Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

21. 8. 2013

Oranžová? Ne. Červená? Ano! - REVLON Super Lustrous Lipstick 026 Abstract Orange

Jak už víte z minulého postu, toto léto se snažím líčit velmi jednoduše s použitím naprostého minima produktů. Přesto jsem ale udělala jednu velikou změnu. Vyměnila jsem můj MLBB odstín rtěnky (Revlon Color Burst rtěnku v odstínu 035 Blush) za výraznou a trochu nečekanou barvu.

 
 
Revlon Super Lustrous rtěnka v odstínu 026 Abstract Orange byla limitkou loňského podzimu. Nemyslete si, že bych se přeorientoval na oranžové rty, nikdy bych si nic skutečně oranžového na rty nedala. Cesta k tomuto kousku byla úplně jiná. Jednoho dne jsem zatoužila po nové rtěnce a jelikož jsem vůbec nevěděla, jakou barvu bych chtěla, dala jsem si při výběru jiné kritérium. Chtěla jsem rtěnku mega levnou. Musela tedy být Revlon, tuhle značku prostě miluju a jejich rtěnky mi moc a moc vyhovuji. A také musela být na ebay.co.uk, tam totiž nakupuji nejčastěji a moc ráda. takže jsem hledala skutečně librovou záležitost a nakonec ji našla. Tento kousek mě vyšel i s poštovným na 100kč. Samozřejmě jsem si dopředu o odstínu něco přečetla, zas úplně naslepo nekupuji ani za tu stovku. :) Věděla jsem tedy, že pravé dýňové oranžové se bát skutečně nemusím, že tahle záležitost je daleko více měděná a celá v duchu padaného listí a podzimu jako takového.

 
 
Takže asi začneme tou barvou. Oranžová není ani omylem. Název tedy slušně mate. Barva je na mých rtech svěží červená s teplým, spíše zlato měděným podtónem. oranžovou skutečně zahlédnu jen málokdy a pouze pod určitým dopadem slunečních paprsků. Jinak je to jedním slovem červená. Ale není to žádná rudá pro dospělé holky. Tohle je svěží, měkká barva, kterou můžete nanést bez zrcátka, v autě za pohybu a určitě i bez kontury. Nebudu tvrdit, že to je barva pro každého, to totiž není žádná rudá. Tohle je odstín pro holky, které s rudou začínají, nebo pro ženy, které netouží být středem pozornosti.


 
Nikdo si ji na první pohled nevšimne, ale přesto budete mít pusu pěkně výraznou. Její teplý podton je opravdu silný, takže všichni, kteří miluji studené rudé s modrým fousem, by se měli tomuto kousku stranit. S mými zuby umí tahle barva divy. Jsou při ní dokonale bílé, pleť bez růžových nitek, krásně zářivá a světlejší. Na léto milý společník, na podzim určitě ideální také. Nehodlám se jí jen tak vzdát.


 
 
Rtěnka má perleťový finish. Díky tomu není zas až tolik hydratační, neklouže jako některé krémové kousky. Přesto dokonale sedne a hlavně sedí. Z místa se příliš nehne, o víkendu jsem ji měla na oslavě, přežila jídlo, pití, zákusky, pár polibků a poté jsem stalé měla na rtech příjemný stain. Nebudu vám nalháat, že by toto vše vydržela bez poškození ve stavu, ve kterém jsem s ní opouštěla ráno náš dům, ale po tom všem jsem ji na puse stále měla.
 


 
 
Pokud máte sušší rty, možná budete potřebovat trochu balzámku. Perleťový finish není z nejpříjemnějších, takže by vás mohla vysušovat. Já rty zas extra suché nemám, takže to v pohodě zvládnu i bez, i když ho jinak pod světlejší odstíny dávám vždy.



 
 
Za tu stovku je tento kousek naprostým hitem a jsem moc spokojená, že jsem tehdy ono nutkání levného nákupu měla a že na mě zrovna tento odstín vykouknul. Jinak bych ho totiž jistojistě přešla bez povšimnutí. A to by byla sakra škoda.

Já se s vámi na týden a kousek loučím a jdu balit. Takže krásný zbytek prázdnin!

7 komentářů:

  1. nádherný rúž :) taký classy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, označení classy mě vůbec nenapadlo, i když přesně taková je! .)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je, i když díky názvu ji jistě mnoho ženských přejde bez povšimnutí.

      Vymazat
  3. Cau holky, mate prosim funkcniho maila? Pardon ze otravuju tady, ale pred par dny jsem psala mail ohledne veci z blogsale...diky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, k tomu se pripojuji...i ja psala pred tydnem kvuli BS... Diky a omlouvam se za OT.

      Vymazat
    2. Holky, dneska tam vlítnu. Všechno vyřeším.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)