Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 8. 2013

SOFASTARS pořád pomáhají - spolu s vámi!

Moc se omlouvám všem pravidelným čtenářům a taky oslavenkyni Nik, protože velmi nestíhám přispívat. Vyrábím si nábytek, stříhám děti a psy před koncem prázdnin, kultivuji zahradu, ... 

Prostě normální lajf. 

Když jsem včera ráno usedala k počítači, abych vám napsala post, přivezl mi manžel kus srnčího masa na guláš. K tomu přihodil nějakou tu práci navíc a kočky mi poshazovaly čerstvě natřené díly nábytku na sebe. Nemusím asi popisovat, jak mi bylo :)

A pak mi zavolala kamarádka, že máme s nimi jet na týden na výlet. Co myslíte - pojedeme rádi. Mimochodem, ten guláš jsem vařila celý den, aby maso změklo... No nic.

Musím vám říct, že mám jakousi podivnou náladu, která se mírně blíží depresi. Kde je léto? Kde je babí léto? 
Já tenhle převrat nezvládám! Asi je to tím, že jsem letní dítě. Nebo nevím. Blbě spím, necvičím, nějak mě nic nebaví a vztekám se.

Inu, bojujme. 

Koupila jsem si nový parfém a koupila jsem si i staro-nový parfém - bojuji asi i čichově a emocionálně. Nebo čichovo-emocionálně. O obou parfémech vám brzy napíšu, protože docela stojí za to. Netvrdím, že musíte mít oba dva doma, ale jsou docela netuctové - podle mne. 

Dneska ale nechme stranou krásu tváře, krásu těla, čichové vjemy i jejich pocitové odpovědi. Dnes vám musím znovu děkovat za spolupráci. 
Jste báječné! Díky vám dneska posíláme další nálož krmiva pro HAFo naděje v Břeclavi. Jak už jsem zde opakovaně psala, mám báječný pocit z toho, že dáváme dál přímo krmení. Fakt nám nikdo nemůže napsat, že se po cestě ztrácí peníze. Fakt víme, že co vybereme, to se v útulku sní :) Psí centrum nám dodává krmivo za nákupní ceny, děkujeme i jim! 

Ne každý může osvojit zvíře z útulku. Já jsem to udělala a jsem ráda. Denně si to užívám a zároveň denně narážím. Takové zvíře je zkrátka podepsané a nenaděláte nic. 

ucho sem, ucho tam...


Náš útulkář má už poměrně slušnou základní poslušnost, ale zároveň řešíme velké problémy s neovladatelností v jistých momentech. Klidně zaútočí na obrovského německého ovčáka v práci a neřeší nic! Uteče mi z povelu od nohy. Není nedocvičený... Nejsme začátečníci, manžel je vlastně profík - cvičitel. 
Jen já jsem se mu poněkud vymkla (chi chi). Ale to mu neříkejte! Nebo si to jen myslím? To je fuk, opět odbíhám od podstatného, no, to víte, ženská.... 

Chci vám říct jediné! Nemůžete si vzít psisko nebo kočičáka? Neva! Nemá každý podmínky nebo chuť. Neciťte se hůř.
Stačí donést piškoty, koupit deku, kupte granule. Anebo kupte kosmetiku u nás na Blogsale. My toho máme!

Tohle je odměna:



My za vás nakoupíme a darujeme.
Děkuji vám srdečně za pomoc a příspěvky a jedeme dál.
Cokoliv si koupíte, nakrmí hladovou tlamičku. Děkujeme moc!


Oslavenkyni Nikoušovi přejeme, aby si pěkně užila tropy (kdybys cítila závist, zlato, cítíš ji správně! já bych teda měnila, u nás je docela kosa...) a vám všem přejeme, abyste se ještě tak nějak porovnaly s končícím létem. Budeme všichni společně doufat a snad vydoufáme alespoň léto babí. Přece nebudeme sbírat víno v děšti!!!

Psi a kočky v útulcích nás potřebují a díky nám a naší společné posedlosti krásou dostanou zase aspoň trochu jídla.

Budeme spolu pokračovat! 
DĚKUJEME!





8 komentářů:

  1. Dekuju holky!
    A hlasim, ze pesana z utulku mame, muz tam sel s odhodlanim, ze vyzvedne pejska, ktereho nikdo nechce a odmenou je nam dedousek, kteremu nase mila pani veterinarka rika encyklopedie chorob, ale milujeme ho a nevymnenila bych ho! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásné, jste báječní :)

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že i mezi námi "kosmetickými a módními frfňami, co to nemají v hlavě v pořádku" (cituji moji exkamarádku, která touto větou shrnula všechny blogy) jsou takové ženy, jako vy dvě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kámoška má jistě pravdu, ale furt máme nějakou tu zbytkovou buňku v hlavě, která to pokazí :)
      Však i ty jsi taková fajn, to já vím...

      Vymazat
  3. Pavlínce vše nej! ♥
    Hani, zrovna si tu chrochtám, jaké je bezvadné počasí. :D Každopádně depku chápu, já ji měla, když byly čtyřicítky. :D
    A holky, máte srdce na pravém místě. Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, depku z vedra? Co blbneš! Já chci léto zpět :)

      Vymazat
  4. Jsem strašně ráda, že tohle děláte a jsem strašně ráda, když můžu přispět...Nik přeju vše nejlepší a naprosto s tebou soucítím v tom nasrání ze zimy. Mě se normálně chce brečet! A až letos mi došlo, že se mi pravidelně na přechodu léto/podzim (který by normálně mělo být až tak přelom září/říjen) objevujou normálně fyzický potíže - jíst mi nechutná, spát mi nechutná, jsem nervní a nemám k tomu objektivní důvod, ke cvičení mám nechuť a celkově se necítím dobře. Až letos mi došlo, že je to tou změnou počasí...a při představě, že do června byla ZIMA a to kraťoučký léto má zase končit se mě fakt zoufalostí svírá žaludek a je mě do breku...ať už je zas květen!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím a připadá mi super, že píšeš, že to tak máš. Mě jsi tím pomohla, mojí matce dneska taky. Ona mi tu dneska nevěřícně vykládala, jak jí je bídně a bylo to stejné, jako píšeš. Docela se uklidnila, dala decku vínka a kilo svíčkové :)
      Neboj, Dáši, bude i pár chvilek - Vánoce, Silvestr, nějaké ty oslavy narozenin kamarádů, Velikonoce, první svěženky.... Drž se!

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)