Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 7. 2013

GUERLAIN Météorites Poudre D'Or Voyage Powder - EXCEPTIONAL PRESSED POWDER

Aby tady náhodou nevznikla mýlka, že jsem pro nadšení ze značky By Terry upozadila meteoritky! To by byla veliká mýlka.

Cítím potřebu vás upozornit na tento skvost, který je nyní ve slušné slevě na Jahodě. Oproti původním cca. 3300,- Kč jsem ho měla za cenu do 1500,-. To už jde. Tak abyste tu akci náhodou neprošvihly!


Na fotkách vidíte limitovaný kompaktní pudr D'Or Voyage ze sváteční kolekce přelomu roku 2010 a 2011. Šlo o velmi dobře hodnocené sběratelské balení klasického kompaktu Voyage, který už znáte. Všimněte si nádherného balení. Kombinace luxusních kovů, stříbrná a zlatá barva a těžké a na první pohled luxusní balení upoutá pohled každého. Mě osobně se opět líbí moc a nemám nic proti. Kdybych chtěla strašně moc vyrypovat, zmínila bych to, že na stříbře jsou hodně vidět otlapky a že hmotnost a diskovitý tvar pudřenky vede k tomu, že je náchylná k vyklouznutí z ruky. Ale podle mě tohle prostě nejsou negativa, tohle jsou vlastnosti luxusních materiálů a patří k věci. Nicméně nechám to na posouzení každé z vás :)


Uvnitř pudřenky D'Or Voyage se skrývá jemná kombinace světlounce růžového pudru a trojbarevných včeliček. Ano, vidíte správně - celkově pudr vyznívá dorůžova.  



Doufám, že si z mých swatchů uděláte dostatečný obrázek. Pudr je světlounce růžový, odlesky hází do barvy perel a do barvy slézového květu. Je poměrně lesklý. Oproti klasickému Voyage je lesklý opravdu hodně. Použití na celý obličej bych asi na každodenní nošení plošně nedoporučila, i když sama ho tak dávám. Používám velký a ultrajemný štětec a přejedu opravdu celou tvář. Vypadám pak hodně zdravě, pleť je vyhlazenější a nedokonalosti nejsou tolik vidět. A překvapivě pudřík i matuje, na pleti zůstává glow, ale ne klasický mastný lesk. To je hodně zajímavé a mám to moc ráda. 
Na druhou stranu při tomto použití veřejně přiznáváte sheen. Někdo to nemá rád a má z toho obavy, někomu vadí sheen na bradě a jiných méně obvyklých partiích tváře. Takovým typům žen doporučuji použít jako rozjasňovač. Nad tvářenku, případně přes ni. Nádhera!




Na následujících fotkách nabízím srovnání s klasickým kompaktem Voyage. Vlevo vidíte mnohem matnější a bělavější pudr - to je on. Ve srovnání s ním je náš včeličkový krasavec opravdu lesklejší a výraznější. 



Voyage   -----------------------   D'Or Voyage


Na závěr pár doplňujících informací:
- D'Or Voyage hodně silně voní klasickou fialkovou Guerlain vůní - připadá mi, že více než jiné Meteoritky
- balení je opakovaně plnitelné, až vám jednoho dne před důchodem včelkový pudr dojde, můžete pudřenku využít na refill Voyage Meteoritek nebo matného a matujícího pudr Guerlain. Refilly stojí beze slev cca. 1100,- Kč.
- součástí balení je opět samozřejmě sametové pouzdro do kabelky, díky kterému je pudřenka chráněná v kabelkách a taštičkách

Guerlain pudry umí, to je bez debat. To, co na pleti obvykle meteoritky dokážou, je fenomenální. Spotřeba je minimální a uživatelské potěšení s tak luxusním a vymazleným kouskem je vysoké. Já nejsem sběratelkou kosmetiky a vše, co mám, používám, takže vám nedoporučím koupi jen tak. Případný nákup si rozmyslete. Pokud ale snesete malinko lesklejší pudr, pokud vám chybí skutečně krásný rozjasňovač v barvě růžových perel, rozhodně využijte akci na Jahodě. 

A dejte nám vědět, jak se vám líbí :)


20 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To mě mrzí, měla jsem to sepsat dřív. Jenže bych neměla pudr dost vyzkoušený. Těch 1800 se ale pořád dá.

      Vymazat
    2. Nuf posles mi prosim ta odkaz na tych za 1800 ? Aj to super cena... ja som nasla len toto http://cz.strawberrynet.com/makeup/guerlain/meteorites-voyage-imperial-pressed/104876/

      Vymazat
  2. Akce skončila, ale ani těch 1800 není zas tak blbých.

    Pro to balení bych šla světa kraj, to přiznám. Pro ten pudr méně - na mě moc lesku a moc do růžova. Ee, já nerada do růžova, jsem pak prasátkoidní:) Ale být sběratel, tak už mi dávno pradávno trůní na toaletě ;-)

    Ještě mi prozraď, jak to děláš, že tu spotřebu máš malou? Respektive co je u tebe malá spotřeba? Když jsem meteoritky (lisované) používala víceméně pravidelně (obden, ob tři dny), tak jsem během pár měsíců s tím panem dost zacloumala a to jsem zdaleka nepudrovala nijak vydatně a po celém obličeji. Takže od té doby si je cmudím v šuplíčku a vytáhnu jen občas, hrozím se okamžiku až mi dojdou a budu muset dokupovat...

    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, podle mého názoru růžová sluší na tváři všem. Jen ne jakákoliv :) Tady je asi problematický spíš ten lesk.
      A spotřebu mám fakt malou. Při používání lisovaných meteo zhruba 5x týdně mám první balení víc než rok a v jednom caplíku je vidět kovové dno panu. Já nějak tyto věci prostě používám vždycky strašně dlouho. I makeupů mám minimální spotřebu, nedávám toho na sebe tak moc.

      Vymazat
    2. No to mi přijde optimální, já nevím, já mám trochu zábrany používat (i když je to pudrový produkt) něco třeba pět let, tak do roka dvou to spotřebovat mi připadá přijatelný. Na to, že levnější pudr mám půl roku a dražší asi tak do konce života mě tudíž výrobce moc neutáhne... :-)

      Vymazat
    3. s tou spotřebou mi to nejde do hlavy ani u klasických koulí - mě se zmenšují vyloženě před očima :-/

      Vymazat
    4. Se spotřebou je to asi záhada. Něco bude štětcem - čím jemnější a měkčí, tím méně sebere. Ale u klasických koulí teda fakt nevidím spotřebu žádnou. A to s nimi před použitím bouchávám v krabičce...

      Dee, s tím "do konce života" je to samozřejmě nadsázka. Jsem překvapená tím, že má někdo balení makeupu a pudru na dva měsíce, takže jak je vidno, neodhadnu to. Já osobně mám fakt spotřebu směšně malou. Můžu příležitostně nafotit, jak po 15 měsících můj Voyage vypadá, ale stejně to nikomu k ničemu není :)

      Vymazat
    5. Tak se spotřebou to mám podobně jako nuf. Všecko mi strašně trvá, ale strašně! Z dekorativky v podstatě točím jen řasenky, nic moc jinýho prakticky nedokupuju. A zrovna u dekorativky mě fakt netrápí, když mám doma něco několik let. Nikdy se mi nestalo, že by to smrdělo, změnilo barvu, konzistenci nebo bych se po tom nedejbože osypala, to vůbec ne. Takže obavy z dlouhého spotřebovávání nemám. S péčí je to jinak, i když u mě taky pomalé.
      No a štětec? Mám extrémně jemný a určitě jsem s ničím tvrdým a pichlavým do meteoritek neryla, tak nevím proč mi tak rychle mizej :)

      Vymazat
    6. Veru, já i tu řasenku vyhazuju jen proto, že by se to mělo ještě plnou... Jinak taky nespotřebuju skoro nic z dekorativky a dost věcí dávám do blogsale. Poslední dobou mám hodně dobré a oblíbené pudry, zatím se o ně nijak nebojím. Hodně často peru štětce a mám to všechno v čistotě. A co budu mít pak hodně dlouho, půjčím dcerce a jejím kamarádkám. Myslím, že fakt nebude, co řešit. :)

      Vymazat
  3. Mně se teda ze srovnání na ruce kupodivu víc líbí lesklejší verze. Tím, jak je růžová, věřím, že opravdu umí takový šťavnatější a odpočatý vzhled. A to nejsem příznivce lesku, vůbec.

    OdpovědětVymazat
  4. Můj první koment někam zmizel:(
    Tak znova:)
    Ulevilo se mi! Furt jsem přemýšlela jesytli jsem neudělala chybu že jsem ten pudr nekoupila ale ted vidím že ne:) Byl by na mě až moc růžový a až moc lesklý. Ovšem ten Voyage nutně potřebují! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liduš, ten swatch mám hodně silný, na tváři je neskutečně krásný, ale takovou vrstvu bys nikdy nedala. Myslím si stále, že ho počebuješ :)

      Vymazat
  5. Já teda nic od gurleain nemám, ale vždycky si ráda přečtu tvoji recenzi :) Bereš to fakt poctivě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věci se snažím dělat pořádně. Ale máš pravdu, kolikrát píšu post a říkám si, zda to má tak komplexně vlastně smysl :D
      Až si řeknu, že to smysl nemá, skončím...

      Vymazat
  6. to balení je nádherné! a i výsledný efekt se mi moc líbí, jen by to na můj vkus mohlo být trochu méně třpytkaté :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by jistě vadilo více lidem. Prostě to šlo z vánočně a silvestrovsky mířené kolece a je to znát. Myslím, že to není pro každého. Nicméně se jemná vrstvička dá dát pod makeup pro ozdravení vzhledu, to pak není tak moc :)

      Vymazat
  7. Áááách... Ehm, já tudy jen procházím, vlastně jsem tu vůbec nebyla a nic nepočebuju! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojte kočky, náhodou som našla Váš pokec. Púder Guerlain poznám a mám jeden na predaj. V prípade, že by ste mali záujem, viem Vám ho predať za 2000,- CZK. V prípade, že budete mať niektorá záujem, viac na katarina.kysova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)