Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 7. 2013

SCOTT BARNES Pressed Powder

Já mám značku Scott Barnes strašně ráda. Úplně všechno, co jsem od ní kdy vyzkoušela, bylo velmi dobré. Proto jsem před nějakou dobou při brouzdání na Jahodě koupila tento pudr. Plánovala jsem ho mít jako konturovací pudr nebo bronzer, proto jsem vzala poměrně tmavý odstín Amber.


Co říkáte na balení? Mě se moc líbí. Je hodně jednoduché, a přesto docela výrazné tím, jak je jiné. Zopakuji se - značka Scott Barnes je strašně fajn a i balení mají moc pěkná.


Někomu by mohlo vadit, že se pudřenka otevírá pouhým odklopením celého víčka, víčko nijak nezaklapává nebo nezaskakuje. Prostě fakt jenom přiklopíte "dekl".
Já mám pudr na stole nebo ve stole, takže odklopím, použiju, zavřu. Použité materiály jsou kvalitní, působí draze a nejsou lehké. Nepodezřívám krabičku, že se bude sama od sebe otevírat, nicméně kabelce by se to teoreticky mohlo stát.  



Zde vidíte, jak se krabička zavírá. Chybí jakýkoliv systém zámečku nebo západky, ale zase je díky tomu pudřenka stále čistá a mě osobně se ten design fakt hodně líbí.


Odstín Amber je dost tmavý, kupovala jsem ho vysloveně na kontury. Nicméně teď jsem opálená a používám ho i na celou tvář. To je fajn, s tím jsem sice nepočítala, ale moje oblíbené celoroční pudry si můžou vzít klidně dovolenou :) No, znáte to, ony ty voňavé Guerlainy a sametové ByTerry pudříky stejně moc oddychu nedostanou, ale Scottík je nejtmavší a na léto mi báječně sedí. V odstínu Amber naštěstí není oranžový nádech, barva je spíše blízká mléčné čokoládě. To mám ráda. Na kontury je to ideální.


Aby to v textu nějak nezapadlo - zatím jsem to napsala jen dvakrát :) - Scott Barnes má strašně fajn produkty. Všechny práškové věci jsou nádherně jemné, zalisované jsou sice pevně, ale mají měkkounkou texturu, velmi slušný pay-off a jsou sametově příjemné. Nejinak je na tom tento pudr. Opět hladký, sametový, jemný a velmi milý. Proto ho mám ráda a používám ho dost často. Pomocí největšího jemného štětce ho malinké množství nanesu jedním tahem na celou tvář. Přece jen je barevně výrazný a já nemám ráda moc barevné pudry ve větším množství. 
Pudřík docela slušně matuje a vytváří pěkný sametový povrch pleti. Přesto ale nedělá masku a vrstvu. 



Na těchto silných swatchích, doufám, vidíte aspoň trochu barvu. Pokud máte chuť vyzkoušet pudry od SB, snad vám pro srovnání a výběr barvy moje fotky pomohou. 
Na Jahodě je skoro pořád k dostání něco málo ze sortimentu Scott Barnes, ceny jsou příjemné - já jsem tento svůj pudr koupila zhruba za 170,- Kč. Pokud trefíte odstín, je to hoooooodně muziky za málo peněz. Navíc je pudr neparfemovaný, takže čumáčci mohou klidně kliknout :)
Žádné negativum nevidím, podle mě se jedná o velmi příjemný produkt za dobrou cenu, takový pudr na každý den klidně i pro studentku.
Takže až budete brouzdat na Jahodě a jestli vám dochází pudr, koukněte na SB. Budete-li mít šťastnou ruku s odstínem, uděláte dobrý kup. Netvrdím, že budete áchat a omdlévat luxusem, ale zklamané nebudete :)

11 komentářů:

  1. teda vypada dobre, skoda, ze nam tu jahoda nefunguje a v CR jsem s tim stejne mela problemy posledni dobou:/
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já jsem na Jahodě strašně dlouho nenakupovala kvůli clu, ale zase jsem zkusila a nemám problém. Vrátili mi zatím vždycky všechno ihned.

      Vymazat
  2. Vypadá krásně, to balení na mě působí až industriálně. S touto značkou nemám vůbec žádnou zkušenost, asi ji budu muset vyzkoušet. P.S. Stále mi nepřišly věci z blogsale, penízky jsem posílala snad před dvěma týdny...K.L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se omlouvám, mám resty a byli jsme na dovolené. Vrhnu se na to, slibuju!

      Vymazat
  3. Tak to je nádherné. Skutečně originální balení, asi jsem se zamilovala... SB vůbec neznám, dík za tip.

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj Nuf, koľko asi trvá doručenie z jahody? dík

    OdpovědětVymazat
  5. Justi, nejde mi odpovědět k tvému dotazu, tak snad to najdeš. Obvykle to zde mívám tak za týden, když je cena vyšší a pošta to proclívá, tak těch 10 odhadem. Není to nic hrozného.

    OdpovědětVymazat
  6. scottovu prácu som zatiaľ obdivovala len v knižke Krásna tvár, asi budem slinať aj nad jeho dekoratívkou

    OdpovědětVymazat
  7. Chtěla bych se zeptat k tomu odstínu, na fotkách mi přijde opravdu hodně tmavý...resp. použitelný pro ty, kteří se právě vrátili z Karibiku :) Nemýlím se? P.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)