Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 7. 2013

FOTD - coming soon


Mám pár nových věcí k recenzování, které ještě nemám dostatečně ozkoušené. A pak mám taky věci, které si samostatnou recenzi nezaslouží. Dnešní post berte jako ochutnávku, jako když sedíte v kině a koukáte na ukázky. Já to mám strašně ráda. Teda, já mám ráda i reklamy, takže možná nebudu úplně v pořádku :)

Když jsem nakupovala v drogerii, padl mi do oka stojan s letními limitkami. Zaujaly mne krémové stíny v roztomile malinké krabičce Essence. Sáhla jsem po bronzových - je to barva, která je pro mne problematická, ale podle testeru se mi líbila textura, tak jsem neodolala. Textura je báječná, připomíná lehounkou pěnu. Ale stíny se štětcem špatně nanášejí a na celém víčku se trhají. Chce to buď nanést prstem (to já nerada...), případně slušně fungují jako linka podél řas. Na léto moc fajn barva, co říkáte? Výdrž není nic moc, ale ve vedrech je na pár aplikací beru na milost :)


V tomto počasí se vyhýbám líčení očí. Dnešní fotky jsou dokumentací mých nejvýraznějších letních líčení. Moje očka zkrátka přicházejí zkrátka. Zde je použita fialová tužka By Terry, na kterou plánuji samostatnou recenzi, a řasenka Avon SpectraLash. Ohledně řasenky s recenzí nejsem rozhodnutá - byl by zájem?


Ani hodinky a náramky teď v létě skoro nenosím. Proto jsem asi taky udělala fotku výjimečného úkazu, kdy se v horkém letním dni na mé ruce objevilo obojí :)



Tohle je pro mne velká událost! Je to ONA! Ta nej hutná, pigmentovaná a dlouhodržící rtěnka! Recenze bude jistě a už teď vím, že bude nadšená. Víc nebudu prozrazovat. Milovnice rtěnek, těšte se!


Testuji nejen fialovou tužku na oči By Terry, ale také tužku na obočí stejné značky. Recenze budou následovat a zatím to vypadá, že nebudou zcela jednoznačné...


Vyzkoušela jsem nálepky na nehty. Tyhle byly od Sephory a měly poněkud zvrásněný povrch. Zajímavé a nezvyklé na nehtu, nicméně jako alternativu laků a UV systémů na nehty bych je rozhodně nezavrhovala.


Dnes se toho ode mne víc nedozvíte, upaluju na koupaliště a vám přeju, abyste ta vedra snášely co nejlépe.


8 komentářů:

  1. skvělé fotky, miluji bronzové oční stíny, teď jsem objednala pigmenty od BarryM, těším se na ně. rtěnka je dokonalá, pořád se červené vyhýbám, no uvidíme, třeba si někdy nějakou pořídím a náramky v létě nosím pořád. no prostě super fotky, tak jdu taky k bazénu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. červená rtěnka tě doběhne a najde si tě, neboj :)

      Vymazat
  2. Užij si koupaliště i za mě prosím!;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dejni, pro mne to není zas taková zábava, chodím kvůli dětem. Odřídit to ve vedru a poslouchat "kdy už tam budem a do jakýho bazénu pudem", vytahat všechnu bagáž a nafukovací kraviny, neztratit rozjančené děcko, na koupáku ho hlídat a odrážet žádosti o koupi blbin... Nebudu to popisovat dál, ale je to spíš záhul než relax :D

      Vymazat
    2. No dobře, ale uznej, že je to trošilinku lepší než v práci v rozpálené Praze;-)

      Vymazat
  3. Ta rtěnka teda je! A hodinky jsou těž hodně zajímavé

    OdpovědětVymazat
  4. Liduško, ty hodinky mám strašně dlouho. To jsou starší Guessy ještě z těch dobrých kolekcí z kvalitním strojkem.

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se! Na rtěnku i na ostatní.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)