Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 8. 2013

hříšné rty Vol.1 ANEB LIPSTICK QUEEN By Poppy in Natural Sinner

My tady teda tak nějak víme, že je naše kosmetická posedlost tak trochu hříšná. Ale když už se tak námi milované a kupované produkty i jmenují, to je teda vrchol!


Znáte? Neznáte? Já jsem neznala, ale jakmile jsem na LIPSTICK QUEEN narazila, dovzdělala jsem se. A dozvěděla jsem se následující - nejedná se o masovou záležitost, naopak máme dnes v práci rtěnku, která je vysloveně pro fajnšmekry. Jak název napovídá, tohle už je něco! LIPSTICK QUEEN od Poppy je vyráběna v několika řadách, které se liší složením. Jako noc a den jsou proti sobě řady SINNER a SAINT. Zatímco SAINT rtěnečky jsou spíše zabarvené lesky nebo balzámky, SINNER je pravou pigmentovanou peckou! Když nahlížíme na složení, skoro všechno je pigment. Pouze 10% tvoří vosky a zbylých 90% je ponecháno pro pigmenty. 

Skandální!!! 

Jistě všechny víme, jak "příjemné" bývají pigmentované rtěnky, jak vypadají chvilku po aplikaci a jak zatočí s pokožkou a hydratací rtů. SINNER má být jiná. Má pečovat, hydratovat a vypadat skvěle hodiny a hodiny.
Pokud plní, co slibuje, je to doslova převrat! 
Jen pro doplnění zmíním, že řada SAINT je pravým opakem - 10% pigmentu, 90% vosků. Odstínově jsou obě řady kompatibilní - tedy ve stejném odstínu pořídíte jak svatouška, tak také hříšníka.


Svaté barvičky mne nezajímaly. Jak víte, miluji svoje krémové a pečující rtěnky By Terry a nemyslím si, že jejich místo jakýkoliv produkt zaplní. Matná klasika mě ale zajímá kdykoliv! Koupila jsem pro jistotu hned dva odstíny. Sáhla jsem po klasickém odstínu RED SINNER, který představím příště, a pro běžné denní záležitosti jsem vybrala základovku v barvě NATURAL SINNER.




Balení je děsné. Plast působí dost obyčejně, není vysloveně levný nebo lehký a balení doléhá, ale díky matné až malinko strukturované hmotě v tmavě modrém až načernalém plastu prostě vypadá šuntově. Sbírá otisky a celkově shazuje rtěnku hned od vybalení z krabičky docela dolů.
Rtěnka voní po jemné vanilce, je to naprosto klasická rtěnková vůně. Znám ji snad i z dětství, i když ji přesně nepřiřadím. Malinko by mohla připomínat vůni klasické řady rtěnek Dior, ale není to to stejné. 


A teď k odstínům. Podívejte se na swatche i recenze a zjistíte stejně jako já, že celá řada je relativně nahnědlá. Až na pár vysloveně klasických nehnědých odstínů jdou barvy poměrně do přirozených odstínů. Mě to sice sedí, ale kupovala jsem rtěnku i pro kamarádku Lidušku, která nosí zásadně studené odstíny, a to jsem teda měla strach... Ony ty nahnědlé barvičky nejsou pro každou ženu.


NATURAL je dokonalým mixem červené a hnědé. V recenzích se píše také o růžové, ale podle mě se neprosadí. Pokud jste dle názvu čekaly nude odstín, jistě jste se polekaly :) Natural je sice parádně neutrální odstín, ale vaše rty rozhodně zvýrazní a plně je přizná. Žádná pusinka v pozadí se nekoná. Koukněte se na moje fotky a uvědomte si, že foťák krade barvy.



Já osobně jsem byla nejprve z barvy rozpačitá, ale už jsem nadšená! Hodí se mi ke všemu, až zas budu líčit oči, zkombinuju s jakýmikoliv stíny. Půjde k ní i výrazné kouřové líčení a nahá očka taky vypadají báječně. Název je dokonale vystihující. Tuhle rtěnku fakt utaháte!

A teď to zásadní. Textura. Tak co myslíte? Popis výrobce zní až nemožně, jak by, proboha, mohlo být tak hutné a pigmentované složení nositelné???
Nevím, ale je! Zapomeňta na matné rtěnky MAC, na matnou nebo semi-matnou řadu od NARS. Dokonce i velvetky od Chanel se mohou zahrabat. MAC a NARS jsou jen barevné klacky, s těmi se pěkně nenalíčíte a skoro si potrháte rty. Velvetka od Chanel je lepší a rty tolik nedrásá, ale přece jen to není ono. Dnes už to všechno vím.
Hříšná rtěnka od Poppy je geniální! Neřekla bych, že vysloveně hydratuje rty a že jsou pak jako po balzámu. Ve dnech, kdy málo piju nebo po nějaké alkoholické přeháňce pod ni musím dávat balzám. Ale rozhodně nezhoršuje kondici rtů, nevysušuje ani trochu. Je skvělá! A báječně drží. Je stále krásná a vydrží i jídlo.
Na následující fotce vidíte, jak vypadá po 4 hodinách nošení od rána do poobědní doby. Na oběd bylo pečené kuře s tučným výpekem (který si neodpustím, ač bych vážně měla - miluju ho!!!). Rtěnka sice zčásti zmizela, ale rty jsou nastainované a stále vypadají k světu. Opět mi část barvy ukradl foťák, rty byly nádherné.


Pro mne je LIPSTICK QUEEN z řady SINNER skutečnou královnou. Pocitově nepředběhne rtěnky od By Terry, nezabalí rtíky do voňavého krému plného vibrujících barev. Je jiná. Při aplikaci je hutnější a možná dokonce cítím náznak lepkavosti. Okamžitě přilne ke rtům a sedí. Ale sedí jemně, příjemně a nelepí. Netrhá se ani při styků horního a dolního rtu, nevrství se. Jakobyste rty potáhly hebkým sametem.
Možná by někomu mohlo vadit, že bude tuto hříšnici na rtech asi trochu cítit. Mě to je milé, protože si uvědomuji, že mám na sobě skutečnou dospěláckou rtěnku. Zvedá mi to sebevědomí, protože si přiznejme, že za den běžně dámy s perfektní pořádnou rtěnkou nepotkáte. 
NATURAL je rtěnka na celý den do práce, do kanclu, do ordinace, za přepážku... Kamkoliv. Podrží vás a není nutné ji hlídat. Po obědě jen přetřete a jedete dál. 

Jen fakt nechápu, proč je taková kvalitní bomba tak nemožně balená. Tahle textura má být v krásném balení, aby byl prožitek dokonalý. 

Pokud snesete vanilkovou vůni, hutnější pocit na rtech a už vám lezou na nervy ty nemožné lesky, které už snad nikoho nezaujmou (rýpu do vosího hnízda, že? :D znáte mne), rozhodně vyzkoušejte královnu rtěnek! Snad vyberete barvu, která vám sedne.
Koupíte na mnohých zahraničních eshopech za cenu 20 dolarů až 20 liber.

V mém dalším postu očekávejte recenzi RED SINNER.

17 komentářů:

  1. Liduška hlasí že je se svojí královnou těž strašně spokojená! Mám snad jeden z nejstudenějších odstínu a v realu je to pěkná neutralka, barevně bych ji přirovnala k Dior Addict extreme Incognito, akorat ta královna je tak 10x víc pigmentovana :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba tě přesvědčím a poskytneš nám fotky, když už máš ten nový foťáček... :) Co?

      Vymazat
  2. Haničko technický antitalent se teprve učí ten stroj správně držet v ruce:)Ale pokusím se zaměstnat někoho z rodiny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Někdy na ty nejlepší věci narazíme náhodou:) I tak jsem si brouzdala po jedné americké Sephoře a zaujal mě stojan s pár rtěnkama Bite Beauty i tak jsem si vybrala jednu se sympatickým názvem Coral, zkusila na ruku, říkám si "ty jo, to je krása, tohle jsem přesně hledala po všech čertech", dala do košíku a až teprve po návratu domů jsem zjistila, že je to v Evropě téměř nesehnatelná značka, mají ji snad jen v Selfridges v Londýně a přes net jen na americké Sephoře a Amazonu a to, co jsem koupila, byla nějaká limitovaná edice, která se neprodává ani na sephoráckých stránkách. No doufám, že za pár let tahle značka dorazí i do české Sephory.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, tuhle značku znám náhodou z blogů. Prý taky paráda. No, jak říkáš, občas je náhoda opravdu zdrojem super nálezů :)

      Vymazat
  4. Tato znacka ma bavila tak rok dva dozadu, aj teraz registrujem podarene limitky, len uz ich nejak neznesiem na perach. Postupne som ich prestala pouzivat a uz sa vraciam k overenej klasike od suqqu. Ci su to ruze, tiene alebo ich ne-sku-to-cne stetce... Vsetko je ine, luxusne a nesklame. Odporucam ak mate zmysel pre dospele znacky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suqqu registruju hlavně díky Lise Eldridge, ale přes ebay je málo na výběr. Rozhodně mě hodně zajímá. Dej tip :)

      Vymazat
    2. Cez ebay urcite nic nekupuj, maju to tam neuveritelne predrazene. Suqqu sa riesi idealne cez selfridges alebo cez bonboncosmetics. Ruze a tiene som si vzdy kupovala na slepo, ale u nich je mala pravdepodobnost, ze sa netrafis, kedze maju velmi triezvy vyber farieb. Textury sa bat netreba, dostanes presne to za co si si zaplatila :) stetce tie nemusim asi komentovat, maju minimalny vyber a ja osobne potrebujem kazdy jeden. Plus som si od nich oblubila whitening mist a brow tip pen. Takze za mna velke ano.

      Vymazat
    3. Moc díky, Veru! Jdu to více prozkoumat :)

      Vymazat
    4. Za malinko :)
      Tento tyzden som si este urobila na letisku radost ruzom Tom Ford, black orchid a som nadsena. Cenovo to je sice na hranici toho co som za ruz ochotna zaplatit, ale konecny verdikt stoji za to. O baleni nehovorim, zatial najkrajsie ake sa mi vala v kabelke :)) za man dalsie ano!

      Vymazat
    5. Veru, nech toho! Toma známe a víme, že je prostě super!

      Vymazat
  5. Tak to mě zaujalo ... jako bych těch rtěnek měla doma málo! :-) Můžeš mi prosím napovědět, v kterém e-shopu jsou nejsnadněji (a třeba i nejlevněji) k sehnání? Děkuji.

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, já si přesně nepamatuju. Já jsem využila nějakého slevového kuponu, takže jsem to pak měla levněji. Občas se dá koupit někde, kde se neplatí poštovné. Prostě to chce pohledat :)

      Vymazat
    2. Hledám už asi hodinu, ale nenacházím... Kdo byste byl úspěšnější, napište odkaz, děkuju :-) Jana

      Vymazat
    3. Tak např. zde: http://www.lookfantastic.com/health-beauty/make-up/lips/lipsticks.list?searchFilters=Y29uY2Vzc2lvbiMtbGZpbnRcOmNvbmNlc3Npb25fY29udGVudDoqIUxpcHN0aWNrIFF1ZWVuI2JyYW5kX2NvbnRlbnQ6TGlwc3RpY2tcIFF1ZWVuIVJlc3RyaWN0ZWQgQ29udGVudCBGaWx0ZXIjcmVzdHJpY3RlZDpmYWxzZSE%3D

      Vymazat
    4. nebo zde http://www.hqhair.com//health-beauty/brands/lipstick-queen.list i s poštovným zdarma :) a jejich "chubby sticky" jsou taky super!

      Vymazat
    5. Oběma děkuju :-) J.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)