Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 7. 2013

BOURJOIS Cream Blush 01 Nude Velvet

O těchto tvářenkách jsem na českých blogách zatím nenašla jedinou recenzi, ale netvrdím, že jsme první. :) S největší pravděpodobností jen špatně hledám nebo hledání nevěnuji dostatek času. Oboje je vlastně pravda. Poprvé jsem o nich uslyšela u mojí oblíbené Ruth a hned jsem začala hledat. V ČR samozřejmě tato novinka nebude dostupná, takže pokud po ní zatoužíte, musíte přes net.

 
 
Bourjois krémové tvářenky jsou dostupné ve 4 odstínech. Na (pro mnohé nejznámějším) Asosu jsou bohužel k mání již jen odstíny 03 a 04, které se mi zdají být méně oblíbené než 01 a 02. Já svůj kousek koupila na ebay. Jinak jsem nenašla žádný uk eshop, který by je měl a zároveň k nám zasílal. Takže ve výsledku mě samozřejmě tvářenka přišla dráže než kteroukoli Angličanku, ale to je celkem fuk, ne. Chtěla jsem ji, sehnala jsem ji bleskově a ještě rychleji přišla domů.

 
 
S krémovými tvářenkami nejsem kamarád, takže se asi divíte, proč jsem si nějakou vůbec pořídila. No ale já vždy dost těžko odolávám jakémukoli doporučení od Ruth. Je to tak trochu moje úchylka, mám ji velmi ráda, líbí se mi její vystupování, její styl i výběr kosmetiky. Navíc je mého věku a barevného tonu pleti, takže mi dost věcí, které sedí jí, sedí také. Proto jsem zvolila stejný odstín jako ona - 01 Nude Velvet.


 
Krabička je to malinká, velmi travel friendly, lehce někam hodít, klidně i do psaníčka a můžete vyrazit. Velikost je tedy stejná jako klasické Bourjois tvářenky, ale je nižší, téměř poloviční. Barva obalu koresponduje s barvou samotného produktu, ale to u Bourjois také není žádnou novinkou, tak to mají všechny jejich tvářenky. Novinkou je jednoduše textura.
 
Tvářenka je krémovo pudrová. Přejedete prstem v panu a jasně cítíte klasickou krémovou tvářenku, již při nanášení ale pociťujete onu pudrovitost, která ale vůbec není na škodu. Přestože se tvářenka krásně roztírá a s jejím zapracováním nemůžete mít problém, na tvář usedne již jako pudr. Finální touch-upy jsou ale stále možné, nebojte se. Nic není natrvalo vytesáno do kamene, tvářenku můžete po nanesení krásně doupravit. Lehce se také vrství, s každou další vrstvou přidáte na intenzitě, nicméně na tváři zůstane stále tenká vrstva, takže žádné cakey tváře nehrozí.
 
 
 
(tvářenka je opravdu velmi nenápadná, takže swatche podle toho také vypadají)
 
Ideální je krémovou tvářenku nanášet na tekutý makeupu a teprve pak zafixovat pudrem, alespoň tak mi to přijde logické. Kdybych ji aplikovala na pudr, bála bych se nerovnoměrného nanesení a různých cucků na tváři. U Bourjois se již nebojím. Úplně jsem totiž při aplikaci zapomněla na to, že je to vlastně krémová tvářenka a jala jsem se ji nanášet až na pudr. Nic se nestalo, krásná líčka perfektně rozblenděná. Takže bod navíc.

 
 
Výdrž byla v tomto vedru fakt hodně výjimečná. Ale ono je to asi dáno tím, jak se krásně na tváři změní v pudr. Nicméně na krémovou tvářenku od 8 ráno do 16 odpoledne ve 30 stupních vedra je úctyhodný výkon, co myslíte?

 
 
No a dostáváme se k barvě. Podle swatchů jsem očekávala nude barvu (jasně, má to i v názvu), broskvičku k nakousnutí. No a vyšla z toho pěkná růžovka. Sice tělová a nenápadná, ale stále růžová. Teplá, ale růžová. No a víte co já a růžové tvářenky.... Už šmejdím a hledám odstín 02 Healthy Glow, která tou broskví jistojistě bude. :) A doufám, že nejen podle swatchů. :) 


 
Zrovna u tohoto kousku je mi fakt docela líto, že není v ČR dostupný. Věřím, že by se stal hitem a skončil by v kosmetické taštičce nejedné bloggerky a hlavně běžné ženy. A není to jediná novinka, se kterou Bourjois toto léto míří na trh a která se k nám nedostane. Příště (tedy někdy příště) vám představím další kousek této značky, který je pro toto léto nezbytný. A silně uvažuji ještě o jednom a to si od vás asi nechám poradit. :) Mějte krásně den.
 
 

7 komentářů:

  1. Mohla by som poprosit link na tu Ruth - asi som 100 rokov za opicami ale nepoznam, tiez mam podobnu plet a vek, tak mozno sa inspirujem :-). A k tvarenke: je dost nenapadna, mozno ta 02 by bola fakt lepsia ale ak hladas nieco take tak skus Bourjois healthy Mix c. 41 - tiez je to relativne novinka cca od jari tohlo roka ale je to presne ten typ broskynovej zdravej farby - a dostat ju v SR aj CR, aspon teda ja som kupovala v SR. Kremove tvarenky sa mi velmi pacia, ale mam velmi rozsirene pory takze na mne to vyzera dost zle, ale ked vravis, ze sa to sprava ako pudrova... Mozno casom, ked budu zas nejake zlavy a vypredaje.... Vdaka za tip.

    http://mojetvojenase.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za tip na 41 healthy mix, běžela jsem ji hned koupit, jak jsem si přečetla tvůj koment a vůbec nelituju, je dokonalá! Barva nádherná a výdrž skvělá.

      Co se Ruth týče, je na Youtube a má samozřejmě i blog.

      www.amodelrecommends.com já miluju jejích videa, protože je velmi přirozená a milá ve svém projevu.

      Vymazat
    2. juchu, to sa velmi tesim, ze sa ti paci ta 41 - mne tiez, len mam pocit, ze som na nu momentalne trochu viac opalena, takze ju ani moc nie je vidiet.
      Ruth poznam - mi nedocvaklo, ze sa vola Ruth, pozeram jej videa uz nejaky cas a velmi sa mi paci - je tak zvlastne pekna... Ta britska anglictina mi trochu robi problem v porozumeni, ale tak aspon sa cvicim.

      Vymazat
  2. Veľmi dobrá podrobná recenzia :) Škoda, že sa tento produkt nedostane aj k nám, páči sa mi balenie aj farba. Ja mám totiž naopak tieto jemne ružové lícenky veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus objednat z ebay, tam jsou a balík je tu velmi brzy.

      Vymazat
  3. Já od Bourjois miluju stíny. Tvářenku mám lisovanou, ale trochu mě štve výdrž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s jejich klasickými tvářenkami zas nemám takovou zkušenost, měla jsem asi 3 a všechny byly obstojné, co se výdrže týče. Nyní mám nově ještě jednu a výdrž i v těchto vedrech fenomenální.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)