Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 7. 2013

Sobotní random

Dnes to bude od všeho troška, prostě věci, které mi posledních pár dnů dělají velikou radost a vykouzlí úsměv na tváři.
 
Vím, že svět není černobílý, ale náš černobílý obyvák miluju.
 
 
 
Vláčná kokosová buchta se šlehačkou asi není krásná na pohled, ale žaludek všech mých blízkých by s vámi silně nesouhlasil.
 
 
 
Nechala jsem se inspirovat Táňou a už i já mám svoji "vanu" na šminky.
 
 
 
Od manžela jsem dostala obrovské zrcadlo, takže si konečně připadám jako správná lady. :)
 
 
 
Toto léto ujíždím na orientálních vzorech...
 
 
 
 
... a připadám si celá ošálená (nebo ošalovaná? :))))))
 
 
 
Na balkonu mi kvetou košaté buganvilie.
 
 
 
Myslím, že následující fotka nikoho nenechá na pochybách, že letos tu zelenou prostě fakt můžu a že mé nadšení nebylo v případě popisu obalu Rimmel Scandaleyes  jen hrané.
 
 
 
Back to blond, ale brzy to zase ztmavím.
 
 
 
A opravdu ze
 
 
 
 
vám přeji krásný víkend!
 

14 komentářů:

  1. Super inspirace, Pavli. Máte to doma moc pěkné. :o)
    A na tu buchtu jsem dostala chuť. No nic jdu si aspoň čuchnout k mému kokosovému tělovému krému. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosovou vůni i chuť miluju! :)A moc díky, Veru.

      Vymazat
  2. Krásné fotky. Ten obývák vypadá nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuju moc, cítím se v něm moc spokojená.

      Vymazat
  3. tú komodu chcem tiež,vlastne viac nábytku z tejto série z ikei :) krásne to tam vyzerá
    vanička je zlatá :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hemnes je snad nej serie, kterou Ikea má. Jsem do ní zamilovaná a komoda a zrcadlo určitě nejsou poslední kousky z této serie v našem bytě.

      Vymazat
  4. Jo jo, je to tak, dokud nám v předsíni neviselo vysoké zrcadlo, tak jsem mamce tvrdila, že ho tam nepotřebujem, ale jak jsem teď za něj ráda! A přitom u sebe v pokoji mám na skříni také, ale ta kontrola celého zevnějšku před odchodem je prostě nezbytná. :) A šáličky nechávám odpočívat, myslím že prim dostanou zas zhruba od září.
    Pěkný víkend i tobě!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem zjistila, že velké zrcadlo je must, i když ho mám i v ložnici, ale do chodby prostě patří. A šáličky také nenosím, ale nakupuji ve velkém právě teď. :)

      Vymazat
  5. Ani jsem si Pavli nevsimla, ze jsi ztmavovala vlasky! Ta MK se mi libí moc, ale zelenou nee :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, celé jaro jsem byla taková medovooříšková a až tuto středu jsem to hodila na blond. Mně se zdá, že mi ta tmavší více sluší k neopálenému obličeji. Nyní, když jsem trochu přičmoudlá, tak ta blond je moc hezká, ale na podzim půjdu zas do té tmavší.

      A co se zelené týče, já se sama sobě divím, že se mi nyní tak líbí, ale prostě si nemohu pomoct. :))))))

      Vymazat
  6. Pavli, proc chces ztmavovat? Me se to libi takto :-). A stejnou mame najen vanicku, ale i zrcadlo ktere jsi dostala, i komodu (mam ji upravenou jako prebalovacek pro Nicole). Oba pokojiky budeme zarizovat z teto serie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, mně se ta blond líbí taky, ale upřímně musím uznat, že mi tmavší sluší více k obličeji. Takže to zas za čas změním. Jinak serie Hemnes v bílé je fakt nádherná, budu v ní mít celou chodbu, už se těším.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)