Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 8. 2013

Tag jedním slovem

Tak dáme ještě jeden tag, Já na ně moc nejsem, ale pro tento mám důvod. Jelikož to bylo minule s tím antiwishlistem tak strašně dlouhé čtení, tak jsem chtěla na oplátku něco, co bude hodně rychlé a krátké a zároveň vám to o mně zas něco málo řekne. No a našla jsem tento tag. Takže ještě jeden, ale už poslední.

Tvoje vlasy? Neposlušný.
Oblíbená věc? Čisté povlečení.
Sen z minulé noci? Žádný.
Oblíbené pití? Cola.
Vysněné auto? Fungující.
Místnost, ve které se nacházíš? Obyvák.
Tvůj strach? O dítě.
Co bys chtěla být za 10 let? Naživu.
S kým jsi strávila včerejší večer? S rodinou.
Co nejsi? Toho je.
Poslední, co jsi dělala? Vařila.
Co máš na sobě? Kapky potu.
Tvoje oblíbená knížka? Pýcha a předsudek.
Poslední, co jsi jedla? Palačinky.
Tvůj život? Nestěžuju si.
Tvoje nálada? Nestálá.
Tvé léto? Vodové.
Kdy ses naposledy smála? Dnes.
Nejoblíbenější víkendová činnost? Výlety.
Tvůj počítač? Zapnutý.
Pivo? Fuj.
Zima? Bílá.
Dovolená? Za pár.
Na posteli? Pes.
Láska? Dobrý, díky za optání. :) 


 

4 komentáře:

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)