Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 8. 2013

ByTerry Eyebrow Pencil Definer 2 Ash Brown

V minulém postu jsem jednu tužku od ByTerry neskutečně strhala a dnes tu máme hned další tužku ze stejné stáje.
Ta dnešní je určena na obočí.



Stále to stejné krásné balení, barvy a materiály, na které jsme zvyklí. Opět jsem nenafotila naprosto perfektní ořezávátko z dobrého pevného plastu, kterému nechybí ani tyčinka na čištění.



Vybrala jsem si odstín 2, měl by být ideální pro brunetky.



V balení opět nechybí naprosto báječný štěteček na úpravu líčení. Všimněte si detailu kartáčku - je skvěle tvarovaný a poměrně pevný. Dosud jsem obočí pročesávala srovnatelným kartáčkem MAC a můžu podepsat, že tento, který je přidaný na tužce ByTerry, je ještě mnohem a mnohem lepší! Zatím nejlepší, co jsem měla v ruce.



Barva odstínu 2 je neutrální hnědá. Jmenuje se sice Ash Brown, ale popela v ní mnoho nenacházím. Není ani moc tmavá, ani moc světlá, teplotou odstínu je taky poměrně ve středu. Nevím, jak jste zvyklé vy, ale většinou jsou produkty určené k líčení obočí poměrně studené a ve výsledku tmavé. Mě tyto hodně studené hnědé odstíny nesedí, jdou mi až do šedé škály. Vzhledem k tomu, že mi slunce čaruje s barvou vlasů do všemožných teple hnědých a zlatavých barev, šedavky prostě na mě vypadají tvrdě. Navíc nesnáším přehnaně zvýrazněné obočí. I proto je mi barevně tužka ByTerry jednoznačně milá a příjemná a jsem jen ráda, že popel obsažený v názvu nenacházím v odstínu.

A textura? Báječná! Tak, jak byla minulá tužka průšvihem, ta dnešní je přímo skvostná. Je poněkud voskovatější nebo snad i mastnější. Kreslí úplně sama a vydrží celý den i na koupališti.

Na fotkách níže vidíte, jak vypadal můj (nebo spíš váš) obrázek poté, co jsem s ním uvařila oběd, na zahradě natřela stůl barvou a u toho hlídala dítě v bazénu. Slunce, pot, voda a otírání hřbetu ruky bylo samozřejmostí po dobu několika hodin. 



Nevím jistě, nakolik jsou vypovídající detailní fotky obočí před/po, protože mi u nich hraje roli velký rozdíl ve světle. Ale doufám, že obrázek si uděláte. Na první fotce jsem si obočí blýskla hned po ranní rutině a vidíte hlavně to, že nešetřím krémem :)


A zde už je detail obočí po lehoulinkém nánosu ByTerry Eyebrow Pencil Definer. Nanáším opravdu jen malinko pomocí lehkých doteků plochy tužky, nepoužívám špičku. Po aplikaci ještě pečlivě pročešu kartáčkem na druhé straně tužky a rozetřu jím případné nahloučení barvy - stane se...


A moje pocity? Nadšené! Dosud jsem i přes množství vyzkoušených přípravků na líčení obočí stejně vždycky skončila u očního stínu v matném provedení. Tužky mi nesedly nikdy, protože jsem to s nimi neuměla, vosky nebo speciální stíny na obočí mě zatím taky neuchvátily. Dnes mám ve výbavě HG na obočí. Tuhle tužku doporučím komukoliv a jednou rozhodně koupím znova. Sice mi tahle asi dost dlouho vydrží, ale tím líp! 
ByTerry tužka na obočí prostě stojí za to, a stojí za to i v plné ceně! Pokud stále nemáte svého oblíbence na líčení obočí, rozhodně se podívejte po ByTerry tužce! 





1 komentář:

  1. To vypada vazne dobre. Ja zase shanim neco s popelavym nadechem do seda, mam pocit, ze vsechny tuzky jsou desne Teply (coz me jako popelave bloncce neslusi:))L.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)