Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 7. 2013

OPI Play the Peonies

Já vím, že nyní všude děsně letí Striplacy a Shellacy a každý by si raději měsíc nehty nelakoval (já tedy také), ale stejně jsem se rozhodla vám dnes ukázat dle mého jeden z nejhezčích laků, který jsem kdy měla. Obávám se, že úspěch u vás veliký mít nebude, ale třeba mě mile překvapíte, ostatně jako mě překvapil i on.
 

 
 
 
Play the Peonies pochází z Nice Stems! kolekce, která byla celé inspirované florálními motivy. Z celé kolekce mě zaujal právě tento. Miluju pivoňky, ale  odstín mi byl blízký i z jiného důvodu. Připomínal mi moje (dávno ztracené) mládí. Když jsem si začala lakovat nehty asi před 20, 25 lety, moc velký výběr v drogerii nebyl, to mi věřte. Jeden červený, jeden růžový a pak takovýto neutrální. Všechny perleťové. Tak, jak jen to perleťové laky umí, vám všechny dělaly starší ruce, což ale holce v patnácti moc nevadí. Růžové laky mi nikdy neslušely, na rudé jsem si tehdy přišla moc holčicí a mladá, takže první odstín, který jsem nosila, se velice podobal těmto pivoňkám. A milovala jsem ho. Zůstal mi v hlavě, název tedy ne, ale barva určitě a jakmile jsem ho po těch desetiletích uviděla v této kolekci, věděla jsem, že ho musím mít.
 
 
 
Tento lak umí kouzlit. Udělá vám ty nejčistší ruce, které jste kdy měli. Vyzmizíkuje všechny nedokonalosti Z ženy vamp se rázem stane něžné kvítko. :) Rukou ozdobenou touto barvou nikdy nezatnete své drápky, vždy s ní jen pohladíte... Určitě příjemná změna v dnešní dravé době rudých krémovek, nemyslíte?
 
 
 
Textura je dost nepodobná většině perleťových laků. Nemám je ráda, protože pruhují. Tento kupodivu příliš nepruhoval, dvě vrstvy stačily pro plné krytí, takže mezi perleťovými kousky docela vyniká. Barva je velmi světlá růžovobílá, dle mého se studeným podtónem, který ji dělá ještě křehčí. Pokud bych se hodně pozorně zadívala, asi uvidím i malinký fousek šedé, ale opravdu jen takový, aby lak nebyl teplý.
 
 
 
Výdrž a štěteček je klasika OPI. Výdrž slušná, štěteček dokonalý. To asi už ani nemá cenu nějak zvlášť rozebírat. Suma sumárum, pivoňky mají všechny plusy, které mohou mít. Já jim rozhodně odpouštím i to, že nejsou Strip či Shell. :) Pro mě jsou nádhernou vzpomínkou na krásná léta a moc se mi líbí, jaké divy umí s mýma upracovanýma rukama.
 
 

11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. A ty jsi přesně ten něžný typ, komu by děsně slušel. :)

      Vymazat
  2. Jsem teda o něco mladší, ale taky se mi kdovíproč vybavily laky, kterýma jsem si nehty malovat začínala. Nejspíš proto, že je to opravdu taková něžná dívčí barva, později ke mně dorazily bláznivé barvy a ještě později styl sofistikovaná dáma/slečna. :-) A nevím, jestli je to vlastnost těch laků anebo má tehdejší ještě-nezručnost v lakování, ale při pohledu na tuhle barvu jsem se teda otřásla, že se určitě musí lakovat hrozně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady se vůbec nemusíš třást, protože tohle je světlá výjimka, která se lakuje krásně.

      Vymazat
  3. Tento mám aj ja a tiež patrí k mojim obľúbeným. Hlavne pre tú zvláštnu perleť, čo nepruhuje ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsi potvrdila můj postřeh a že to nebyl jen můj pocit.

      Vymazat
  4. Já ho mám zařazený v kategorii na prodej, nejsem si úplně jistá proč, ale asi jsem se v něm necítila, protože ta barva se mi strašně líbila a vlastně pořád líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já taky dost často prodám něco, co se mi vlastně líbí. :)

      Vymazat
  5. Mám ho na nehtech je bezva.ZUZANA

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)