Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

19. 8. 2013

GUERLAIN Météorites Perles Light Diffusing Perfectin Primer

K narozeninám jsem dostala nádherný flakón plný perel. Guerlain je jednou z mých oblíbených značek,  meteoritky jsou mojí hvězdnou stálicí, perly miluju v jakékoliv podobě i množství, rozjasňující báze používám neskonale ráda. Vypadá to na bezva dárek, co myslíte?


Balení je klasické Guerlainovské. Kvalitní materiály a okázalý design, sklo jde příjemně do ruky, víčko je poměrně těžké, ale báječně sedí na pumpičce. 




Schválně sem dávám víc fotek obsahu flakónu, protože mě osobně se strašně líbí. Všimněte si, jak nádhernou barvu mají perly vznášející se v průhledném gelovitém základu. Už jen kvůli tomu pohledu stojí za to mít tuhle nádheru na očích :)


Pumpičkou k vám doputuje směs obou frakcí tekuté až gelovité konzistence a výrazně "perlové" barvy.  Na fotkách z přímého sluníčka uvidíte, jak úžasně rozjasňující efekt báze vykouzlí. Drahý, luxusní a velmi okázalý vzhled bez přehnanosti, lacinosti a viditelného lesku. Sofistikované, příjemné a vysoce na úrovni. Nic pro kolotočářky, pro vykřičené prvky musíte na jiné blogy :)
Parfemace je věrná všem ostatním meteoritkám, je opět jemná a fialková. Vůně je méně intenzivní, než jak ji vnímám z pudrů. Celkově i díky jemnější vůni bázi vnímám jako křížence péče a dekorativní kosmetiky.




Po rozetření primeru na tváři se ale většina lesku viditelného na fotkách výše ztrácí. Na pleti zůstává lehký hydratující film, který vytváří lehký glow. Podle mého pocitu pečuje a připravuje na makeup. Oproti některým jiným bázím ale vůbec nelepí a nedrolí se, klidně můžete ihned použít pudrové produkty bez rizika nerovnoměrných nánosů. 


Po aplikaci makeupu, pudru nebo dalších líčidel ve výsledku na pleti bázi neuvidíte. Alespoň pokud na sebe nehodláte napatlat přehnané množství produktu. Rozhodně se nedá očekávat vysloveně viditelné rozjasnění, na to i s touto bází budete potřebovat klasické rozjasňovače. 
Co ale rozhodně uvidíte, bude o poznání odpočatější vzhled a sjednocenější pleť. Ohledně vyšší výdrže líčení si nejsem jistá. Nemohu napsat, že bych díky této bázi večer měla pleť jako čerstvě napudrovanou. To asi ne, nicméně pleť vypadá prostě líp delší dobu. I s poněkud stahujícím makeupem je pleť i večer líp hydratovaná.

A jaké je moje shrnutí? Velmi pozitivní. Báze je vysloveně příjemná. Další věc, díky které dáváte sama sobě pocit, že stojíte za péči a luxus. Čím jsem starší, tím více vnímám a hodnotím právě tento aspekt kosmetiky jako takové. 
Perlová báze je mile voňavá, krásná na pohled i na pleti, celkově působí tak nějak měkce a něžně. Gelovo-tekutý základ báze působí jako hydratační injekce.
Co se viditelného efektu týče, na ten moc nesázejte. Tohle není přípravek, který jednoznačně uvidíte. Pokud jej ukážete průměrnému chlapovi, nepochopí, na co by ho měl kupovat. Efekt pro něho totiž bude pod úrovní jeho rozlišovacích schopností. Vy ho ale uvidíte :) V každém případě si tuhle bázi kupte pouze v případě, že nechcete rozjasňovač, byly byste zklamané.
Jako v ostatních případech - člověk musí vědět, co chce.

Za mne tedy nezbývá než dokončit myšlenku ze začátku postu - parádní dárek! To víte, dala mi ho sofistikovaná ženská :D


28 komentářů:

  1. No vypadá to nádherně, jako všechno od nich. Já mám s touhle značkou výhodu (nebo problém? ;-)), že se nemůžu rozhodnout pro jeden produkt - a víc bych jich pro začátek určitě nechtěla, páč na to neměla :-). Do toho ty recenze na By Terry a mám čím dál větší zmatek v tom, co jedno - pečující, jemné ale přesto krycí a udělámtěkrásnější pořídit. Tohle to určitě nebude, přesto je to nádhera. Zatím nově zkouším detox masku a jojoba peeling od REN a krém s olejíčekm od Trilogy a už se bojím (a zároveň dychtím) otvírat vaše stránky :-P.
    Hezké dny! K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) díky za krásný koment. Pokud jen jedno, pak nějaký makeup ByTerry.

      Vymazat
    2. Nojono, však já došla k podobnému zjištění (že ani nutně potřebuju ten ByTerry makeup :-D ), jenže jsem ztroskotala zaprvé na tom, že nevím, zda Sheer-Exper nebo Cover-Expert, poněvadž sice chci míň krycí, ale aby zas trochu kryl (rozuměj - aby nebylo vidět, že něco kryje a přesto mě udělal krásnou i s tím, že moje pleť dokonalá není) a za druhé - tolik odstínů, ha! Jak to má člověk odhadnout, notabene je-li takový jelimánek, že neví, má-li podtón pleti žlutý nebo růžový - přes zimu bývá spíš nazelenalý, když se sežehne nebo omrzne tak dočervena a v létě s pihama a počínajícíma pigmenotvýma skvrnama. No prostě - není to lehká volba! :-D
      Ale to už jsem trochu OT. ;-)

      Vymazat
    3. Beautyprofesor má dost dobré a věrné swatche obou řad expertů, určitě se dá vybrat, pokud tomu budeš věnovat jeden večer na netu :) Když vezmeš méně krycí, jistě se lépe trefíš do barvy. Já je mám pouze ve vzorku a osobně jsem typ na sheer, ale já klasicky makeup vlastně skoro nepotřebuju, spíš jím pouze dolaďuju.

      Vymazat
    4. Díky :-)

      Vymazat
  2. nádhera, nemám se značkou Guerlain zatím žádné zkušenosti, pořád si myslím, že ji tak nutně nepotřebuji a nahrazuji jinými :) báze pod makeup nepoužívám ani makeup, ale tyhle kuličky jsou fakt dokonalé, bych se na ně koukala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám, že i kdyby to nic jiného neumělo, je to krásná butela... :)

      Vymazat
  3. Nádherné! Jinak se to popsat nedá :)) Klasické meteoritky jsou parádní, sama jedny konečně mám a tohle je hodně pěkná další věcička, který určitě (podle popisu) stojí za to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí, mám tendence si dávat i jen tak přes den nášup :)

      Vymazat
  4. Vždycky mě zajímalo, jak tohle funguje... :) Jak se z kuličky v lahvičce stane tekutina na ruce? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tohle mi taky bylo záhadou, nevěděla jsem, že plavou v gelu - asi se pak kulička v dávkovači nějak "rozmajzne"? :-) Na bázích mě odrazuje, že je to zcela jistě samej silikon i u drahé kosmetiky - a i kdyby to nebylo nijak hrozné, aspoň mě to odradí od nákupu ;-). K.

      Vymazat
    2. No, dámy, a největší záhada je to, že i když to normálně používáte a pumpujete, v tom původním perlovém obsahu neplave žádný binec a zbytky těch rozbitých perel. Nevím, jak to mají udělané, ale je to bomba :)

      Vymazat
    3. asi by mi to bylo na prd, když nepoužívám make-up (jen matující pudr) ? Nebo,ne? :-D

      Vymazat
    4. Kočko, já taky mnohdy dávám pouze tyhle báze a pak pudr nebo meteoritky. A jsem spokojená :)

      Vymazat
    5. to jsem nechtěla slyšet :-D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. :D Však jo, každá jsme jiná :)

      Vymazat
  6. Tak na tenhle produkt jsem narazila když jsem se dívala díky recenzím na vašem blogu na Meteoritky a moc se mi to líbilo. Taky čím jsem starší, tím chci být "rozsvítěnější" a samozřejmě mi vrtá hlavou jak je to vyrobené, že se z perel a gelu stane jednotná hmota... Každopádně jsem si včera pořídila klasické Meteoritky a jsem tedy nadšená!!! Mám vážně pocit, že víc svítím a líp se cítím. děkuji za vaše recenze, protože ulevily mé peněžence a v koupelně mám skvost v podobně perel :) Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Tak na tenhle produkt jsem narazila když jsem se dívala díky recenzím na vašem blogu na Meteoritky a moc se mi to líbilo. Taky čím jsem starší, tím chci být "rozsvítěnější" a samozřejmě mi vrtá hlavou jak je to vyrobené, že se z perel a gelu stane jednotná hmota... Každopádně jsem si včera pořídila klasické Meteoritky a jsem tedy nadšená!!! Mám vážně pocit, že víc svítím a líp se cítím. děkuji za vaše recenze, protože ulevily mé peněžence a v koupelně mám skvost v podobně perel :) Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Guerlain je moje srdcovka.Kdyby snad prodávali s prominutím prd v kuličce,tak já budu stát první v řadě...Miluju jejich vůni,jejich obaly i to,co obsahují..ikdyž to možná někdo nechápe...jen když držíš ten flakonek v ruce už máš pocit,že mládneš..jo,jo je to posedlost,já vím...Ale já jsem asi nadprůměrnej,bláznivej chlap:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně o to ale jde! Kosmetika je o určité míry terapeutickou záležitostí :) Taky to tak mám...

      Vymazat
  9. Takže zase něco co nutně potřebuju! Na tento produkt jsem narazila, když jsem se sháněla po meteoritkách díky vašemu blogu. Meteoritky jsem si pořídila včera a jsem nadšená, rozjasněná a mám v koupelně skvost v podobě perel. No a teď tohle... Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. obal vypadá opravdu krásně a i samotný produkt by se mi líbil :) bála jsem se, že to bude moc třpytivé, ale vypadá to přirozeně a hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne ne, právě, že kdo chce třpytivku, byl by zklamaný...

      Vymazat
  11. Kolem teto lahvicky uz chodim leta a porad ji nemam. Libi se mi moc, ale kdykoliv jsem poridila bazi, pouzila jsem ji vzdy jen par krat, a pak tu lezela tak dlouho nez letela do kose.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, tohle za tebe nerozhodnu. Já klasika báze taky nějak moc nemusím, ale všechno, co mám, vnímám jako dodatečnou hydrataci a osvěžení odstínu pleti. Takže to klidně dávám i bez makeupu :)

      Vymazat
  12. Mě tahle báze bohužel neskutečně pálí na obličeji. Jestli-že někdo z Vás má citlivou pleť, tak pozor!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)