Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 7. 2013

L´OCCITANE Immortelle Brightening Cleansing Foam

Dostala jsem se do prekérní situace a vůbec nevím, jak z té šlamastiky ven. Mám doma celkem 5 odličovadel, která považuji za dokonalá. Že to není žádná tragédie? Že je to vlastně výhra? Ale jo, pro někoho jistě. Pro mě ale ne. Nezapomeňte na jeden důležitý fakt - já strašně nerada hromadím. No a co jiného než hromadění je 5 odličovačů? K čemu mi je takové množství, když stejně v daný moment použiju vždy jen jeden. :) Pokud budu uvažovat rozumně, stačí mi dva. Jeden ráno na jemné čištění a druhý silnější na večerní odličování. Konec. Víc fakt není třeba. Takže co teď. Poslat tři z domu, zdá se jako ta správná rada. No ale jaké tři, když miluju všechny? Já vám na začátku říkala, že je to pěkná šlamastika. Já totiž fakt nevím, a tak si tu všech 5 nechávám a jsem z toho zoufalá... Dřív tomu ale tak nebylo. Kdysi jsem měla jeden jediný, takového osamoceného vojáka v poli a prožila s ním spokojených pár let. Žádné zoufání, jen nadšení, že konečně mám ten nej. No a pak jsem nějak začala podivně zkoušet a našla těch nej hned několik. Pro příště vím, že zkoušet již nebudu, protože bych nerada, abych jich za další tři měsíce měla doma dokonalých třeba deset, to bych si to rovnou šla hodit. Dnes vám tedy konečně napíšu o mém dlouho nej nej nej odličovadle - L´occiante Immortelle Brightening Cleansing Foam.

 
 
Když to řeknu obecně, nesnáším krémové čističe a  miluju gely. No ale tenhle L´occitane je pěna, že. Na pěny mě před mnoha lety naučila na omlazení uživatelky erin, kdepak té je asi konec... Ona tehdy milovala pěnu značky CC7. Dala se sehnat jen v nějaké lékárně, u nás naštěstí tehdy v jedné ano. Do pěny jsem se stejně jako ona zamilovala a kupovala ji ve velkém. No a pak ji přestali dovážet. Já se celkem nedivím, tehdy v konkurenci nových Bioderma, Vichy a spol byla CC7 nijaká značka. Tak jsem hledala náhradu. Erin tehdy myslím ještě doporučovala nějakou Amicu z drogerie za směšných 39korun, ale ta mi vůbec nesedla, štípala a byla již od čuchu strašně chemická. Tak jsem hledala dál a narazila na L´occitane. A  byla to opět láska jako trám. Láska trvalá, mnohaletá. Trvá dodnes.

 
 
Na této pěně miluju naprosto vše. Dokonce i cena mi přijde super. Ono se zdá, že 660kč je hodně za odličovač o velikosti 150ml, ale pokud vám při každodenním použití vydrží půl roku, je to prostě láce. Fajn na tom je i fakt, že trvanlivost pěny je přesně 6 měsíců od otevření. A ona mi fakt přesně těch 6 měsíců vydrží. Výborně načasované.
 
Moc se mi líbí modré balení celé slaměnkové řady. Pěna je sice v levném plastu, ale kdo by čekal kov či sklo. Již několikrát mi spadla na zem, takže plast je v tomto případě značka ideál. Žluté polepky s modrou super korespondují a celé to na mě působí tak nějak letně. A já jsem letní dítě, narozené v letním měsíci, milující vše kolem léta.

 
 
Jak jsem již psala, balení mi vydrží půl roku. Pěnu používám ráno i večer, ráno samotnou, večer po odličovacích ubrouskách od Biodermy. Pleť je poté dokonale čistá. Nejdůležitějším ale je, že nikde nepne. To se mi bohužel několikrát při použití jiných odličovadel stalo a ten pocit fakt nesnáším. Po použití této pěny je pleť již jako by ošetřená. Zní to směšně, ale je to tak. Nemusím se ihned namazat krémem, abych vůbec přežila. Pokud bych se namazala za hodinu, je to stále ok. Já to sice nedělám, ale jednou jsem to vyzkoušela, takže to lehce mohu tvrdit. Nevím, jak by tento pokus dopadnul na suché pleti, ale s mojí normální až smíšenou to jde.
 
Pěna je extrémně jemná, tím tedy hodně šetrná. Přesto má skvělé odličovací vlastnosti, nejenom ty klasicky mycí. V ruce, když si jednou pumpnete, je ale poměrně řídká. Jiné pěny dokáží "pěnu" udělat o poznání hustší. Tahle je nadýchaná, ale jsou v ní mezery, na obličeji je ale přesto dlouho dobu stále ve formě pěny a hned se nerozplyne. Nemůžete ji však srovnávat třeba se "šlehačkou" od Biodermy či podobnou od L´Orealu, myslím, že to byla pěna Happyderm, také jsem ji kdysi měla. Tohle je pěna z mechanického rozprašovače, nikoli aerosol spray.


 
 
Jedno pumpnutí je víc než hodně. Já pumpnu vždy jen trošinku, nezmáčknu pumpičku ani do třetiny. Bohatě mi toto množství stačí. Večer dám samozřejmě o trochu víc, ale ne znatelně. Možná i proto mi tak dlouho vydrží. Ale já obecně nemám ničeho nějak velikou spotřebu.
 
Pěna je značená jako rozjasňující. Obsahuje výtažky z citrusů, takže nějaký rozjasňující účinek by tam dle složení být měl. No já fakt nevím. Já ji používám tak dlouho a opravdu denně, že nepoznám, jestli je pleť rozjasněná, když nemám třeba měsíční pauzu na to, aby viděla nějaký rozdíl. A začala jsem ji používat před mnoha lety, takže si zas nepamatuji stav mé pleti před ní. Bohužel v tomto směru vám nijak nepomohu. Některé rozjasňující přípravky štípou právě působením různých ovocných kyselin. Tohle není ten případ, zde vás štípat nebude nic. Ale tvrdit, že díky tomu, nebo kvůli tomu, že neštípe, nefunguje, by bylo hloupé. Já to opravdu jen nedokážu poznat, to je celé.
 
No a nyní k tomu, na co asi čekáte, pokud mě dobře znáte. :) Jak může Nik vůbec používat něco, co voní?!?! Jojo, může. Ten můj citlivej frňák slaměnku miluje. Slaměnky jako takové ne, ty mi skoro smrdí, ale slaměnková vůně všech přípravků této řady je jemná, je hodně jemná, i když nezaměnitelná. Já ji miluju a každý den se těším na odličování, abych se mohla zase nadechnout. Vždy se v mysli ocitnu v nějaké staré komůrce nejspíš na Starém Bělidle, kde je ale dobře vyvětráno, a tak je ten skutečný slaměnkový smrad ideálně zředěn a já může lehce dýchat. No a pokud to na začátku vypadala romanticky, tak se za ten konec omlouvám. :)
 
Jedno upozornění, tedy skoro negativum ale k této pěně mám. Pokud byste se s ní hodlali vydat někam na cesty, dejte si velký pozor. Docela dost podtéká. Jednou jsem si ji objednala z Jahody, vyšla tam tehdy o dost levněji, ale bohužel mi přišla z poloviny vyteklá. Joooo, tehdy jsem fakt hodně ušetřila. :) Od té doby vím, že není ani trochu travel friendly, takže na dovolenou ji neberu a silně bych to doporučovala i těm z vás, kteří si ji třeba někdy koupí. Nechte ji hezky hajat na jednom místě ve svislé poloze, má to tak nejraději.
 
K pěně existuje ze stejné řady na odličování ještě voda (samozřejmě i krém, oční krém, maska, sérum, ale já myslím nyní čistě jen na odličování). Vodu jsem také vyzkoušela, ale ta mi vůbec nevyhovuje. Strašně lepí. Ale třeba Táňa vodu miluje a pěnu vzala na milost jedině v kombinaci s vodou, jinak pro ni nebyla zajímavá. Takže je to jak jinak než opět individuální, jako ostatně v kosmetice vše.

8 komentářů:

  1. Obávám se, že by mi půl roku nevydržela ani omylem :-/ Hrozně vším plýtvám :-D Ale možná ji někdy zkusím, ale ta cena...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že ta cena na první pohled může odradit, ale ona fakt vydrží, snad nejsem exot a výjimka v tomto směru. :)

      Vymazat
  2. Tuhle pěnu jsem zakoupila jen díky tvému "básnění" o ní zde na blogu, předesílám, že jsou na ní i negativní recenze....Souhlasím se vším, co tu zaznělo :) Do puntíku...Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi mě těší, že jsi i přes negativní recenze dala na moje ochání a koupila ji i bez pořádné recenze ode mě. A ještě víc mě těší, že ti taky tak vyhovuje. Když jsem ji kupovala já někdy v pravěku, české blogy ještě nebyly a nečetla jsem ani těch pár zahraničních, které tehdy existovaly, takže u mě to byl nákup naslepo a o to větší je nadšení.

      Vymazat
  3. Taky jsem tuhle pěnu měla, ale ač mě všechno vydrží hrozně dlouho, tak zrovna tahle pěna ne. Nechápu:-( A nějaké dobré extra dobré odličovací schopnosti jsem bohužel taky nepozorovala, takže jsem jí nahradila levnější Amicou a s tou jsem kupodivu v poměru kvalita/cena spokojená, ani na oči mi nevadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ta Amica tak děsně nevyhovovala ve všech směrech. :)

      A co se množství spotřeby týče, tak obě s Nuf máme vlastně minimální spotřebu čehokoli (krom kapitoly já a pudry, že :)

      Vymazat
  4. Prosím, bude i post (třeba hromadný) o těch ostatních? Já jsem teď ve fázi hledání odličovače, potřebuju něco hooodně jemnýho, co ale zároveň dobře vyčistí. Zatím používám dětský olej od Hádka, ale chci něco jiného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, post určitě bude, zatím řeknu, že to jsou dva RENy, Burt´s Bees s mateří kašičkou a NIP+FAB na mastnou pleť- Jeden lepší než druhý, za jemné považuju hlavně ty RENy a BB.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)