také někdy vyzkoušet.

      Vymazat
    2. Já se zas snažím přes léto o krémy s SPF + celoročně o makeupy nebo tónováky s SPF - momentálně tónovací Korres (kupodivu i pro bledule) nastřídačku s minerálním. Na balíček se moc těším a o Trilogy se budu snažit připojit první (nebo několikátý) dojem :-).

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)