Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 7. 2013

ByTerry Rouge Délectation - 12 Flirty Grenadine

Miluju rtěnky, miluju značku ByTerry, miluju svoje rtěnky ByTerry. Od té doby, co jsem u Day četla chválu na rtěnku z řady Délectation, jsem po nějaké podobné taky pásla.


Zde vidíte kompletní balení. Je lehčí a působí poněkud méně luxusně ve srovnání s řadou Terrybly, ale zase je více letní, lehké a snad i dívčí. Mě se líbí, tento odstín a lesk modré můžu.

Můj plán byl jednoznačný - chtěla jsem spíše nenápadnou rtěnku na každý den. Takovou, která nebude razit, kterou mohu mít i na pískovišti, aniž bych působila jak přelíčená fifina, zkrátka něco jako nude odstín. Swatche skoro nejsou a podle obrázků u Day a vzorníku jsem s klidem vybrala odstín 12 Flirty Grenadine.

Takhle vypadá barva ve vzorníku - to by mým požadavkům odpovídalo, co myslíte?
Nicméně jsem rozbalila tohle:



Na rovinu se přiznávám, že jsem byla hrozně zklamaná, protože tohle byl šok a naprostý omyl. Já mám ráda výrazné rtěnky, mám ráda i růžovou barvu, ale plán byl naprosto odlišný.


Nakonec si mě ale rtěnka získala. A to tak, že je to můj miláček. Barvu kousnu, sluší mi, dá se dobře vrstvit a kupodivu nerazí až tak moc. Je šťavnatá a vysloveně letní, aspoň do období se trefila. Nosím ji pouze s řasenkou nebo s tvářenkou, oči nechávám v pozadí. Mám k ní klobouk s růžovou stuhou ve stejném odstínu a soudím, že výsledek je báječný.


Barva ale není to, proč jsem se zamilovala. Jde o texturu. Hladký a jemný krém. Bohatý, ale nepříliš hutný. Nelepivý, na rtech jej vůbec necítím. Je nejlepší ze všech rtěnek, co mám. Nejpříjemnější. I tuhle výraznou barvu nalíčím i bez zrcátka, klidně opakovanými tahy. Barva je jednolitá a rty vážně vypadají naducanější. Prostě tahle textura je úžasná a já si rozhodně koupím další rtěnku z této řady. 


Výdrž hodnotím jako skvělou. Sice se ojídá, koneckonců je opravdu hodně krémová. Ale po jídle o sebe otřu rty a stále vypadají báječně. Beze skvrn a cucků. Nicméně po větším jídle nanáším další vrstvu, protože tahle rtěnka je nejkrásnější v silnějším a bohatém nátěru. Pro ty naducané rtíky :)


Uvidím, jestli ji budu milovat i po létě, ale myslím si, že pro tu krémovou a skvostnou texturu spíš ano. 

Ale stejně jsem chtěla úplně jinou barvu!



8 komentářů:

  1. v poslednom čase obdivujem najmä tvárenky by terry, koľko stojí poštovné z ofiko stránky? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si dobře pamatuju, 15 EUR. Mají to ale na stránkách.

      Vymazat
  2. Ta barva je nádherná! Přesně takovou už nějakou dobu márně sháním a ted už vím kam pro ni :) A musím říct že mi přijde i docela nrnápadná. No, By Terry prostě vede!

    OdpovědětVymazat
  3. Liduš, tak nenápadná vážně není. Ale skvělá je. Taky tam zase pokoupím...

    OdpovědětVymazat
  4. Chanelka, LV a labrador? Víc kýčovitá už ta fotka v záhlaví být nemohla? :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Drahoušku, je báječné, že poznáš Chanel a LV! Jen s těmi plemeny psů se ještě malinko dovzdělej a pak nám sem zase napiš.

    OdpovědětVymazat
  6. no tak to je tedy super odstín, moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)