Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

30. 7. 2013

AROMATHERAPY ASSOCIATES Mattifying Skin Serum

V těchto vedrech dost těžko hledám péči, pod kterou by moje pleť dýchala a byla naprosto matná. Mám vždy pocit, že vše, co na pleť dám, toužím po několika málo minutách seškrábat, protože na povrchu utvoří film. Je to opravdu jen pocit, protože jakmile se teplota vzduchu vrací k normálu, tytéž věci v pohodě používám a  žádný film nepozoruji. Jenže na pocitech dost záleží, že...

Okolo značky Aromatherapy Associates jsem vždy chodila velkým virtuálním obloukem. Pokud je v názvu Aroma, tak to fakt není dělané pro můj nos. Všeho voňavého se bojím jak čert kříže a tato fobie mě stále neopustila. Některé věci se nikdy nezmění. Pak jsem si ale přečetla asi 3 věty u Day, které tomuto seru v jednom ze svých shrnujících postů věnovala, bylo mi celkem jasné, že ho prostě musím vyzkoušet. Day mě varovala, že pro můj nos tohle fakt nebude, ale já ji neposlechla a tentokrát jsem fakt udělala moc dobře. Normálně své kamarádky docela poslouchám, dost mě znají a vědí o mém citlivém nosu a jiných nešvarech, ale tentokrát byla jednoduše touha opět silnější než rozum. V době nákupu tato vedra byla dalekou hudbou budoucnosti a já sérum plánovala používat jako denní sérum pod krém. Vše je nakonec jinak, ale začněme pěkně od začátku.
 
 

Balení je hodně minimalistické. Opět tedy plast, ale v hezkém kabátku, který se milovnicím čistých a jednoduchých linií musí zamlouvat. Dávkování pumpičkou je u sér naštěstí již skoro samozřejmostí a tato pumpička vám dovolí krásně regulovat množství produktu. Osobně spotřebuju (jak jinak) velice málo, pumpičku zmáčknu tak do jedné třetiny a vyleze velikost hrášku, takového odstrčeného, kterého najdete v těch nejtenčích luskách někde u okraje, kde na něj nezbylo moc místa. Tak přesně tolik mi bohatě stačí na celý obličej. Odhadem budu toto sérum tedy mít asi až do smrti, protože ho plánuji používat převážně v létě. Bohužel trvanlivost po otevření je jen 6 měsíců, takže se to vše asi docela zkrátí a po tomto létě ho jednoduše vyhodím. :) No nic, ale představa to byla krásná, musíte mi dovolit někdy se jen tak zasnít...
 
 
 
Sérem obsahuje výtažky z aloe vera, pomeranče a ovsa. Necítím ani jedno. Cítím starou pannu. Tedy spíše nějaký budoár staré panny, dámy v letech pořádajících dýchánek pro ženy se stejným údělem. Tak přesně to cítím. Někdo to popisuje jako babiččinu vůni, ale moje babička voněla po Dior Diorissimo parfému, takže bohužel já v tomto směru nemohu souhlasit. Zpět ke staré panně - vůně je mi příjemná. Tedy, je to spíše smrad, ale já rozhodně preferuji smrad nad vůní, která se mi zasekne v hlavě a nemohu ji odtamtud dostat. Takže jo, voní mi. Je to docela svěží a za minutu vyprchá a na obličeji už necítíte vůbec nic. V jedné recenzi jsem četla, že dotyčné vůně vadí (to chápu lépe než kdokoli) a že postupem času po několika hodinách již na obličeji není cítit. Vidím, že jsou na tom někteří jedinci ještě daleko hůře než já, co se citlivého nosíku týče, a moc mě takové zjištění těší. :) Ano, dost často jsem škodolibá a jedovatá, vím o tom a pracuji na zlepšení, třeba za zadaří.
 
Konzistence není snad ani gelové, jak jsem se někde dočetla, je to spíše mléčná voda, jak je z fotek patrné. Krásně se roztírá, okamžitě zasychá a nenechá po sobě jedinou stopu. Vůbec nelepí, jak má většina gelů ve zvyku, proto bych ho gelem ani nenazvala. Mám v hlavě srovnání s mým all time favourite serem Payot Hydrafluid, a přestože v době, kdy jsem ho používala, mi ani omylem na mysl nepřišlo, že lepí, tak bohužel opak je pravdou. V porovnání s AA lepí jako blázen a na pleti je cítit. S AA sérem budete mít pocit, že na sobě vlastně nic nemáte. V tom tkví jeho obrovské kouzlo a přednost.

Sérum vlastně nepoužívám tak, jak je určeno. Pod krém jsem ho ještě nikdy neaplikovala. Vždy ho používám místo krému. Samotné mi bohatě stačí, odvede skvělý kus práce a zatím na tomto postupu nehodlám nic měnit.
 
 

Serum je matující, jak je z názvu patrné. A opravdu je. DOKONALE matující. Nikdy jsem nic tak DOKONALE matujícího neměla. Moje pleť je DOKONALE matná mnoho hodin i v těchto vedrech. NAPROSTÁ SPOKOJENOST z mé strany. :) Přesně to jsem chtěla a přesně to jsem taky dostala. kKdy se vám něco podobného stane? V těchto dnech, kdy nenosím žádný makeup a peču se ve vlastní šťávě, je toto sérum nedocenitelným pomocníkem. Přesto bude mít své nevýhody a neduhy, je mi to jasné již nyní.
 
 

Myslím si, že až se ochladí, bude až moc matující a mohla bych po něm mít pár šupinek. Na zimu bude vyloženě nevhodné. Také si myslím, že pokud bych na něj dala makeup, nebude se dobře roztírat, bude dělat mapy a šupinky i v tomto vedru. Ono je prostě skvělé jen samo o sobě. Ale nemyslete si, že bych proto svého nákupu litovala. To ani omylem, já jsem ohromně nadšená, protože plní to, co jsem po něm chtěla. Jen vás upozorňují, že určitě nebude celoroční a skvělé pro všechny. Pro mladice s mastnou pletí bude fajn jistě více měsíců než pro nás stařešiny s normální pokožkou. Vy se sušším typem pleti se mu prosím rovnou vyhněte, ale předpokládám, že vy si nic matujícícho stejně nekupujete. Za mě toto serum stojí za každou libru a jsem díky němu v těchto vedrech dokonale oil free. :)




8 komentářů:

  1. Hmm, vypadá moc dobře, akorát tedy absolutně nevhodné pro můj typ pleti. Aromatherapy Associates okukuji delší dobu a od článku Caroline Hirons o jejich čistícím balzámu po něm neskonale toužím, ale ty peníze se mi do čističe dávat nechtějí,nebo spíš ani nemůžu, holt studentka no :D Ale co je teda největším lákadllem jsou ty jejich koupelové oleje, nemáš zkušenost?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helen, bohužel tě zklamu, zkušenost s ničím jiným nemám, protože se těch krásných vůní můj nos stále bojí, obávám se, že pro mě by nebyly tak krásné jako pro většinu smrtelníků, respektive mi hodně vadí, když vůně na pokožce přetrvává a toho se zde obávám. Nicméně značka si mě získala a pokukuji po dalších věcech na pleť, myslím, že u mě brzy skončí nějaký krém a další sérum. :)

      Vymazat
  2. Souhlasím s Helen, vypadá dobře :-) a stejně jako ona, mám i já svůj produkt od Aromatherapy Associates, po kterém toužím :-D konkrétně Deep Cleanse Face Mask. Ale moc recenzí na ní není, takže nevím, jestli za to stojí nebo nee... Asi teď budu testovat spíš Aesop, ten mě taky hodně láká. Zkoušela jsi od nich něco?
    Jinak, na Beautybay.com mají teď na Aromatherapy Associates slevy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aesop vůbec neznám, ale samozřejmě jsem již jejich stránky prošmejdila, díky za tip. Ještě načíst nějaké recenze, pokud tedy najdu. O slevách na AA vím, jsou i jinde, třeba na LF, HQH a spol.

      Vymazat
  3. Vyzera to velmi dobre, som "staresina" ale v lete s mastnejsou pokozkou. Len sa bojim, ze by som to tiez za 6 mesiacov nespotrebovala. Ale aj tak, vyhodit? Uaaaa....Takaaaa skoda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to někdo při používání každý den za těch 6 měsíců spotřebovat dokáže, kdo ví. Ale já fakt ne, moje spotřeba je tak minimální u všeho, že to ani nestojí za řeč. :)

      Vymazat
  4. DOKONALE matující? Tak to musím mít! Ale asi až příští rok, snad už je letos to nejhorší za námi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě naštěstí (nebo možná bohužel) ta velká vedra ještě díky dovolené čekají, takže využití mít bude, ale i tak ho používám neustále třeba i nyní, kdy ta obr horka malinko polevila. Ale je fakt, že nyní bych si ho taky už neobjednala, lepší je to určitě na jaře či těsně pře létem.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)