Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 8. 2013

BY TERRY Crayon Blackstar - 6 Midnight Mauve

Mé milé čtenářky, dneska je to průser. A jako to slovo je na místě...

Jak miluju značku By Terry, víte. Že jsem u nich nadšená skoro ze všeho, víte taky. Je vám tedy asi jasné, že když hovořím o průseru a ani trochu se nesnažím najít mírnější a slušnější výraz, musí to být na pováženou. 

Tužka na oči s multicare efektem a voděodolnou trvanlivostí mě lákala. U By Terry čekám už vždycky jen a jen super kvalitu a pěkné fialové tužce taky už z principu neřeknu ne. Vzhledem k horším recenzím jsem si počkala na 50% slevu, aby to případně tolik nebolelo, pokud bych nebyla spokojená. Řeknu vám ale otevřeně, že ta tužka je drahá i tak!


Balení je super. V krásné větší krabičce najdete luxusně vypadající tužku a super ořezávátko, které mi bohužel z fotky ukradly kočky vydatně povzbuzované dcerou. Ořazávátko je tedy nyní v bedně na pastelky a musíte mi věřit, že je spolu se štětečkem na druhé straně tužky tím nejlepším, co v balení bylo.

Barevně jsem spokojená moc. I když obvykle mám raději modřejší podtón fialové, tento švestkovo-slézový odstín se mi líbí. Působí měkce a něžně a je skutečně milý.
Konzistence tužky už je problém a naznačuje, že výsledné hodnocení prostě nemůže být pozitivní. Tužka je tvrdší. Není tvrdá, na ruku se s ní kreslí naprosto v pohodě a když jsem ji na ruku poprvé vyzkoušela, nečichala jsem problém.
Ten nastal až v momentě, kdy jsem se pokusila tužku nějak nanést na oko...


Víte, já tužky na oči zas až tak extra nepoužívám. Nebudu vám tvrdit, že s nimi mám letité zkušenosti (jako třeba se rtěnkami a pudry). Tužky jsou u mne pouze doplňkem, a když zrovna žádnou několik měsíců nevlastním, nic se neděje. Nicméně ještě jsem neměla takový problém s aplikací. Vlastně měla, jednou s jakousi levnou drogerkou jsem si užila cosi podobného, už ani nevím značku... 

V každém případě se hodně často dočtete, že tužka má být tvrdší a sušší, že je to ideální a že pak tužka báječně drží. Že se máte vyhnout tužkám měkkým a mastným. Zas to teď bylo v ELLE (celkově často žasnu nad kosmetickými doporučeními zde publikovanými...). Takže to já teda takhle nemám. Chápu, že má tužka držet na místě. Ale v žádném případě si s ní nehodlám vyrýpnout oko. Mám ráda tužky měkké a mastnější, kreslení s nimi má být pohodlné a rychlé.
U fialové tužky By Terry mi prostě chybí manuál, kterak tužku aplikovat. A taky naprosto nechápu, co jako znamená ten "multicare" efekt. Zatímco na ruce udělám jednolitou čárku jedním tahem, na oku mi po mém běžném tahu ulpí cosi, co se nepodobá lince, ale pouze náhodně zašpiněnému oku. Vrstva barvy je po jednom tahu nerovnoměrná a podle mě nevypadá nic moc. Jedině rozetřít, to pak ujde. Jenže já chci většinou na nahé oko jemnou linečku a malinko řasenky, na to jsem kupovala tužku. Když chci roztírat, mám stíny, se kterými požadovaný efekt přijde po mnohem menší námaze... Je ale fakt, že rozetřený stín kolem řas mi nevydrží tak dlouho pěkný.


A jsme u toho: pokud už se mi nějak jakkoliv podaří tužku nanést, vydrží všechno! Ale jako naprosto všechno. I večerní odlíčení musí proběhnout pečlivěji a opakovaně, abych šla spát skutečně čistá. 

Na následujících fotkách vidíte, jak oko s Crayon Blackstar vypadá. Mě se to nakonec líbí, ale opravdu bych si představovala mnohem lepší práci s tužkou od By Terry. Určitě si všimnete, že linečna není dokonalá a že není zcela jednolitá, že se trhá. 


 kromě tužky a řasenky je na víčku místo stínu pudr Guerlain 


Já spokojená nejsem. Ani omylem. Jsem naopak velmi zklamaná a tahle tužka je prvním produktem od By Terry, který nedoporučím.
Jenže jsem ji ukázala kamarádce, která linkuje. Linky jsou tím jediným, co na ní kdykoliv uvidíte. Nosí tlustou linku pořád, myslela jsem si, že ji má vytetovanou. Ale ne, líčí si ji denně a s tužkami má zkušenosti obrovské. A tato kamarádka tužku zkusila, v blesku si s ní vytvořila silnou a krásně jednolitou linku, aby mi následně sdělila, že jsem bloud. No dobře, takhle to neřekla :)
Výsledek jejího sdělení je ale takový, že tahle tužka je geniální a že jsem sralbotka, protože neumím na oko zatlačit. Že mazací tužky jsou na dvě věci a že tomu nerozumím. 

Mé milé čtenářky, vyberte si. Samy se znáte a víte, kolik vaše oko snese. Máte své vlastní zkušenosti s tužkami a jistě už teď víte, na čí straně jste.
Já na závěr zopakuji, že tužka se špatně nanáší, je tužší, ale vydrží všechno a nehne se. Po ořezání dokonce kreslí o chloupek ochotněji, takže budu často ořezávat. Až doořezávám úplně, podruhé ji pravděpodobně nekoupím, ale těm z vás, které si s klidem potýrají oční bulvu, nákup rozmlouvat nebudu :)

Mějte krásný víkend a napište mi, kterou skupinu očních linkařek reprezentujete :) Moc se těším na názory!






6 komentářů:

  1. Ja tuzky na oci celkove nemam v oblibe. Kdyz je mekka a snadno se nanasi, tak nejde orezat do spicky, kdyz je tvrdsi a jde na ni vytvorit spicku, tak zas na ni clovek musi tlacit. Takze je pouzivam maximalne na waterline nebo dolni linku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas linku spíš jedině horní. Na spodek na waterline by tahle šla, kolem dolních řas je nutné poněkud přitlačit :(

      Vymazat
  2. Ja teda neviem ako podla teba mala vyzerat dobra linka, ale takto to posobi velmi pekne a prirodzene. Nemam rada farebne ceruzky na oci ale musim uznat, ze tie zelene oci su v kombinacii s tou farbou nadherne. Hej a este zavidim ti obocie. Takze ja by som to neriesila, je to pekne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá linka má jít udělat blíž k řasám a má to být jednolitá linečka, netrhaná. Výsledek na fotkách není jistě špatný, ale trvá to na můj vkus dlouho. Proč se u líčení trápit, když by to mělo jít rychle a skoro samo :)

      Vymazat
  3. Podobné to mám s jednou tužkou od Lancome, na oko ji ne a ne dostat. Skončila u mamky, která ji používá na obočí. Co ji zkusit nahřát? Třeba to půjde lépe.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc mě na celém článku zaujala ta uváděná sleva!!! :-) - mají někdy slevy? Na ofiko serveru? Pořád čekám, kdy ho ozkouším, ale za plné ceny se mi nechce. Já ale určitě půjdu do nějaké (Tebou opěvované) péče o pleť - nejspíš Sheer expert neviditelný makeup :-).
    Jinak se mi moc líbí právě barva tužky - podobnou mám ze Sephory.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)