Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 7. 2013

COLLECTION 2000 Lasting Perfection Ultimate Wear Concealer

Ač už na pupínky vážně nemám věk, když víc cvičím, na spáncích a u linie vlasů se mi občas nějaký objeví. Ojedinělě i jinde na obličeji nebo v dekoltu. Štve mě to, ale je to tak. Proto jsem se rozhodla, že si koupím dobrý korektor na tyto body.

Měla jsem zcela jasně spadeno na korektor Estée Lauder Double Wear, znám ho, vím, že je hutný, dobrý a že drží. Měla jsem v minulých časech jen trochu problém s odstínem a nejasně si pamatuju, že měl jemný a ojedinělý sheen. Proto jsem se vrhla na google a swatche, abych si udělala jasno v odstínech, než půjdu do parfumerie - známe schopnosti prodavaček, na jejich výběr není radno dát.
Mezi klikáním na fotky jsem se neplánovaně dostala k recenzi, která srovnávala EL DW korektor s korektorem drogerkové značky Collection 2000. Přešla bych ji, kdyby na konci nebyla věta v tom smyslu, že pouze idiot utratí za EL, když může mít to stejné za stovku. Necituji, parafrázuji, protože si nepamatuji zdroj ani přesné anglické znění. Nicméně víte, co chci říct a víte taky, co následovalo.

Zaběhla jsem na ebay a klikla.


Balení je takové úplně obyčejné, drogerkové, průměrné. Zpočátku mi nevadilo naprosto nic. Teď po pár týdnech používání mi vadí, že černé nápisy se otírají. Když mám zbyteček krému nebo makeupu na ruce a uchopím tubu, mám černé šmouhy na prstech. Jako když s rukama od opalovacího krému vezmete noviny. No, nevadí, čistící ubrousek to vyřešil a tubu mám dnes zcela bez písmenka. 



Zvolila jsem odstín číslo 3 Medium. Na výběr bylo ze 4 odstínů, předpokládám, že to asi chce mít dvě barvy a míchat podle ročního období. Na mě je teď ta trojka světlá, sedla by mi možná v zimě. 



Aplikátor je dlouhý a pěnový. Moc ho nehodnotím, protože používám tak, že pouze rozšroubuju balení, mírně povytáhnu a malinkým štětečkem na nejtenčí oční linku ťupnu na plastovou tyčku a odeberu minimální množství. Tímto pak jemným dotykem nanesu na skvrnku a je to. Maximálně ještě lehce přeťupu blendovacím štětcem. Vážně se omlouvám za nadužívání slova "ťupat", uvědomuju si, že mnohým z vás způsobuje křeče, ale bohužel jsem nepřišla na přesnější a popisnější výraz. Tím štětcem skutečně ťupu, i když se za to s každým dalším ťupacím slovem stydím...


Zde vidíte, že trojka je vážně docela světlá. Mají v nabídce ještě odstín 4, kterého jsem se bála, ale možná jsem se bát neměla.

Pojďme ale k tomu podstatnému. Textura je báječně krémová, ale dostatečně hutná. Nemusíte se ale bát efektu, který dělají například korektory v tyčinkách. Nešupinkuje, není suchý, není tvrdý. Vážně kryje báječně. Byla jsem překvapená, stačí opravdu jen ťupnout (ach...) na skvrnku a skvrnka je fuč. Vážně je. Nezkoušela jsem použití na větší plochu, protože řeším vždy jen flíčky, ale s krytím a efektem jsem strašně spokojená. To, že mi teď nesedí odstín, je druhá věc. Opálení způsobilo, že nyní korektor v podstatě nemůžu použít.
Výrobce tvrdí, že efekt krytí má trvat po dobu šestnácti hodin. To vážně nevím. Nestopuju, líčím se v různé denní doby, korektor nepoužívám denně. Nicméně drží obstojně, pokud si zakrytý flíček přímo mastnou rukou nepřejedu, dojdu domů zakamuflovaná. Kdybych se třeba velmi zpotila na kole a otřela si tvář, asi by odešel i korektor. Ale to jsou extrémní podmínky a na sport se stejně nikdo nelíčí. Nebo jo? 





Když jsem na startu srovnávala s EL DW korektorem, vrátím se k tomuto srovnání. Pokud si pamatuju, EL byl stejně báječný. Kryl a držel srovnatelně. Lepší byl v jedné důležité věci - mají na výběr dost odstínů, pokud nezměnili škálu, vybrete si z narůžovělých i nažloutlých barev a rozhodně nebudete mít potíže, jako mám nyní s opálenější pletí já. A taky balení je lepší a hezčí, ale zde bych se příliš nerozvášňovala, protože co chcete vymyslet na tubě s aplikátorem?

Shrnu to: dneska vám píšu o skvělém hustě krémovém korektoru vhodném na zakrytí pupínků nebo jizviček. Nezkoušela jsem a osobně nedoporučím pod oko, to by asi nedopadlo přirozeně. 
Pokud sedne odstín, je to kup roku! Já jsem na ebay koupila svoji tubičku poněkud předraženě oproti běžné prodejní ceně v drogerkách. Stálo mně to asi 210,- korun i s poštou. Jelikož jsem s vlastnostmi spokojená velice, ale barevně méně, zakoupím si ještě i odstín 4, a budu doufat, že v krizi namíchám. 
Pokud zakrýváte plochý flíček, budete nadšené. Při krytí vystouplého pupínku jsem nadšená méně, protože hustý krém se malinko vrství. Na pupínek je lepší tenoulinkým štětečkem nanést tekutý makeup, výsledek je nenápadnější. Na druhou stranu asi krytí tolik nevydrží. No, co si budeme namlouvat, když je pupínek, je to na houby a všechna řešení jsou jen nutná krizovka...

Korektor od Collection 2000 klidně vyzkoušejte, stojí trochu peněz, ale hodně toho udělá. V kabelce nevyteče a jeho spotřeba je méně než minimální.

Sobě i vám přeju, aby vůbec nebyl potřeba a aby klidně uschnul v šuplíku :) 



13 komentářů:

  1. tenhle korektor Collection 2000 vychvaluje nejedna blogerka na youtube, tak asi špatný nebude, pokud to není zas nějaká mániová vlna:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já čtu hodně málo blogů a recenze, která mne inspirovala, je víc jak rok stará.

      Vymazat
  2. No ja nevim, ja se na sport nelicim, nechapu, proc bych nemela...jedine, pokud sportuju sama, tak se nenalicim, ale pokud s nekym, tak zaklad je nutny. Nechapu, proc bych se mela denne licit a pak zbytecne vse kazit tim, ze na sport budu chodit nenamalovana...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasné, však co by ne. Já jsem shnilá a sportuju nejčastěji doma nebo jedu na kolo, kdybych chodila do fitka, taky bych si aspoň tvářenku dala.

      Vymazat
  3. Nákupu kosmetiky přes ebay se vždycky trochu bojím..jelikož se bojím padělků :)

    Můj blog:http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že takhle levné a nijak exkluzivní značky nemá nikdo důvod padělat. ta cena je taková, že by snad i padělek vyšel dráž :)

      Vymazat
  4. Trochu bych se bála objednat odstín jen podle fotek z internetu, když se většinou netrefím ani po delším zkoušení v parfumerii, ale za tu cenu, proč ne. Slovo ťupat mi přijde roztomilé, klidně ho používejte dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, však já jsem se taky netrefila s odstínem :) Riziko je vždycky.

      Vymazat
  5. Tahle značka se u nás kdysi prodávala, sice nevím kde, ale bylo to tak. Dostala jsem totiž od sestry jejich rtěnku a ta opravdu nenakupuje přes ebay nebo na zahraničních eshopech, navíc to bylo před 10 lety :D Občas ještě na jejich výrobky narazím v nějaké zapadlé drogérce, ale opravdu výjimečně.
    Ale zpátky k rtěnce, byla super, nádherně krémová, pigmentace skvělá, výdrž taky obstojná. Když jsem ji dobrala, úplně mi bylo líto, že si ji nemám kde koupit :-( Sláva ebayi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si pamatuju, že v dřevních dobách u nás bývala tahle značka v drogeriích. Osobně je pro mne jednodušší kliknout než hledat zapadlé drogerky :)

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Jen k těm pupínkům kolem linie vlasů a na spáncích ...taky jsem na ně trpěla. Od té doby coo se vyhýbám šamponům s obsahem Sodium Laureth Sulfate a používám ty přírodní...mám klid :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nevíte prosím někdo,kde bych tento korektor mohla koupit přes internet?

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)