Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 7. 2013

ALESSANDRO 12 Classic Red

Před deseti dny jsem fotila tyhle fotky s tím, že Striplac v barvě 12 Classic Red pěkně pomluvím. Oproti těm ostatním barvám, co mám, je totiž o poznání horší.



Je dobře, že červená dvanáctka nebyla prvním Striplacem, který jsem vyzkoušela. Protože bych rozhodně celý systém hodnotila jinak a s menším nadšením. Oproti ostatním barvám se totiž s Classic Red mnohem hůř dělá. 
Textura je jakási žvýkačková, i když se jeví řidší a tekutější. Na nehtu při aplikaci lak trochu poskakuje, pokud před aplikací opakovaně neodmastíte. Nestačilo mi obvyklé přejetí polštářkem s odmašťovací chemikálií, musela jsem vzít odlakovač a po dvojím odmaštění ještě polštářek od Alessandra. A i tak mi přijde, že v lampě červená plocha poskočí a ukáže kraje plochy a konečky nehtů. Bezprostředně po lakování nehty už vypadají jako kousek odrostlé, ať dělám, co dělám...


A hlavně mi nevyhovuje to, že je lak ve výsledků transparentní. Vím, že někdo to miluje, že jednu dobu byly sheer laky strašným hitem. Ale mě to nesedí, nelíbí se mi to a zvažuju, zda by tři vrstvy místo dvou nebyly lepší. Při podrobném pohledu na nehty mě to ruší. Když ale normálně funguju, myslím na jiné věci, a zkrátka u toho mám jenom a pouze upravené nehty, nakonec ta transparentnost ničemu nevadí. 
Hvězdičku na nehtu nehodnoťte, prosím. To víte, žiju s dětmi a v mnoha věcech nakonec raději ustoupím, aby mi nezvonila hlava. A to i přesto, že se výsledek třeba bije s mým vkusem a plánem. Krásy mateřství... :)


Tohle všechno jsou negativa Striplacu v odstínu 12 a před odjezdem na dovolenou jsem měla sesumírovaný kritický post.

Včera jsem se po 9 dnech vrátila domů, nehty byly stále v dokonalém stavu - pouze dost odrostlé. Barva se mi líbila a stále se mi líbí a díky Striplacu jsem se na nehty mohla úplně vykašlat a nebylo nutné je řešit. Dřív jsem totiž před dovolenými vždycky řešila, co bude. Nerada vozím s sebou odlakovač, podlak, nadlak, lak... Jenže nikdy mi lak dobře nevydržel dost dlouho. Nejhorší je moře a vířivky. Jednou jsem lak na nohách musela sundávat ještě v den příletu, když jsem se jen prošla po pláži. Vířivka spolehlivě odrovná lak na rukách, i kdyby byl čerstvě nalakovaný. Takže jsem nejčastěji jezdívala na pobyty nebo prodloužené víkendy bez laku. Škoda :)

Moje dnešní shrnutí je takové, že Classic Red by mohla být lepší. Textura prostě je jiná a horší než dříve hodnocené barvy. 


Ale s vědomím toho, že je nutné pracovat obezřetněji ve srovnání s ostatními barvami, se to dá zvládnout. 
Nadšená nejsem, ale barva se mi líbí a výdrž je nakonec opět stoprocentně perfektní.



Krásný vstup do nového týdne :)

5 komentářů:

  1. Krásná barva le je fakt problémová. Ovšem já ji to odpustím, furt má tu krasnou dlouhou vydrž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky. Akorát musím fakt dávat na krátké nehty, ten průhledný koneček se mi nelíbí.

      Vymazat
  2. Zrovna jsem si koupila lak v podobné barvě a zkusim i tento :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím všechny nadšence pro Striplac. I já jsem již přes 10 dnů šťastnou majitelkou startovací sady. Dnes mám 10 den barvu Secret Red (nevím proč, ale měla jsem ji ve startovací sadě a je nádherná) a jsem nadšená. Na nohách jsem vyzkoušela mezi spodní a vrchní vrstvu Twinu dát bílý proužek francie a uvidím jak dlouho vydrží. Jinak mě moc zaujala barva Hurly Burly, takže ta bude následovat do sbírky:)Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hurly Burly je nádherná! A lépe kryje.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)