Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 7. 2013

SEPHORA Long Lasting Eyeshadow č. 62 Mad For Macaroons

Letošní letní slevy v českých parfumeriích pro mě nepřinesly žádné ovoce. Do Prahy jsem se zatím nedostala a v naší místní Sephoře se do slev z highendových značek dostalo pár kousků, z nichž mě barevně či jinak nezaujalo naprosto nic. Nezoufám, plně jsem si to vynahradila přes net v různých uk shopech, ale přesto jsem zatoužila po nějakém nákupu naživo. Takže jsem do Sephory zašla ještě jednou a skončila u stojanu s jejich dekorativkou. Na hromádce tam leželo obrovské množství stínů za příjemných 100kč. Bylo ale poměrně těžké se přes všechny žluté, fialové či černé dostat k nějaké "rozumné" barvě. Toužila jsem (jak jinak) po nějaké natural, neutral, nude bezpečné barvě a nakonec jsem ji našla. Úplně vespod na mě vykoukla barva, která se mi líbila jak odstínem, tak názvem (já vím, malichernost)  - č. 62 Mad for Macaroons.
 

 
 
Ve stínech Sephora moc kovaná nejsem, dostala jsem jich pár jako dárek od mojí kamarádky, sama si koupila asi jedny, takže nemohu soudit celou řadu jako celek. Ale tyhle se opravdu povedly! Textura je nádherná. Jemně mleté, vůbec nepráší, protože jsou krásně zalisované, přesto na štětci ulpí přesně to množství barvy, které potřebujete pro natření jednoho víčka. Stíny se krásně přichytnou, neopadávají při aplikaci ani během dne a výborně se blendí. Koukám, že se mi vše podstatné vešlo do jednoho malého odstavce a nemusela jsem se tu nijak dlouze vykecávat. :)
 

 
 
Vše, co jeme napsala, je pravda. K textuře prostě žádné negativum nemohu přidat. Vlastně ho nemohu přidat ani k výdrži. Použila jsem je zatím jen 2x, pokaždé na primer a vydržely celý den. Nikde se neslévaly, nikde žádná část, která by byla vybledlá. Samozřejmě po celém dni vypadaly trochu jinak než po nanesení, barva asi trochu zoxidovala a zesvětlala a stala se ještě hezčí. :) S jejím popisem mám trochu problém. Přesně vím, že jsem kdysi měla podobný MAC odstín, ale zaboha si nemohu vzpomenout na jeho název. Limitka, stálá barva? Já fakt nevím. Jen vím, že něco podobného už mýma rukama prošlo. Ono není divu, tohle je moje oblíbená barva, která mi sluší a cítím se s ní dobře. Je dle mého hodně letní, hodí se k mému jemnému opálení, v zimě by mi asi přišla trochu tmavá a moc lesklá. V létě naopak. Její zlatý sheen je jak stvořený pro dny i večery těchto měsíců a určitě tento stín jako jediný vezmu s sebou na dovolenou.
 

 
 
Takže jsem již napsala, že barva má zlatý sheen. Díky bohu žádný shimmer, žádné třpytky, jen sheen, opět luxusní záležitost na oku. No a nyní k tomu základu. V panu a ve stínu vypadá naprosto odlišně než na slunci. Tam totiž rozehraje všechny své nádherné party a roztáhne motýlí křídla. Ve stínu je to taková bronzovo hnědo dokonce snad i khaki barva a sheen je naprosto v pozadí. Na slunci se plně projeví hlavě ona zlatá barva (někdy možná spíše old gold) zamíchaná v hnědo bronzové. Nádherná exotika. VS andílek na brazilské pláži.
 






 
Já jsem prostě z nákupu za stovku úplně nadšená. Přesto si ale další barvu ze slev nekoupím. Myslím si, že v tomto případě jsem měla opravdu šťastnou ruku a štěstí se nemá pokoušet. Macaroons mi sedly nejen barvou, ale hlavně se mi podařilo vzít dokonalou texturu a finish. Co si pamatuji, jiné barvy byly třpytkaté (někdy větší, jindy menší třpytky, ale furt třpytky), nebo matné a u nich se právě onoho finishe a následného nanášení dost bojím. Takže letošní slevy v českých parfumeriích pro mě skončily s jedním jediným kusem, který ale naprosto splnil všechna očekávání, vlastně je i předčil, protože jsem popravdě žádné velké naděje do tohoto kousku nevkládala. Takže i když mám jen jeden kousek, jsem asi spokojenější, než kdybych jich nakoupila 5 a všechny je po jednom použití (nejlépe pouze pro účely swatchů) poslala dál. :) Takže opět platí, že méně je více. Howgh. :)
 
 

8 komentářů:

  1. Co se týče toho mac, tak mně z monitoru připomíná Warming Trend (jestli si dobře pamatuju název, minimálně podobný to bylo :-) ). Ten se mi moc líbil, už ani nevím, kde a jak skončil. Za stovku bych ho brala zpět :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ren, WT byl asi o něco světlejší, je tedy fakt, že mě při přemýšlení taky napadl, ale není to ono. :)

      Vymazat
  2. Reni, Warming Trend byl trochu jiný. Tohle je spíš do Soba, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani Soba to není, prostě fakt něco, na co si nevzpomenu, i kdybyste mě mlátily. :)

      Vymazat
  3. trochu chameleon že?:) na horních fotkách vypadá jako zdravá taupe a dole je hnědo-zlatý nebo jsem slepá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nejsi slepá, je to příšerný chameleon. Sama stále nevím, jak dokonale tu barvu popsat a zdá se mi to skoro nemožné. :)

      Vymazat
  4. Tak tohle ti sedlo maximalne, uzasne ti to zvyraznilo uz tak krasnou barvu očí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, díky moc. Tyhle odstíny patří mezi moje nej. :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)