Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 8. 2013

hříšné rty Vol. 2 - LIPSTICK QUEEN by Poppy: RED SINNER

Pokračujeme ve rtěnkových hříšcích, dneska to bude ostré. RED SINNER je totiž ta pravá rtěnka. Už jsem zde na blogu mnohokrát psala o skutečných rtěnkách, o pravé a dospělácké červeni a o plnohodnotném krytí. Jenže ve světle nových poznatků to vlastně všechno bylo tak nějak málo.

Tohle je ONA. Ta jediná skutečná rtěnka. Plnokrevník a vítěz. Zní vám to přehnaně? Jenže to přehnané není. 

To, co jsem posledně psala o rtěnce NATURAL SINNER, si ještě vynásobte. Složení je samozřejmě stejné - opět jedeme v 90 % pigmentů. Jenže díky odstínu, který je výrazný sám o sobě, je RED SINNER ještě větší pecka. Jako by měla NATURAL SINNER starší a mnohem sebevědomější starší ségru.  

Odstín je krásný! Velmi neutrální co se týče teploty, myslím si, že bude slušet všem typům pleti. Bude zkrátka slušet všem, kdo si troufnou :) 



Asi si říkáte, že to přeháním, jaké troufnout? Ale jo, troufnout... Já jsem teda ještě takovou rtěnku v ruce neměla. 

Intenzita je maximální.

Krytí je absolutní. 

Výdrž je fenomenální.

V prvním dílu našeho hříšného seriálu jsem se dost rozpovídala, takže dnes nechám mluvit hlavně obrázky. Jen zmíním jistá negativa:
Obal - mě se prostě ty obaly nelíbí. Je to škoda, když ukrývají takové skvosty...

To, co dělá rtěnku RED SINNER tak skvělou, je zároveň malinko nepohodlné. Díky extrémnímu obsahu pigmentů je rtěnka v tyčince hrubší, pigmenty se shlukují do hrudek. Už dopředu jsem si načetla, že jde o běžnou vlastnost výrazných odstínů, která ničemu nevadí. Nejde o známku problému nebo o kaz. Nicméně pěkné to teda v žádném případě není a při líčení občas minihrudka ulpí na jinak dokonalém povrchu barvy.


A jako poslední zmíním to, že o rtěnce její nositelka tak trochu ví. Na rtech ji ucítíte. Někomu to vadí, mně naprosto ne. 



I přes zmíněné mušky je to fenomén. Kupte si ji, pokud máte aspoň jednou za čas rády ústa v plné zbroji. Kdybych měla mít jedinou výraznou rtěnku, bude to tahle. Miluju ji a je mojí partnerkou na slavnostní chvíle. Mimochodem - na fotkách z oslav díky ní vypadám skutečně perfektně. Snesla i bohaté stolování a juchání. Vážně je to královna, název nelže!








Bude další pokračování, protože mám na cestě další odstín :)



7 komentářů:

  1. Ta teda je! Nádherná! Ale přiznám se že neměla bych na ni odvahu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale nebuj, ty bys ji mohla mít úplně klidně!

      Vymazat
  2. Wow, tak tohle je bomba a jdu omrknout i další odstíny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, já jsem koupila ještě i odstín Pink. Plánuju ho na běžný den. Rty jako nosí Angelina. Sice nemám ambice ji napodobit v plnosti rtů, to nemám dáno ani zapotřebí. Ale ty její barvy ujdou :)

      Vymazat
    2. Tak do toho bych šla já. Myslíš odstín Pink s té řady Sinner, že jo? Bude recenze s fotkami? (Prosím, prosím ...) :-) Díky.

      Martina

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)