Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

11. 6. 2013

TRILOGY Certified Organic Rosehip Oil

V oblasti olejů nejsem moc zdatná, přesto nejsem žádná novicka. Rukou mi prošlo pár značek, textur i druhů olejů na obličej. Nejvíce si samozřejmě pamatuji ty dva poslední, s nimiž budu dnešní produkt také v některých aspektech jistě srovnávat - Nuxe Huile Prodigieuse a Pai Skincare Rosehip oil. Trilogy strčí oba zmíněné kousky do kapsy levou zadní. :)
 
 
 
Kupovala jsem na feelunique, ale značku Trilogy seženetei v některých jiných uk shopech. Chtěla jsem ho koupit již loni, ale pak jsem se k tomu z nějakého pro mě v tuto chvíli neznámého a hlavně nepochopitelného důvodu nedostala, takže přišel na řadu až tento leden, kdy jsem ho sehnala ve slevě. Normálně stojí 20ml asi kolem 16 GBP, já ho získala za 13, tedy žádná mega sleva, ale každá libra se počítá, že. 20ml jsem vzala jen z důvodu, že s oleji nejsem kamarád a chtěla jsem ho jen vyzkoušet. Myslela jsem si, že ho použiju jednou, maximálně dvakrát a že poletí. Nestalo se tak, jsem skoro na dně (lahvičky i z toho, že ho nemám v zásobě) a hned po návratu z dovči plánuji koupit velké 40ml balení, které nakonec vyjde i levněji.
 
Na netu jsem mnoho recenzí na tento zázrak nenašla. Nejraději mám recenze na YT, tam jsem bohužel našla jen dvě, z toho pouze jedna byla přínosná. I tak, tedy celkem naslepo, jsem ho koupila, protože jsem po něm opravdu dlouho toužila a tuto svoji touhu jsem už konečně musela uspokojit. Do té doby jsem byla velmi spokojená s Nuxe olejem, na který u nás na blogu také najdete recenzi. Trilogy je ale úplně jiný a úplně jinde.
 
 
 
Tohle není žádná chemka a parfumerka dohromady, jak je tomu v případě Nuxe, Trilogy je čistá příroda a nic jiného než šípkový olej ve složení nenajdete. Nevoní tak přehnaně a vtíravě jako právě Nuxe (i když nakonec tu Nuxe vůni miluju, ale musela jsem si na ni zvyknout). Tady si není nutné zvykat na nic, protože Trilogy téměř nevoní. Ráda bych se zastavila u toho slůvka téměř. Prvních pár použití se mi zdálo, že nevoní vůbec. Byla jsme nadšená, to je přesně olej pro mě, fragrance free, splněný sen. Z recenze z YT jsem ale byla připravená na rybinu. Uživatelka totiž měla dojem, že olej voní po rybách. Ok, já to chápu, každý máme jiný nos a každý vůně vnímáme jinak, já tomu rozumím daleko více než ostatní. Tady ale rybinu opravdu necítím ani trošinku. Když si olej promnu hodně blízko nosu a silně se nadechnu, cítím to, co bych cítit měla - šípek, tedy přesněji šípkový čaj. No a  tady se ke slovu dostává Pai Skincare olej. Jejich šípkový plej voní jako šípkový čaj, vůně je lehce rozpoznatelná a znatelná okamžitě, jakmile jen jemně přičichnete. Tuto intenzitu (i když i v případě Pai se jedná o jemnou a nevtíravou vůni) prostě u Trilogy nečekejte. Pai versus Trilogy, co se intenzity vůně týče, jasné skore 10:1. :) Bod pro Trilogy v mých očích.
 
 
 
Balení je skleněná lahvička s kapátkem. Neznám snad lepší značku olejů, která by balila do něčeho jiného než do skla, takže zde žádné překvapení. Kapátko je velké plus, ale to má i Pai. Nuxe ne, tedy alespoň ne jeho 50ml verze a aplikace je někdy oříšek, takže Nuxe je v tomto směru ubožáček nedodělaný.
 
 
 
Jak na fotce vidíte, s recenzí jsem počkala až do doby, kdy jsem téměř u konce lahvičky. Bála jsem se nějakých unáhlených závěrů, protože jsem celou dobu byla jen nadšená a očekávané zklamání se nechtělo dostavit. Proto jsem čekala týden a zas další a tak nějak doufala, že nějaká moucha vyjde ven. Ne, nadšení stále trvá a věřím, že se to již nezmění. Jedině, že by mě přestal bavit a začal nudit a já chtěla zas zkoušet dál. Ale zrovna v případě olejů se to u mě nestává, takže si jsem celkem jistá, že u něj chvíli zůstanu.
 
 
 
Olej radí používat nejen na pleť na vrásky, ale i na jizvy. Já své jizvy neřeším. Mám jizvu po císaři, mám několik jizviček po odstranění pih, ale kvůli nim neblázním. Patří ke mně, časem budou jistě menší i bez mazání, takže tohle fakt není nic pro mě. No a vrásky nemám. I když mám svůj věk, vrásky díky tomu, že mám pleť smíšenou, nemám nikde na obličeji. Pod okem najdu asi dvě čárinky, je fakt, že jsem tuhle kvůli nim dost vyšilovala, ale zase jsem se nějak uklidnila. Všechna tahle bláznovství s postupem věku jdou nějak mimo mě. Začínám být nechutně spokojená, až se to i bojím napsat-:) Nicméně tímto jsem chtěla říci, že skutečnost, zda působí na jizvy či vrásky, já nedokážu posoudit.
 
Olej běžně používám na noc. Na den mi přijdou extra mastné a pod makeup bych si je nikdy nedala ani omylem. Tak toto vše v případě Trilogy padá, vážení. Tento olej používám, kdykoli mám chuť. Klidně i pod makeup. vyhovuje za všech okolností. Oproti Nuxe a dokonce i oproti Pai je hustý. Tedy hustší. Nuxe je vyloženě voda, Pai je o něco hustší. Nuxe je suchý, tedy alespoň tak je značen. Na pleti je to někdy i cítit, nepřipadáte si po něm hezky promaštění, někdy dokonce musíte domazat krémem, abyste měli pocit komfortu. U Pai si toto již nepamatuju, ale v případě Trilogy máte pleť jemnou, hladkou a nacucanou. Krásně nacucanou, ne mastný flek. Hrozně ráda si na obličej po jeho aplikaci sahám. Je to příjemný pocit. Nicméně po čtvrt hodině klidně můžete nanést makeup a vyrazit do města. Na pleti jeho použití neuvidíte. Jen budete hezčí, bez suchých míst a šupinek. Bože, zas mě chytá panika, že mi dochází....
 
Jak jsem již psala, nějaké domazávání krémem po jeho použití nepřipadá v úvahu. Myslím, že by se to nemělo stát ani u extra suché pleti, ale tu já nemám, takže bych se nerada vrhala do doporučování pro někoho s touto variantou pleti. Všem ostatním dle mého bude vyhovovat, dokonce i mastná pleť bude po jeho použití dobrá, to s troufám říci.
 
Ještě jsem se zapomněla zmínit o množství, které používám. Na lahvičce je doporučené dávkování 2-3 kapky na celý obličej, osobně dávám o něco více, asi 4 kapky, prostě vždy z kapátka vymáčknu docela dost, ze začátku jsem dávala jen zmíněné 2 kapky a bylo to málo, na celý obličej mi to nevystačilo, neměla jsem pocit naducanosti pleti, snažila jsem se ty dvě kapinky rozetřít všude a docílila jsem akorát pnutí. Tak na to pozor, dejte určitě víc, než je doporučeno. .
 
Pokud vás tyhle řádky nepřesvědčily k jeho koupi, tak už fakt nevím. Jistě víte, že já poslední dobou nějak marně hledám produkt, u kterého bych zde jásala a vychvalovala ho. Prostě na všem vždy něco najdu. To není poza, ani nafuněnost, jen realita. Tenhle kousek ale jásot zaslouží. Asi jsem si ho celou dobu šetřila jen a jen na něj. Holky, kupte ho. Pokud milujete oleje, asi ho už znáte, pokud se s nimi nekamarádíte jako já, ale stejně chcete zkusit, tohle je ten pravý kandidát. Neznám lepší. Prostě ne.
 
 
 

29 komentářů:

  1. Tady je odkaz
    http://somethingnewbyhelen.blogspot.cz/2013/04/trilogy-rosehip-oil-antioxidant.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za odkaz, už jsem si post přečetla a velmi se mi zamlouval. Takže jsi mě dost nahlodala a obávám se, že tomu s antioxidanty podlehnu.... achich, já chuděrka.

      Vymazat
  2. Jé Trilogy! Tuhle značku mám moc ráda.. Měla jsem od nich šípkový olej s antioxidanty a byla jsem s ním nesmírně spokojená, tak přemýšlím, že bych zkusila i tu čistou verzi..Na blogu jsem psala recenzi, tak kdyby jsi měla chuť se mkrnout, budu ráda :)A olejík od Pai je na cestě, tak jsem na něj zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že z Pai tak nadšená nebudeš, pokud tedy mohu soudit dle sebe. :) Ale přeju, aby ano, to je jasné. :)

      Vymazat
    2. Tak už druhým dnem testuji olejíček od Pai, první dojmy jsou super, ačkoliv teda ta vůně je celkem silná, voní (smrdí) to jak čaj, ale přijde mi, že je vážně hodně dobře koncentrovaný...

      Vymazat
    3. Pai fakt voní jako šípkový čaj, Trilogy kolem šípkového čajem šlo velikým obloukem, takže silné vůně se u nich bát nemusíš. Koncentrované budou oba.

      Vymazat
  3. Ahoj :-)
    už už jsem objednávala PAI (mám do konce týdne 10% slevu) a Ty teď napíšeš tohle!
    Takže raději Trilogy? Váhám, moje pleť je normální, jsem mladá, vrásky nemám, jizvy nemám, sem tam se mi leskne t-zóna, ale chtěla jsem něco speciálního na noc :-) raději teda Trilogy než PAI?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě rozhodně Trilogy ve všech směrech! :)

      Vymazat
  4. Pavli, ty pokušitelko! Na mě v Praze čeká Nuxe, ale najednou mám strašnou chuť se ho zbavit a koupit tento! Ale do zimy je ještě daleko, tak popřemýšlím a zatím si budu užívat krémy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti. :) Já se trochu bojím, zda pro tebe nebude ten Nuxe málo. Máš určitě o dost sušší pleť než já a i já jsem ho někdy musela domazat krémem. A osobně nyní v létě tento Trilogy lehce používám a nejsem ani trochu mastná. Ale Nuxe ti bude asi zase více vonět, tobě ty vůně nevadí narozdíl ode mě. :) Víš jak, potřebuješ asi oba. :)

      Vymazat
    2. Je fakt, že v zimě s tím vysušováním bojuju hodně, dá dost práce tu moji bláznivou pleť udržet bez šupinek. Měla jsem Nuxe ve vzorečku od Lidušky a moc mi voní, ale kdyby mi náhodou nestačil, bude mít smůlu a poletí, neměla bych pro něj využití, protože v létě oleje používat nebudu ani kdyby mi za to někdo platil :-)

      Vymazat
    3. Peti, to chápu, donedávna jsem nemohla olej vůbec, nehledě na roční období. Nyní ho naopak nehledě na roční období fakt můžu. :)

      Vymazat
  5. To se mí líbí, to chci, šípkový jsem ještě nezkoušela. Mě pořád vyhovuje Aromatherapy a Ren, ale objevila jsem Super by Nicolas Perricone, která už neexistuje a tak má jahoda docela levné kousky a taky to není špatná značka.
    Prostě si mě jako vždy nahlodala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dajánko, já jsem z RENu taky strašně nadšená, nechce se mi tomu ani věřit, určitě musím vyzkoušet další krémy a zkusím i nějaký odličovač. Jejich peeling a detox masku miluju! Ale olej od nich nemám a od AA mám jen serum a olej jsem zatím také nezkoušela. Trilogy mi vyhovuje moc absencí vůně, což u AA určitě nehrozí. Takže proto (tedy nejen proto) to veliké nadšení a myslím si, že bude jednou z mých několika stálic v péči o pleť.

      Vymazat
  6. Mě strašně sedí šípkový olej A'kin, který je docela levný, měla jsem ho za cca 12 liber, Trilogy jsem měla vzorek a plánuju koupit na naturisimu jeho plné balení s krémem zdarma. Tak ted už teda neplánuju, ted kupuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že z něj budeš stejně nadšená jako já. :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. = už je na cestě.. :-D

      Vymazat
    2. Pokud jsem tě takto inspirovala k nákupu, tak mě to velmi těší.

      Vymazat
    3. Cha, zdali! Do doby, než jsem si recenzi přečetla jsem o této firmě neměla ani tucha! :-D Mám zkušenost převším s Hádkem, i Nuxe mám - ale po něm pleť trochu šustí. jsem moc zvědavá, vzala jsem "výhodný" balíček - rovnou větší i s dárečkem, pak napíšu :-).

      Vymazat
    4. Tak pak určitě napiš, jak ti vyhovuje, na balíček právě koukám a asi také nakoupím. :)

      Vymazat
  8. Jasne,to napises ted,kdyz jsem se svatosvate rozhodla,ze OPRAVDU vypotrebuju veci,co mam doma,nez zacnu kupovat neco novyho :-) Moc se tesim na REN,doufam,ze bude recenze (plati i pro Day :-) ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že se mi tedy načasování moc nepovedlo, že. :)

      Ale já nechtěla dělat ukvapené závěry, i když si pamatuju, že jsi po Trilogy postu toužila už od ledna, kdy jsem zde napsala jen zmínku, že olej mám. Ale tak máš zas alespoň Pai, ne? :)

      Vymazat
    2. Jo a recenze na REN bude a nejen jedna, mám dost věcí, které si každá zaslouží mnoho a mnoho řádků chvály. Ale opět nebudu ukvapená a ještě chvíli budu zkoušet.

      Vymazat
    3. Ja jsem na ty oleje trochu ujeta :-) Pai jsem nakonec neporidila,protoze mam sipkovy od Nobilisu a hrozne me v zime vysusoval,tak jsem prave sipek odsoudila jako pro me nevhodny a ty prijdes s timto :-) Ja mam ted nejaky DIY olejovy zachvat a micham si vlastni smesi a hrozne me to bavi. Na telo muzu doporucit od Hadka mandlovy lisovany za tepla (ma samozrejme i za studena,ale mi to prijde trochu zbytecny,pokud to clovek neji). Jemny,bez vune,krasne se vstrebava a navic je i dost levny. A vhodny pro deti. Ten makadamovy napred nekde ocichej,ja tam vuni trochu citim-po tech oriskach.

      Vymazat
    4. Já ho určitě před koupí očuchám, ale doufám, že mi zrovna tahle vůně vadit nebude. :)

      Vymazat
  9. Tak teď jsi mě dost nalákala, přemýšlím, zda pořídit šípkový nebo arganový, inu nechám to ještě uležet...
    Zatím totiž ujíždím na olejích od Melvity, mám perilový a z kamélie (úplně bez parfému) a na tělo používám makadámiový. Naprostá spokojenost se všemi!
    Těším se na REN recenze :)
    trn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a ty jsi mě právě nyní nalákala na oleje od Melvity, když píšeš, že některé jsou neparfemované. :)Docela by mě zajímal i ten makadámiový na tělo, protože tělo já nehorázně zanedbávám.

      Vymazat
    2. Tak jsem právě zjistila, že Melvitu v ČS zrušili, takže bohužel nic neočuchám. :(

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)