Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 8. 2013

ANTIWISHLIST tag aneb naprostý nezájem

Tento tag jsem kdysi našla na jednom blogu a minulý týden si na něj vzpomněla. A rázem mi v hlavě vyplouvaly desítky věcí, které mě vůbec neberou, i když o nich světová i česká blogosféra básní. Měla jsem co dělat, abych se zastavila u nějakého rozumného čísla, takže vám dnes představím pouze dvacítku věcí, které mě napadly jako první. Takový antiwishlist věcí nejen kosmetických, i když zejména právě těch. Nehledejte v tom žádnou logiku, první věc rozhodně není první, co se nechtění týče, pořadí je čistě náhodné.

Yankee candles

Vůně. Já a voňavé věci, asi je tedy každému jasné, že to je to, co mi na tom vadí. Je i není. Jasně, podle mě všechny ty jemné vůně Soft Blanket a jiné "jako prádlo" tak silně smrdí, že bych to nikdy nezapálila a už vůbec ne před spánkem, ale mě vlastně obecně nikdy nenapadne něco zapálit (krom faktu, že mám fakt někdy dny, kdy bych podpálila kdeco a utekla od všeho, ale k tomu by mi tahle svíčka asi moc platná nebyla). Já fakt nemám ráda svíčky. Nekupuju žádnou značku, jediné, co doma mám, jsou neparfemované čajové svíčky a ty si sem tam zapnu (jo, já svíčky zásadně "zapínám", nezapaluji jako normální lidi). Asi nejsem zas taková romantička, nebo k tomu všemu jen nepotřebuju světlo svíčky. Tak či tak, Yankee candle u nás doma nikdy nebude, to vám přísahám.

Essence

Tahle značka jde opravdu naprosto mimo mě. Hlavně jejich limitky a následně zahlcený net jejich recenzemi. Já vím, je to levné, je to většinou i docela roztomilé, ale fakt to musí být všude? Tuhle jsem si řekla, že bych přeci jen možná něco koupit mohla, ale jakmile jsem se u stojanu na chvíli zastavila a do pár věcí z nějaké přeslazené limitky hrábla, okamžitě mě to přešlo. Barvy na jedno brdo, i když se tváří, že nejsou, pigmentace příšerná, vše na ruce nakonec stejné. Jojo, cena 60 korun, no nekupte to. Nekoupila, bohužel.
 
bb krém

A je celkem jedno, zda ten pravý asijský, český, nebo jiný. Celá ta mánie je mi protivná. Tohle že je lepší než makeup? Pchá a klidně mě za to ukamanujte, je mi to srdečně jedno. Vyzkoušela jsem jak ty asijské, už jsem tady o tom kdysi psala, jak "skvěle" to dopadlo, samozřejmě i praslavný Garnier, ale třeba i bb cream od RENu. Bohužel zklamal i ten. Chystám na něj recenzi, je to jediný produkt od RENu, který je pro mě naprosto fuj. Nejde o to, že je světlý, ale hlavně výsledný efekt mi přijde docela maskoidní a přitom s nevalnou krycí schopností. Že se to vlastně vylučuje? Taky jsem si to do té doby, než jsem ho (a ostatní bbčka zkusila), myslela. Zlatý makeup, ten nic nenahradí.
 
Balea

Další hit, který si s vámi nezanotuji. Tahle značka mě odrazuje nějak celkově. Ani mi snad nevadí, že jsou jejich věci voňavé, chápu, že se to všem líbí, a ani mi neva, že jsou levné, že jsou levné, to chápu, že se líbí všem, a ani si dokonce nemyslím, že proto, že jsou levné, musejí mít to složení fakt nic moc, ale prostě tak nějak celkově je mi ta značka nesympatická. Asi k tomu nemám nějaký mega důvod, takže to vyznívá jen jako blbá kritika nepodložená ničím a asi tomu tak i je. Nemám od nich vyzkoušeno vůbec nic a jsem si celkem dost jistá, že tomu tak i nadále bude.
 
kleštičky na řasy

Ani zlaté Shu Uemury mě nepřesvědčí, že tohle fakt potřebuju. Osobně si vůbec nemyslím, že by díky kleštičkám byly řasy lepší - nelíbí se mi právě to, jak jsou zahnuté, vůbec dle mého neotevírají oko a neprojasňují pohled. A hlavně se mi moc nelíbí pohled ze strany, pokud máte natočené řasy, mám raději rovnější, přirozenější. Ale je to jen věc názoru, tohle nikomu fakt neberu.
 
umělé řasy

To dost souvisí s bodem výše, není to přirozené, je to moc natočené, nesnáším lepidlo, klepe se mi ruka, jistě bych si při tom vypíchla oko a stopro by se mi vedrem hned odlepily. Takže fakt díky, ale ne.
 
Nubar

Tohle je asi jediná značka laků na nehty, která mě fakt naprosto neláká. Asi jsem kdysi od nich tak dva či tři kousky měla, ale v době, kdy mě ještě bavilo prohlížet nové kolekce laků, mně nikdy nenapadlo pídit se po kolekci této značky. Teď mě laky už dávno neberou a nehledám vůbec nic, takže k Nubaru mohu směle přidat další značky, ale zas musím být spravedlivá a vím, že pokud zas někdy chytnu lakového rapla, zůstane pouze Nubar v zapomnění.

harémky

Nasrávačky, rajtky nebo jak se jim říká, prostě ty gaťata se sníženým sedem. Myslím si, že by mi fakt neslušely, neb na to nemám postavu, ale osobně je neshledávám slušivými ani na extra hubených holčinách. Dle mého nesluší skoro nikomu a věřím, že chlapi se mnou v tomto souhlasí. Ne že bych se oblékala kvůli chlapům a ani si nemyslím, že by se jiné ženské oblékaly kvůli chlapům, jasně, že ne, my se přece oblékáme kvůli jiným ženským, ale někdy není od věci si poslechnou, co si o tom všem, co na sebe navlékáme, myslí chlap. Občas neuškodí pohled z druhé strany, což se netýká jen oblečení.
 
parfémy

Tohle jste asi čekali všichni. Já bych ale dnes ráda ukázala, že ne vždy jsem parfémy nenáviděla. Naopak. Kdysi jsem je milovala. Můj první značkový parfém mi koupil můj první kluk v 17. Byla to Laura by laura Biagiotti. Dostala jsem ho k Vánocům, tehdy stál kolem 1200kč, což v době před 18 lety bylo děsně moc. Já byla u vytržení, jako mladá a naivní jsem si udělala rovnici, že mě fakt musí děsně milovat, když do mě vrazil tolik peněz (já mu koupila v dorgerce taky nějaký parfém za dvě kilča, asi jsem ho tedy milovala méně). No nakonec jsem zjistila, že to více než láska byla závislost, ale to je jiná pohádka. Parfém jsem milovala a šetřila si ho a ta vůně.... a ten flakon... bože, já byla v sedmém nebi. Mezitím uplynuly další parfémy a jistě další sedmá nebe a další kousek, co mi utkvěl v paměti, byl Indian Summer by Priscilla Presley. Ten mám spojený s Francouzem Lorrainem, se kterým jsem tak trochu podvedla toho chudáka, který mi koupil onu Lauru. Jojo, Pavlínka andílek. Tu vůni jsem milovala (asi i kvůli vzpomínce na Lorraina) a kupovala si ji několikrát za sebou v době, kdy jsem chodila na VŠ. A s tím souvisí i moje nenávist vůči parfémům. V prvních ročníkách jsem se na VŠ denně stříkala parfémem. Pak přišly zkoušky a některé z nich byly těžší. Já byla nervozní, nemohla jsem nic jíst, ale navoněla jsem se. A pak to přišlo. Skvělá kombinace prázdného žaludku, nervů a silné vůně, to vše opakované několikrát během pár týdnů způsobila, že jsem si všechny ty parfémy spojila v hlavě s tím, jak  mi bylo u zkoušek zle. A od té doby se to se mnou táhne. Po jakémkoli parfému, který si na sebe dám, se mi udělá špatně jako tehdy. Přivonět k němu v obchodě mi vůbec nevadí, ale jakmile bych ho na sobě měla cíti, nebo být s někým delší dobu, kdo je navoněn, je vymalováno. Bíle. Tedy spíš já budu hned bílá jako ta stěna. Já prostě fakt nemůžu.

Jiné je to ale s pánskými parfémy. Tam mám svého favorita. Co favorita, já jsem beznadějně zamilovaná. Tím pravým je Fahrenhait od Diora. Já vím, to je tak provařený a tak běžný. No co, srdci neporučíš, nosu taky ne, já ho prostě miluju. Kterýkoli chlap si ho na sebe stříkne a projde kolem mě, okamžitě roztáhnu nohy. :) Já vím, že tohle by se ve slušné společnosti ani vyslovit nemělo, ale až tak pěkně na mě působí.

Inglot

Asi tím, že je z Polska, asi tím, kolik je kolem této značky povyku a asi tím, jak je z toho každý nadšený. Davové mánie již dávno nevyhledávám a tuhle značku považuji za naprostý průměr toho, co se zde dá koupit.

Crabtree&Evelyn

Další davová mánie, která zahltila blogy svými "dárečky" k recenzím. Předražené krémy na ruce. Když byly na feelnuique slevy, přiznávám, že jsem nakoupila nádherné sety této značky jako dárky pro své blízké za hubičku, ale sobě to kupovat nechci. Daleko víc mě zajímá Deep Steep, který zas tady nezajímá skoro nikoho. :)
 
ombré vlasy

Tohle je takový omyltrend, ne? Udělat z odrostů hit? Ok, pak tedy jsem byla docela dlouho hodně trendy, ani jsem to netušila, i když to bylo možná ještě v době, kdy ombré hitem nebylo, takže jsem byla společně s miliony holek, které neměly čas si zajít na novou barvu a nechaly si dvaceticentimetrové odrosty, vlastně průkopnicí? No nevím. Ombré se mi nelíbí naprosto v ničem. Ombré nehty, ombré tvářenky, ombré život. Já raději tu nudnou, jednobarevnou klasiku, prosím.
 
face primer

Tady jsme nikdy nepochopila, k čemu je to dobré. Nebo jsem možná jen nenašla ten pravý pro mě, i když jsem zkusila i věhlasný primer od Laury Mercier. Na mě prostě nefunguje. Ty, co mají zmatnit, nematují, ty, co mají projasnit, udělají mastný flek, vyhlazující stáhnou a hydratační nedělají pro jistotu vůbec nic. Barevná korekce v podobě ActiMine bází od Givenchy byla taky spíše jen sranda věc, než aby to bylo fakt k něčemu. Já vyznávám kvalitní krém a na to makeup, pokud najdete dokonalou kombinaci, primer k životu nepotřebujete.

New Yorker

Není to tak, že bych nechodila nakupovat hadříky do levných řetězců, naopak, ráda chodím do HM, Promodu, Zary, Manga, Reserved, ale NY mi přijde dost hrabací a hodně hadrárna. Určitě si tam mnoho z vás nakoupilo skvělé kousky, ale já vždy odešla s prázdnou. Proto tam už nechodím.


pleťovka luxusních značek

Určitě jsem to zde již několikrát zmínila, ale vůbec se nevyžívám v pleťové kosmetice highendových značek. Tak, jak miluju stíny, tvářenky, pudr Chanel, Dior,  Guerlain,  úplně stejně mě nechávají chladnou jejich sera, krémy a tonika. Vyzkoušela jsem jich v minulosti mnoho, ale žádné mě výrazně nenadchlo. Zde tedy není averze vrozená a bezdůvodná, je podložená lety zkoumání. Většinou mi vadí silná parfemace podobná vůni toaletek, téměř nulové účinky, a tudíž naprosto zbytečně přemrštěná cena.
 
 
pleťovka řetězců parfumerií - Sephora, Douglas, Marrionnaud
 
V této kategorii tedy vyzkoušeno naopak nemám skor nic, ale nikdy mě nikdo nepřinutí si koupit krém od Sephora brand, tonikum Marrionnaud či peeling Douglas, i kdyby na to byly jásavé recenze všude možně. Nějak mi přijde, že se všechny tyto parfumerky snaží těžit, co to jde právě tím, jak přicházejí s vlastní linií pleťové kosmetiky. Copak za tím stojí nějaké kvalitní laboratoře, výzkumy, ingredience? Není to jen hurá akce s využitím vlastního jména? Docela mi to vadí, ale přiznám se, že je dost úsměvné, že mi vůbec nevadí dekorativka třeba Sephory (asi to bude tím, že tam je celkem jedno, co vše a kolik práce se za stínem skrývá, jde jen o barvu a pigmentaci, kdežto u krému jde o dost víc). :) Asi jsem nějaká celá pomatená, leč bohužel takto to v hlavě mám.
 
samoopalováky
 
Je to podobné jako s umělými řasami. Hraní si na něco, nic přirozeného. Navíc mi většina smrdí, neumím je nanášet, jsou dost oranžové a nemohu se po jejich aplikaci hned obléknout nebo vyválet v bílém povlečení. Jistě mi namítnete, že dnes jsou již takové, které tohle vše dovolují a já vám věřím, nicméně já se nějak víc hnědit snad ani nechci, bohatě mi stačí to, co mi na kůži vykouzlí slunce. A nebojte, já se nesluním, svoji kůži mám moc ráda, jen normálně žiju a po slunci chca nechca někdy projít musím.
 
sypký makeup
 
Kdysi v pravěku jsem vyzkoušela EDM a od té doby se mi vše sypké hnusí. Sypký makeup a pudr, to ještě tedy ok, ale sypkou tvářenku, bronzer, stíny, to fakt s díky odmítnu. Co takhle sypkou rtěnku? Nedělá to náhodou již někdo?
  
bio kosmetika
 
Všechen ten povyk kolem bio života mě nechává celkem chladnou, respektive v klidu. Co se kosmetiky týče, bio kvalitu nepotřebuju, vítám, pokud jsou věci bez fujtajbl vycpávkového složení, pokud v sobě mají přírodní složky, ale bio provedení není podmínkou, to přenechám jiným, kteří tím opravdu žijí a mají vše dokonale zmáknuté.
 
Fann 

Mám ráda Sephoru, Douglas, dokonce i do Marrionaudu někdy zajdu, i když spíše výjimečně, ale do Fannu mé kroky prostě nikdy nevedou. Opět bez důvodu, ten řetězec je mi jen nesympatický.


Pokud jste dočetli až sem, máte můj respekt. Dnes to bylo opravdu dlouhé a bez obrázků, takže sama bych u toho asi nevydržela. Docela by mě zajímalo, jak jste na tom se svým antiwishlistem vy?
 
 

28 komentářů:

  1. Tak az na par vynimiek (bio kozmetika, primer, samoopalováky a specialne parfemy) mozem toto komplet podpisat.
    Jo a Laura bol tiez jeden z dvoch mojich prvych naozajstnych parfemov. Druhy bol Dalimix od S.D.ali. Boze, to uz je strasne davno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, úplný pravěk. :) Ale hezké vzpomínky, tehdy mě dokázala nadchnout kdeco. To se dnes už máločemu podaří. :)

      Vymazat
  2. Musím zareagovat na Dior Fahrenheit. Já to mám právě opačně. Můj bývalý šéf, kterého jsme všichni ze srdce nenáviděli (a kterého teď mimochodem stíhá policie za fyzické napadení několika osob, řízení bez papírů a bůhvíco ještě) jej s oblibou nosil. K tomu ještě když připočteš pach týden nemytého člověka, co nosí týden to stejné oblečení... a když si vzpomenu na jeho tvář zjizvenou po akné a zarostlou zrzavým fousem... no fuj. Fahrenheit je pro mě noční můra. Ale jsem s tebou za jedno, že člověk si vůně spojuje s událostma. Já třeba nemusím vůni Chloe Love a to od té doby, co jsem byla docela dost nemocná jednu zimu a tímto silným parfémem jsem se voněla, když jsem nemoc přecházela a chodila do práce. A pokaždé, když tuto vůni cítím, vzpomenu si právě na to, jak mi bylo blbě... A naopak třeba Chanel Coco Mademoiselle mám spojený se všema těma krásnýma chvilkama na večírcích, v divadlech a tak (kam jej používám) a třeba Lanvin Jeanne zase s létem (takže v zimě, když si chci vzpomenout na krásné počasí a hezké letní okamžiky, sahám po něm - jojo, i v zimě :-D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tvému šefovi by asi ani Fahrenheit v mých očích nepomohl, to máš pravdu. :)

      Vymazat
  3. Na něčem se shodneme, na něčem ne, tak třeba zrovna včera jsme si "zapla" svíčku od Yankee Candle a bez minerálního makeupu se celkem neobejdu, vzhledem k tomu, že najít pěkný dostatečně světlý makeup bez silikonů, které mě ucpávají je téměř nemožné. Jinak co se týče těch krémů od Crabtree and Evelyn, taky jsem nakoupila sady na Feelunique a ty krémy nejsou tak špatný sice nemají úplně košér složení, ale ruce jsou po nich hebké, ale je pravda, že za plnou cenu u nás bych si je nekoupila ani omylem.
    Jsem moc zvědavá na recenzi o tom Ren bb krému, koukala jsem na něj a docela mě láká, ale podle tvého popisu asi nic moc, co?...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a Deep Steep za sebe rozhodně ano, zatím jsem od nich vyzkoušela asi pět věcí a plánuju vyzkoušet další

      Vymazat
    2. O REN BB creamu bude brzy recenze, takže neboj. U toho minerálního makeupu to chápu, světlé odstíny bývají v tekuté formě někdy oříšek. A jsem ráda, že i ty máš Deep Steep ráda, celkem nechápu, proč není více rozšířen, když je vše tak levné.

      Vymazat
  4. fahrenheit, hmmm.. tým už roky vonia môj ocko :) a nie je to tak dávno, čo mal môj priateľ v aute vôňku, ktorá mi silne pripomínala fahrenheita.
    čo sa tých bodov týka, budem súhlasiť tak na 50%, nie sú mi sympatické predražené značky ani reťazce, ale takú baleu a essence si z času na čas kúpim a sviečky úplne milujem, aj parfémy

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, tak jediné v čem se shodneme je Nubar, harémky, Inglot, Crabtree&Evelyn A Fann :D Taky aspoň člověk vidí, že sto lidí, sto chutí :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě. Byla by to nuda, kdyby všichni nesnášeli totéž.

      Vymazat
  6. Tak až na bio kosmetiku, parfémy a face primer se shodneme.
    Svíčky mám ráda v aromalampě a pálím celou zimu.:-)
    aangie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svíčky také pálím v zimě, vlastně nikdy jindy ne. :) Ale koukám, že face primer se tu vyskytuje docela často. :)

      Vymazat
  7. No vida, to se moc neshodneme. :)) Souhlasím ale hlavně s face primerem (tu věc asi nikdy nepochopím, hm...), samoopalováním, nubarem a pleťovkami luxusních značek.
    Naopak parfémy negativně asociované nemám a vonné svíčky, to je něco pro mě. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, negativní asociace není nic hezkého, to mi věř, připraví tě o hodně nového zkoumání a objevování. :)

      Vymazat
  8. New Yorker je úplně stejná hadrárna jako všechny ostatní řetězce. Jenom bych z tamního sortimentu byla odvařená, kdyby mi bylo asi tak patnáct. Oflitrovaný trička s potiskem nosit už přece jen nechci, nekoupila jsem si tam v životě nic a to New Yorker při nákupních pocházkách nevynechávám a chodím tam tudíž relativně pravidelně. Běžně si odevšad nosím jeden dva kusy po urputném celoodpoledním procházení obchodů, nevím, jak to dělají fashion bloggerky, že několikrát do měsíce tahají náruče věcí. Nakupuju nejspíš v Orsay nebo v Takku, přičemž mi přijde Takko o chlup lepší, když sháníte něco konkrétního, najdou se tam víc neutrální a nadčasové věci a taky mi přijde o chlup kvalitnější. Ale v zásadě je to všude podobná navoněná bída. Předražené (doslova) hadry.
    Svíčky naopak teda můžu, jsem na ně ujetá hlavně v zimě před Vánoci. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takko patří u mě k těm neoblíbeným, nelíbí se mi tam střihy ani styl. V Orsey jsem byla shodou okolností v pondělí, chtěla jsem jen takové hoplahejsa sáčko a byla to tragedie. Vyslovený hadr, který byl zmačkaný už v krámě z materiálu, který se nosil se tak před revolucí. Vybrala jsem až v S.Oliveru. No na trička to asi stačí, když člověk nechce nic pořádného. Ono je to podobné ve všech těchto řetězcích, takže asi jen záleží na sympatiích a věkové kategorii.

      Vymazat
    2. No proto vždycky čekám na slevy, protože za hadroidní tričko je mi líto dát čtyři sta. Občas si tam takové nějaké kousky na pár použití i koupím, kterých mi ve slevě nebude líto. Chce to teda pečlivé vybírání, protože většina sortimentu je cílená na puberťáky, ale takhle se tam i vybrat dá. Na budování kvalitního a nadčasového základu šatníku to moc není. Kabát, který mi bude mít sloužit mnoho sezon, bych si tam nekoupila rozhodně. (I když před cca třema lety jsem si v Takku koupila dokonce společenské kalhoty a pořád jsou pěkné, ale to je teda obrovská náhoda spíš než pravidlo.) To je teda bolest ovšem asi všech řetězců, jen se to liší tím, jestli cílovka 15+ nebo o pár let víc. Jo, kvalita věcí v Čechách je bídná, řídký žmolkatý materiál a nitě lezoucí z oblečení už na ramínku v obchodě. :-/

      Vymazat
  9. Přečíst jsem to zvládla až do konce :)Souhlasím s odporem k harémkám, umělým řasám, crabtree, ještě přidám, že nemusím vůbec parfumérky kromě sephory, prostě mi vadí, když tam na mě hned někdo mluví :) radši objednávám přes net, nebo tam jdu jen tehdy, když je nával, aby si mě nikdo nevšímal... asi fobie. Ombré nějak nechápu, připadá mi to divný, hlavně na vlasech. Pak právě nesnáším Takko :) a obchody typu Diesel a Guess a falešné kabelky! Pak nesnesu legíny, nejvíc když dotyčná k nim má vršek do pasu a prosvítá jí spodní prádlo, to je opravdu chuťovka, ještě lepší, když má nadváhu... Legíny jsou podle mě na sport a max. na doma. Svíčky mám ráda, palím hlavně kolem Vánoc a vůbec v zimě.
    Jo a hlavní můj odpor směřuje k různým boxům "krásy", dát za něco, co nevím, co v tom je, tři kila, to prostě neexistuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podepisuji se plně pod tvé jmenované antivěci. Na boxy krásy jsem úplně zapomněla, ty u mě v odporu vedou. :)

      Vymazat
  10. Celá ta mánie kolem BB krému mě celkem míjela, ale chodím na kosmetiku k paní, která dělá s Payotem, dostala jsem vzorek toho jejich a už při další návštěvě jsem kupovala celé balení. POužívám ho v kombinaci s jejich sérem a fakt je lepší než make-up.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, ani jsem nevěděla, že Payot má také bb, jde to fakt mimo mě, takže nezkoumám, která značka je má nově (nebo i déle) v nabídce. Ale díky za tip, mohla bych dát Payotu šanci, mám ho fakt hodně ráda.

      Vymazat
  11. O těch parfémech je to zajímavé (jinak jsem dočetla až do konce :-)) - nikdy v životě jsem nedopoužívala celý parfém, krom Miracle od Lancome před lety (ale i tak bych podruhé do něj už nešla) a myslela jsem, že mi není v životě už souzeno nějaký vlastnit a používat - což se změnilo nedávno návštěvou v Madeleine v Dlouhé, ač jsem tomu moc šancí nedávala. Rozhodně se mi vyplácí pořizovat cokoli výrazně vonícího (dosud jsem žila hlavně na avivážích, vonící kosmetice) v nějaké pozitivní době a náladě, s kterou si jí pak můžu celoročně/celoživotně připomínat (těhotenství, porody, prázdniny, výlet či dovolená..).
    Jo a s chlapskym parfémem to mám podobně - mám úlet na Joop! Homme. Roky jsem ho necítila (trochu záměrně) a má na mě myslím podobné nemravné účinky ;-). teď jsem na něj šla kouknout na net a zjistila, že má v "hlavě" dvě ze tří složek stejné jako ten, co jsem vybrala teď sobě :-). Přestože voní každý zcela jinak, ale možná to někde v podvědomí nosím ;-).
    Hezké horké dny!

    OdpovědětVymazat
  12. Co to je "bio kosmetika"? Kosmetika s určitými certifikáty, nebo kosmetkia prodávaná v určitých shopech, nebo kosmetika určitých značek, nebo prémiová kosmetika ze Sephory deklarující přírodní složení...? Kosmetika určitého složení? Ayurvéda čisté byliny?
    Přijde mi to spíš jako póza "jsem madam, chytřejší než všechny Lesany, nikdy bych u táboráku nezpívala Nedvědy", než jako skutečná zkušenost. Chtělo by to asi upřesnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně si myslím, že to v podobném krátkém výčtu není nutné upřesňovat, ale klidně to udělám. Nezaměňuji (a předpokládala jsem, že ani ty ne, ale nyní nevím podle toho výčtu, cos napsala) přírodní kosmetiku s bio kvalitou. Kosmetika s přírodním složením nemusí mít bio kvalitu, to je snad celkem jasné. To, že je někde výtažek z určité kytky, tomu bio kvalitu nedává. Na tom, kde je to prodáváno, fakt nezáleží, prémiová kosmetika ze Sephory je prosím co přesně? :)

      Nedvědy jsem jedno dobu (právě se svým prvním přítelem ) hodně poslouchala, tak na ty mi nesahej. :)

      Vymazat
    2. Ještě k těm Lesanám, pokud použiji tvoje výrazy. Rozhodně se nejedná o pozu, napsala jsem, že bio kvalitu "nepotřebuji, že pro mě není podmínkou". Kde z toho jsi vyčetla, že je to poza a snad pohrdání směrem k tvým Lesanám? To, že pro mě není něco podmínkou, neznamená, že tím opovrhuji a připadám si lepší či snad chytřejší, jak píšeš ty. Naopak všichni, kdo tím žijí, ale opravdu žijí a nemají to naopak jako pozu, mají můj respekt a obdiv.

      Vymazat
    3. Prémiová bio kosmetika ze Sephory je třeba Sisley Phyto.
      A jako póza mi to připadá proto, že jsi odstavec uvedla povýšeným prohlášením nad "povykem okolo bio života". Povyk okolo bio života mi připadá stejný, jako povyk okolo laků na nehty OPI nebo kosmetikou ze Sibiře.
      Bio kosmetika je tak obecný a strašně široký pojem, že mi tahle formulace přišla podobně důvtipná, jako "nepotřebuju kosmetiku v červených krabičkách." Ta má asi tak stejnou charakteristiku jako "bio kosmetika" a proto jsem potřebovala upřesnění, co konkrétně máš na mysli.
      Tak proto. :)

      Vymazat
  13. Zajímavě napsaný post, Pavli :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)